תולעי ספרים? כך תהנו ולא תבזבזו את הכסף. צילום: fotolia

תולעי ספרים? כך תהנו ולא תבזבזו את הכסף

ריכזנו עבורכם את הטיפים שיעזרו לכם גם לחסוך כסף ועם זאת, להמשיך להיות תולעי ספרים אדוקים - בדיוק כמו שצריך!

קריאה היא תחביב מבורך שיכול לתרום לכם המון; העשרת אוצר המילים, העשרת הדמיון, הידע ועוד יתרונות רבים! אך החיסרון הבולט ביותר הוא ההוצאה הגדולה שבקניית הספרים. קבלו את הטיפים שלנו שיעזרו לכם להמשיך להינות אבל בלי לבזבז יותר מדי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תשאילו ספרים מהספרייה הציבורית

לצערנו, מסיבה שלא ממש ידועה לנו, קיבלו הספריות הציבוריות ברחבי הארץ שם רע; בני הנוער מסרבים ללכת אליהן ולהשאיל מהן ספרים, ואם תשאלו אותנו – חבל שכך! הספריות הציבוריות יכולות לחסוך לכם מאות שקלים בקניית ספרים חדשים (שכולנו יודעים שתקראו רק פעם אחת, פעמיים גג, ולאחר מכן תניחו על שידת הספרים בחדריכם בזמן שיצברו אבק במשך השנים). הספרים בספריות הציבוריות הם במצב לא רע בכלל, והן מאפשרות לכם לקרוא עוד ועוד ספרים מבלי לבזבז כסף רב (מלבד דמי מנוי או רישום סמליים), ובינינו? גם חוסכות לכם מקום בשידה!.

© fotolia

חכו למבצעים

חנויות הספרים מרבות לצאת במבצעים שווים במועדים שונים במהלך השנה. נצלו את המבצעים הללו וכך תוכלו לעשות קנייה חכמה ואפילו לחסוך כמה שקלים. 

תחליפו ספרים עם חבריכם

קניתם ספר חדש – קראתם? נהניתם? יופי! אבל רגע אחד, מה עכשיו? להניח את הספר על השידה כדי שיצבור אבק זו ממש לא אפשרות! תחליפו עם חבריכם ספרים שכבר קראתם בספרים אחרים, וכך גם תקבלו ספר אחר לקריאה בתמורה וגם תחשפו את חבריכם לאותו הספר שנהניתם ממנו (וסוף סוף יהיה לכם למי לחפור עליו!). 

© fotolia

 

לכו לירידי ספרים

ירידי הספרים הם דרך מצוינת לקנות ספר חדש ובאיכות טובה מבלי לשלם את אותו המחיר שהייתם משלמים עליו אם הייתם קונים אותו בחנות הספרים שבקניון! לרוב, ירידי הספרים יוצאים במבצעים שווים ובמחירים מופחתים, ולכן אנחנו ממליצים לכם ללכת אליהם, להתרשם מהמבחר הרחב שהם מציעים, לקנות ספר אחד או שניים ולחסוך כסף!

קנו ספרים משומשים

יד שנייה זו ממש לא קללה! בדרך כלל, ספרים משומשים הם ספרים שנקנו בעבר על ידי אנשים, נקראו פעם אחת או שתיים, ונמסרו בתרומה לחנויות יד שנייה שמוכרות אותם במחיר נמוך מהמקור. הספרים הללו שימושיים לחלוטין וממש לא "בלתי ניתנים לשימוש חוזר" כפי שנהוג לחשוב עליהם: 'בטח יהיו קרועים, מלוכלכים וחסרי עמוד אחד או שניים'. זה ממש לא נכון!

תגובות