חלק א': 10 הסרטים המבטיחים של שנת 2015. צילום: צילום מסך מyoutube

חלק א': 10 הסרטים המבטיחים של שנת 2015

שנת 2015 כבר הגיעה, ואיתה סרטים רבים שיעשו לנו את השנה למלאת אקשן. אז אילו סרטי המשך מגיעים לקולנוע ולאילו סרטים חוזרת השחקנית הכי יפה בגלקסיה, ג'ניפר לורנס?

2015 כבר כאן, וכמו תמיד יצאו סרטים רבים וטובים, אז לפני שנסכם את כל הבולטים נציין שלא בטוח שכל הסרטים ברשימה יגיעו לישראל, אבל זה לא נורא כי נוכל לצפות בהם בלינקים שבוודאי יעלו לאינטרנט. הגיע הזמן לקבל את 10 הסרטים שנראים לנו הכי מבטיחים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:


"The Hateful Eight"

על מה? זמן מה לאחר מלחמת האזרחים האמריקנית, חבורה של ציידי ראשים מנסה למצוא מקלט בזמן סופת שלגים. על הדרך הציידים נקלעים לסדרה שלמה של בגידות והונאות למיניהן. במרכז העלילה ניצבת השאלה: האם הם ישרדו?

למה? קודם כל, כי זה סרט של קוונטין טרנטינו. זה כבר אמור לשכנע כל אחד לקנות כרטיס. בנוסף, הקאסט ממש מרשים: צ'אנינג טייטום, סמואל ל. ג'קסון, טים רות', מייקל מדסן, קורט ראסל וברוס דרן (שהיה ממש טוב ב"נברסקה"). רק כריסטופר וולץ חסר.

 

"ארבעת המופלאים"

על מה? ארבעה אנשים שזוכים לכוחות על והופכים לגיבורים. לצדם נמצא אויבם המושבע, מנהיג וממציא ארבעת המופלאים, ריד ריצ'ארד ודמויות נוספות ומעניינות. ביחד הם נלחמים בחברם לשעבר ויקטור וון דום שהופך לדוקטור דום המרושע. 

למה? כי אהבנו את "ארבעת המופלאים" מ-2005, אז אנחנו מניחים שנאהב גם את זה. מה גם שהאפקטים בטח יהיו טובים יותר.

 


"Joy"

על מה? אם רווקה מלונג איילנד שלאחר מאבקים רבים הופכת לאחת היזמות המצליחות ביותר.

למה? זה סרט שמשחקים בו גם ג'ניפר לורנס, גם בראדלי קופר וגם רוברט דה נירו, שזה מגניב. אבל למען האמת הסרט הזה מעניין אותנו רק בגלל דייוויד או. ראסל. נכון, הסרטים שלו הם לא ממש יצירות מופת שיזכרו לדורות, אבל הם כן טובים. לא שזה משנה משהו, כי מה שהופך את דייוויד או. ראסל לבמאי מצוין זה לא אם הוא עושה שלאגרים בלתי נשכחים או לא, מדובר בעובדה שהוא יודע להפוך את השחקנים שלו למצליחים. ניקח למשל את כריסטיאן בייל שקיבל את האוסקר הראשון והיחיד שלו בזכות המשחק ב"פייטר". מי שמשחקת לצידו, מליסה לאו, קיבלה גם היא את האוסקר הראשון והיחיד שלה. ואיך אפשר לפספס את לורנס, הכוכבת הלוהטת קיבלה את האוסקר הראשון שלה בזכות המשחק ב"אופטימיות היא שם המשחק". הבנתם למה אנחנו כל כך מחכים לסרט?

 


"שליחות קטלנית: ג'נסיס"

על מה? בסרט הראשון בסדרת הסרטים "שליחות קטלנית" קייל רייס חזר בזמן לשנת 1984 כדי להציל את שרה קונור מפני מוות. ב"שליחות קטלנית: ג'נסיס", החמישי בסדרה, רייס עושה את אותו הדבר בדיוק רק שהפעם קונור ממש לא זקוקה להצלה.

למה? כי כל הרעיון הזה של לאתחל מחדש את הסאגה אבל לא באמת נשמע ממש מגניב.

מתי? 9 ביולי.

 

"The Walk"

על מה? ניסיונותיו של הלוליין פיליפ פטי ללכת בין מגדלי התאומים על חבל. אם אתם תוהים מה פשר העניין, דעו לכם שיש אנשים שמוות כמעט בטוח עושה להם את זה. 

למה? בעיקר בגלל שאנחנו ממש אוהבים את ג'וזף גורדון-לוויט שמשחק את התפקיד הראשי, אבל גם בגלל שהבמאי הוא רוברט זמקיס שאמנם קצת החליד בעשור ומשהו האחרון, אבל עדיין זכור אצלנו לטובה בזכות הבימוי הנפלא של טרילוגיית "בחזרה לעתיד" ו"פורסט גאמפ".

 

"משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק 2"

על מה? אחרי שבסרט הקודם בסאגת "משחקי הרעב" קטניס די עמדה כמו עציץ רוב הזמן, עכשיו היא ומחוז 13 יוצאים לעשות בלאגן ברחובות הקפיטול כדי להביא לסיומה של המהפכה עליה הם עבדו כל כך יפה. אה, ויש גם את כל הקטע הזה שפיטה עכשיו משוגע.

למה? כי מאז שהבמאי פרנסיס לורנס נכנס לתמונה, הסדרה הזו נהייתה ממש ממש טובה. חוץ מזה שאם כבר הגענו עד לכאן, חבל לפרוש.

מתי? 19 בנובמבר.

 

"אנט-מן"

על מה? כשהוא חמוש בחליפה סופר מיוחדת המקנה לו את היכולת המדהימה להתכווץ לגודל של נמלה, סקוט לאנג הנוכל מוכרח לאמץ את הגיבור הפנימי שבו ולעזור למורו הרוחני, דוקטור הנרי פים, לבצע שוד שיציל את העולם. כן כן, מה ששמעתם, הוא צריך לאמץ את הגיבור שבו כדי לבצע שוד. שוד שאיכשהו יעשה טובה ענקית לעולם. והוא עושה את כל זה כשהוא בגודל של נמלה. נשמע מעולה.

למה? למרות שהעלילה נשמעת ביזרית לגמרי מדובר כאן במארוול. החבר'ה האלה הוכיחו לנו ב"שומרי הגלקסיה" שהם יכולים לעשות כל דבר, אפילו את הדבר המפגר ביותר שנוכל להעלות על הדעת, וזה ייצא להם פשוט מעולה. חוץ מזה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שלא לראות את "אנט-מן", הרי כמו כל סרט אחר של מארוול מהשנים האחרונות, גם הסרט הזה הוא חתיכה כלשהי בפאזל הענקי הזה שנקרא "היקום הקולנועי של מארוול"/"פרויקט הנוקמים", כך שלא לראות אותו זה אומר לאבד חתיכה, ולאבד חתיכה אומר שלא נסיים להרכיב את הפאזל אף פעם.

מתי? 16 ביולי.

 

"המיניונים"

על מה? זהו ספין-אוף ל"גנוב על הירח". שלושת המיניונים סטיוארט, קווין ובוב מגויסים על ידי נבלית העל סקרלט אוברקיל (סקרלט יותר-מדי-הרג? ובכן, זה שם יוצא דופן) כדי להשתלט על העולם לצד בעלה. 

למה? המיניונים תמיד היו חמודים, אבל הסיבה האמיתית שהסרט הזה נראה מעניין היא הטריילר הממש חמוד שלו.

מתי? 2 ביולי.

 

"הקול בראש"

על מה? ריילי היא ילדה צעירה שממש כמו כל אחד מאיתנו מונחית על ידי הרגשות שלה: שמחה, פחד, כעס, גועל ועצב. כשאנחנו אומרים "מונחית", אנחנו ממש מתכוונים לכך. לרגשות של ריילי יש מפקדה בתוך הראש שלה, ומשם הם שולטים בה. אותו הדבר אצל ההורים שלה. וכשהשלושה עוברים דירה, כל הרגשות נכנסים לעמדת קרב.

למה? כי הקונספט אדיר וכי פיקסאר הם אולפן של גאונים. נכון, לא היה להם סרט טוב מאז "צעצוע של סיפור 3" (שיצא ב-2010, עוד כשהדינוזאורים השליטו טרור בעולם), אבל אנחנו מאמינים שהם יצליחו להתאפס על עצמם ויחזרו למסלול של יצירות מופת מדהימות שמיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד.

מתי? 19 ביוני.

 

"עולם היורה"

על מה?  למרות האירועים המטרידים של "פארק היורה" הראשון, לבסוף פארק הדינזואורים נפתח בפני הקהל הרחב. אחרי כמה שנים שבהם כמות המבקרים לאט-לאט דועכת, נוצרת אטרקציה חדשה שאמורה להחזיר את המבקרים אל שערי הפארק, אבל ככל הנראה בעיקר תהרוג את כולם. 

למה? "עולם היורה" נשמע ממש דומה ל"פארק היורה", ובכל זאת הוא נשמע מעניין בעיקר בגלל שזה סרט עם דינוזאורים שהורגים כל דבר שנקלע לדרכם, משהו שכולם אוהבים. חוץ מזה, הכוכב הראשי הוא כריס פראט, ששיחק ב"שומרי הגלקסיה". אנחנו כבר מחכים.

מתי? 11 ביוני.

 

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות