האגדה מתעוררת לחיים: הסרט "סינדרלה". צילום: יחסי ציבור

האגדה מתעוררת לחיים: הסרט "סינדרלה"

אחרי שיצאו סרטים מצוירים ורק לילדים הגיע הזמן לסרט בוגר והפעם לשם שינוי לא מצויר. את סינדרלה משחקת לילי ג'יימס, שחקנית שאנחנו בטוחים שכולכם הולכים להתאהב בה. אבל מי משחק את הנסיך שובה הלב?

לא מעט סרטים שמבוססים על סיפורי ילדים מילאו את בתי הקולנוע בשנים האחרונות ובהם סרטים שעובדו מחדש. הטובים שבהם היו "כיפה אדומה" ו"אליס בארץ ההרפתקאות" ועכשיו נראה שסרט נוסף מצטרף לרשימה: "סינדרלה".

"סינדרלה" © יחסי ציבור

הסיפור של סינדרלה עוקב אחר גורלה של אלה הצעירה שאביה הסוחר נישא מחדש לאחר מות אמה. להוטה לעזור לאביה האוהב, אלה מברכת את אמה החורגת החדשה ובנותיה אנסטסיה (הולידיי גריינג'ר) ודריסלה (סופי מקשירה) לביתם החדש. אבל כשאביה של אלה נפטר בפתאומיות היא מוצאת את עצמה נתונה לרחמיה של משפחתה החדשה הקנאית והאכזרית. לבסוף היא הופכת ללא יותר ממשרתת מלאה באבק, ומקבלת את שמה החדש והמזלזל סינדרלה.

© יחסי ציבור

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אלה יכולה בקלות לאבד תקווה אבל למרות האכזריות שמגלים כלפיה, אלה נחושה לכבד את מילותיה האחרונות של אמה "תהיי אמיצה וטובה". היא לא תיכנע לייאוש או תתעב את אלה המתייחסים אליה רע. יום אחד היא פוגשת זר מקסים ביער. היא לא מודעת לכך שהוא נסיך, ואלה סוף סוף מרגישה שהיא פגשה נפש אדיבה בעולם. נראה כאילו גורלה עומד להשתפר כשהארמון שולח הזמנה פתוחה לכל נערה להשתתף בנשף, ואלה מקווה לפגוש שם את העלם המקסים פעם נוספת. אבל אמה החורגת אוסרת עליה ללכת וקורעת את שמלתה. כמו בכל אגדה טובה העזרה בדרך, וקבצנית נדיבה מושיטה את ידה לעזור - מצויידת בדלעת וכמה עכברים - ומשנה את חייה של סינדרלה לנצח.

© יחסי ציבור

הסרט החדש מבית דיסני מגיע בגרסה אנושית ולא מצוירת, כפי שאנחנו רגילים. את הנסיך מגלם ריצ'ארד מיידן שמוכר בזכות תפקידו בסדרה "משחקי הכס". גם הלנה בוהם קארטר שמגלמת את הקבצנית הנדיבה, הלא היא הפיה, מוכרת בזכות סרטי "הארי פוטר". לעומתם, לילי ג'יימס שמשחקת בתפקיד הראשי לא תיראה לכם מוכרת משום שאת פריצת הדרך שלה היא עושה בסרט זה. אנחנו בטוחים שזה עניין של זמן עד שתתאהבו בה. 
את האם החורגת של סינדרלה מגלמת קייט בלאנשט, שחקנית ידועה שאת תפקידיה הבולטים שיחקה בסרטי "ההוביט" וב"שר הטבעות". מי הכי יבלוט בסרט "סינדרלה"? אנחנו מהמרים על ג'יימס. 

צפו בטריילר:

 

"סינדרלה", החל מה-19.3.15 בבתי הקולנוע. 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות