פעם שלישית גלידה: "ההוביט" חוזר בפעם האחרונה .

פעם שלישית גלידה: "ההוביט" חוזר בפעם האחרונה

הטרילוגיה "שר הטבעות" נחתמה כבר מזמן על ידי הבמאי פיטר ג'קסון, שעכשיו חותם את הטרילוגיה המצליחה "ההוביט". איך ייגמר מסע ההרפתקאות של בילבו בגינס, ת'ורין וחבורת הגמדים? קראו וצפו בטריילר החדש

לפני כ14 שנים טרילוגיית סרטים מצליחה במיוחד שברה קופות בכל רחבי העולם. כמובן שאנחנו מדברים על "שר הטבעות". מאז, לא מעט צופים ומעריצים של הטרילוגיה ציפו לסרטים נוספים של הבמאי פיטר ג'קסון ולבסוף הוא החליט לביים טרילוגיה נוספת, בשם: "ההוביט". הטרילוגיה מבוססת על ספר בעל אותו שם ומהווה הקדמה לטרילוגיית הסרטים "שר הטבעות". 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בסרטים הקודמים של "ההוביט", "מסע בלתי צפוי" ו"מפלתו של סמאוג", צפינו במסעו המופלא של בילבו בגינס שאליו הצטרפו ת'ורין, ראש חבורת הגמדים וגם הגמדים. מסעם עבר דרך גובלינים ואורקים, ווארג קטלני, עכבישים ענקיים ומכשפים. חובבי פנטזיה ללא ספק התאהבו בסרטים הקסומים וחיכו להמשך, והנה זה מגיע - הסרט השלישי "קרב חמשת הצבאות" שחותם את הטרילוגיה. 

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות"

לאחר שהחבורה שחררה את סמאוג, הדרקון המפחיד, הגמדים דורשים להחזיר אליהם את העושר העצום של ממלכתם שנקראת ארבור, אולם שחרור הדרקון הביא לסכנת גברים, נשים וילדים חסרי הגנה. במקביל לסכנה, קיימת בעיה נוספת - ת'ורין מקריב חברות וכבוד בחיפושו אחר הארקנסטון האגדית, ולאחר שבילבו בגינס לא מצליח לגרום לו לחפש את הארקנסטון בדרך נכונה מבלי להקריב דבר, הוא מחליט לעשות מעשה מסוכן מבלי לדעת שסכנות גדולות יותר מונחות לפניו. אויב עתיק חוזר לארץ התיכונה, סאורון, האדון האפל, אשר שולח את הלגיון הרביעי של האורקים למתקפה על ההר הבודד. עם חזרתה של האפלה לסכסוך המסלים, כל גזעי הגמדים, האלפים ובני האדם חייבים להחליט בין שתי אפשרויות: או להתאחד או להישמד. בילבו מוצא את עצמו נלחם על חייו ועל חיי חבריו כשחמשת הצבאות הגדולים יוצאים למלחמה. 

צפו בטריילר:

 
איאן מק'קלן
איאן מק'קלן

בטרילוגיה משחקים שמות גדולים כמו אורלנדו בלום וקייט בלאנשט. השניים שיחקו ב"שר הטבעות" בתפקידים לגולס והגבירה גלדריאל. למרות שלגולס לא נזכר בספר "ההוביט" הוחלט שבלום יגלם אותו גם בטרילוגיה הזו. 

אורלנדו בלום ולוק אוונס

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות", החל מה-18 בדצמבר בבתי הקולנוע. 

הצטרפתם כבר לעמוד הפייסבוק של פרוגי?

 

 

תגובות