מתי יגיע למסכי הקולנוע הסרט "קדחת הקרח"?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

מתי יגיע למסכי הקולנוע הסרט "קדחת הקרח"?

אחרי שהסרט "לשבור את הקרח" עלה על כל הציפיות ושבר את הקופות, הגיע תורו של "קדחת הקרח", הסרט השני בסדרה. מתי הוא יגיע לקולנוע?

לפני כמה חודשים סיפרנו לכם שעומד לצאת סרט שני בסדרת "לשבור את הקרח" והוא "קדחת הקרח". כעת נותר רק לספר מתי הוא יגיע לקולנוע? 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בקרוב נראה את כוכבי "לשבור את הקרח" שהם אנה, אלזה, קריסטוף ואולף בסרט ההמשך "קדחת הקרח". הסרט מבוים על ידי כריס באק וג'ניפר לי ומופק על ידי פיטר דל וקו ואיימי סקריבנר, ומציג שיר מקורי חדש. מדובר בפרויקט הראשון המאחד את הצוות זוכה האוסקר של הסרט "לשבור את הקרח". בסרט השני אנה חוגגת יום הולדת ואלזה וקריסטוף שואפים להעניק לה את החגיגה הכי גדולה אי פעם, אבל כוחות הקרח המקפיאים של אלזה עלולים לסכן יותר ממסיבת יום ההולדת.

© פייסבוק

"לשבור את הקרח" זכה בשני פרסי אוסקר בזכות התארים "סרט האנימציה הטוב ביותר" ו"השיר הטוב ביותר" ובגלובוס הזהב. זה הסרט החמישי הרווחי ביותר של כל הזמנים, וסרט האנימציה הרווחי ביותר של כל הזמנים שגרף 1.27 מיליארד דולר בכל העולם. פסקול הסרט הוא האלבום הנמכר ביותר של שנת 2014 ושהה 33 שבועות במצעד הבילבורד, מתוכם 13 שבועות במקום הראשון. רק בארה"ב הוא נמכר ב-3.6 מיליון עותקים. הקליפ שמוצג בסרט, "Let it Go", נצפה ביוטיוב 370 מיליון פעמים ואנחנו לא מופתעים. 

"Let it Go"
 

עוד לפני שנזכה לראות את הסכנות הצפויות בחגיגת יום ההולדת של אנה, נזכה ככל הנראה לצפות בסרט עלילתי שמבוסס על אגדת הילדים הקלאסית "סינדרלה" ומחזיר לחיים את התמונות הנצחיות של יצירת המופת המצוירת של דיסני משנת 1950. בסרט בבימויו של קנת בראנה מככבים קייט בלאנשט, לילי ג'יימס, ריצ'רד מאדן, סטלן סקארסגרד, הולידיי גריינג'ר, דרק ג'קובי והלנה בונהם קרטר. גם סרט זה יוקרן בקולנוע בתאריך של "קדחת הקרח" אך לפניו. חושבים שתספיקו לצפות בשני הסרטים באותו היום? 

"קדחת הקרח", החל מה-19.3.15 בבתי הקולנוע.


תגובות