ספר טלוויזיוני: האם "תיכון לילה" יהפוך לסדרת טלוויזיה?. צילום: הוצאת עליית הגג ומשכל

ספר טלוויזיוני: האם "תיכון לילה" יהפוך לסדרת טלוויזיה?

הסופרת האמריקאית, אשר כתבה את סדרת הספרים המצליחה - "תיכון לילה", שזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם, רומזת עבור מעריצי הספר האדוקים על הפתעה שתגיע בקרוב!

סי ג'יי דוהרטי היא סופרת אמריקאית אשר הצליחה לשבות את לבם של בני הנוער בכל העולם לאחר פרסום ספרה הראשון – "תיכון לילה", בשנת 2012. סדרת הספרים עוקבת אחר אלי שרידן, נערה שכל עולמה חרב עליה; אחיה הגדול בורח מהבית, היא מידרדרת לעבריינות וכתוצאה מכך הוריה מחליטים לשים סוף להתנהגות ושולחים אותה לפנימייה שמלאה בסודות ושקרים שעליה לפענח ולגלות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאז צאת הספר הראשון, יצאו ארבעה ספרים נוספים, וסדרת הספרים המצליחה המונה חמישה ספרים הצליחה לכבוש את כל העולם ותורגמה ליותר מ- 20 שפות שונות, ביניהן גם לשפה העברית! על אף שהספר החמישי והאחרון – "תיכון לילה 5 - סופמשחק", אשר חותם את סדרת הספרים, כבר פורסם לפני כשלוש שנים, החליטה דוהרטי להפתיע את מעריצי הספר האדוקים אשר עוקבים אחרי חשבון הפייסבוק שלה והודיעה בסוף השבוע: "מעריצי תיכון לילה - משהו קורה. אני עדיין לא יכולה לספר לכם מה, זה עדיין סוד".

  © צילום מסך מפייסבוק


בעבר עובדה סדרת הספרים המצליחה לסדרת יוטיוב בת שישה פרקים בלבד, שהייתה מבוססת על עלילת הספרים, מעריצי הספר האדוקים הגיבו לפרסום של דוהרטי בהתלהבות רבה ושיתפו אותה כי הם מקווים שההפתעה היא שסדרת הספרים האהובה עליהם תעובד סוף סוף לסדרת טלוויזיה או אפילו לסרט, וזאת לאור העובדה שסדרת היוטיוב נחלה כישלון חרוץ ואכזבה רבים מהם, ולכן גם לא זכתה לאותה הצלחה לה זכו הספרים האהובים של דוהרטי.

 
תגובות