לכבוד השקת הספר: עובדות שלא ידעתם על "חופים של סודות". באדיבות ידיעות ספרים

לכבוד השקת הספר: עובדות שלא ידעתם על "חופים של סודות"

לכבוד השקת הספר הראשון של סדרת הלהיט ״חופים של סודות״ והגעתו אל חנויות הספרים, אספנו עבורכם כמה עובדות מיוחדות על מאחורי הקלעים! • מה הכי הפתיע אתכם?

בשיתוף עם ידיעות ספרים

ההתרגשות שלנו בשיאה! סדרת הנוער האהובה של של נטפליקס, ״חופים של סודות״ זוכה לספר עלילתי ראשון בשם ״חופים של סודות: כיבוי אורות״. עם ההתרגשות ולכבוד השקת הספר, אותו יצרה סופרת הנוער שאחראית על כמה רבי מכר, אליסה שיינמל, החלטנו להביא לכם כמה עובדות על הסדרה! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הרפתקה חדשה

הספר יתאר עלילה חדשה לגמרי של הדמויות האהובות בסדרה. אז מה מתוכנן לנו? צמד החברים הטובים ג'יי-ג'יי וג'ון בי מחליטים לצאת לטיול קצר שנהפך עד מהרה להרפתקה מסכנת חיים כאשר אל השניים מצטרפת צלע שלישית ומסתורית. באַאוּטֶר בֵּנקס התחילה חופשת האביב, והאי הומה תיירים. הדבר האחרון בעולם שג'יי-ג'יי וג'ון בי רוצים לעשות הוא להעביר את השבוע בצפייה בַּקוּקס ששורצים באזור, ולכן הם מתכננים מסע דיג לאזור ידוע לשמצה של שרטונים מסוכנים, המכונה – ולא במקרה – "בית הקברות של האוקיינוס האטלנטי". זמן קצר אחרי שהם מפליגים, החברים נתקלים בסוואנה היפה והמרשימה, שעולה על סירתם כאשר החבר שלה משאיר אותה לבדה בלב ים. כשסופה נוראה מתחילה להשתולל, השלושה מבינים שאם הם רוצים לשרוד עליהם למצוא מקלט במגדלור הנטוש שבאזור השרטונים. אבל האם המגדלור באמת נטוש? מהר מאוד מתברר להם שבהחלט ייתכן שהם לא לבד שם... מה שמסבך עוד יותר את ההרפתקה הרת הגורל הוא המשיכה ההולכת וגוברת בין ג'יי-ג'יי לסוואנה המסתורית. גם אם המסע הזה יסתיים בשלום, האם קשר רומנטי בין פּוֹג לקוּקית יכול לשרוד גם בחופים הסוערים של אאוטר בנקס?

יהיה חלק מהסדרה?

המעריצים בעולם כבר הפיצו שמועות כי עלילת הספר עשויה להיכלל כעלילה אמיתית כלשהי בסדרה, דבר שלא קיבל שום אישור רשמי מטעם נטפליקס או יוצרי הסדרה. נחכה ונראה?

© באדיבות הוצאת ידיעות ספרים

רישיון נהיגה

לכוכבת הסדרה, מדיסון ביילי (המגלמת את קיארה) לא היה רישיון, אך דמותה בכל זאת נהגה. איך? אל תדאגו, בזכות ליהוקה לסדרה היא סוף סוף הוציאה רישיון ולמדה איך לנהוג לכבוד התכנית. וזה לא הדבר היחיד שהיא למדה! לכבוד הסדרה מדיסון אף עברה שיעורי העגינת ספינה, על מנת שהיא תוכל לעשות זאת בעצמה בצילומים.

© באדיבות Netflix

היכרות עם חופים

רודי פאנקו (המגלם את ג׳יי ג׳יי) בא לסדרה עם רקע בהתעסקות במים וחופים. מסתבר שהכוכב עבר קורס בסיורי קיאקים. ניחוש שלנו? הוא כנראה לא יצטרך להשתמש בתחביב הזה לעולם.

כמעט מציאות אחרת

אותו רודי אומנם רצה מההתחלה לגלם את ג׳יי ג׳יי, אך מסתבר שהמפיקים בכלל כיוונו ועשו לו אודישן לתפקיד של ג׳ון בי. למעשה הוא כבר חשב שהוא הולך לגלם את ג׳ון בי ורק באודישן האחרון שלו הבין שהוא דווקא יגלם את הדמות שרצה.

רודי מימין, צ׳ייס משמאל
רודי מימין, צ׳ייס משמאל © באדיבות Netflix

ספר מוזיקלי

לא רק הספר של ״חופים של סודות״ מעורר סקרנות רבה בקרב מעריצי הסדרה, אלא גם ספר מתוכנן של צ׳ייס סטוקס (המגלם את ג׳ון בי). בזמנו הפנוי השחקן עובד על ספר שירה, שלא ברור עדיין מתי יצא לאור. אנחנו בציפייה!

פער גילים

למרות שהוא מגלם קטין, צ׳ייס סטוקס הוא בכלל בן 29, מבוגר בעשור מדמותו - ג'ון ב׳. אבל איך אומרים? לא נראה בכלל…

© באדיבות Netflix

היסטוריה בהצלחות

קפטן לאנס ג'וליאן שימש כרכז הימי של הסדרה בשתי העונות. אתם בטח תוהים - מי זה? האמת שזה עניין גדול, שכן הוא היה גם הרכז הימי של ״טיטאניק״, הסרט שזכה ב-11 פרסי אוסקר ב-1998.

עלילה לא כתובה

יש לא מעט סצינות ומשפטים בסדרה שהם בכלל אלתורים של השחקנים באותו הרגע. ככה זה כשיש חופש יצירתי!

שחקנים ופעלולים

את רוב הפעלולים בסדרה המצליחה עשו השחקנים! וכמו שכבר הזכרנו לצורך כל אותם הדברים רובם עשו קורסים של צלילה, אגרוף, שחייה ושייט כדי לגרום להכל להיראות אמין יותר.

© באדיבות Netflix

הספר ״חופים של סודות: כיבוי אורות״(הוצאת ידיעות ספרים) זמין לרכישה בחנויות הספרים ובאתר האונליין של ידיעות ספרים.

תגובות