אמרתם מזל טוב? אנג'לינה ג'ולי בת 40.

אמרתם מזל טוב? אנג'לינה ג'ולי בת 40

לא כל יום הכוכבת הכי נוצצת מחליפה עשור ומשאירה אחריה עשרות פרסים וסרטים. לכבוד יום הולדתה החלטנו להציג בפניכם את הסרטים הכי מומלצים בהשתתפותה

לא רק בר רפאלי חוגגת יום הולדת היום, אלא גם אנג'לינה ג'ולי, הכוכבת הכי נוצצת בהוליווד. ג'ולי היא שחקנית קולנוע אמריקאית אשר מתחזקת זוגיות עם בראד פיט. היא זכתה בשני פרסי אוסקר ובשלושה פרסי גלובוס הזהב ולכן, לכבוד יום הולדתה, החלטנו לסכם במיוחד בשבילכם את רשימת הסרטים הכי מומלצים שלה. שנתחיל?

"מר וגברת סמית'"

הסרט "מר וגברת סמית'" הופיע לראשונה על המסך שלנו בשנת 2005 והוא מציג את סיפורם של ג'ון וג'יין סמית', אותם מגלמים פיט וג'ולי. ג'ון וג'יין הם זוג הנשוי מזה 5-6 שנים שעובר קשיים בזוגיות ולכן מגיע לטיפול. בטיפול הם מספרים את האופן בו נפגשו לראשונה ואת מקום עבודתם בו נפגשו, אך מתחת לסיפורי הכיסוי הם מסתירים אחד מהשנייה את סודם האפל: הם רוצחים שכירים שנשכרו על ידי סוכנויות מתחרים ומתכננים לרצוח אחד את השנייה. בקיצור, לא כדאי לכם לפספס את הסרט הזה! 

 

"מבוקש"

"מבוקש" הוא סרט פעולה משנת 2008 המבוסס על סדרת קומיקס של מארק מילר. הסרט מספר את סיפורו של וסלי גיבסון, עובד משרד משועמם אשר חברתו בוגדת בו. יש לו בוסית די מעצבנת והוא לוקח תרופות נגד חרדה, בקיצור לא החיים האידיאליים. יום אחד הוא פוגש את פוקס שאותה משחקת ג'ולי. פוקס מספרת לו כי אביו היה מתנקש מארגון "האחווה", ולבסוף מתברר כי הארגון הטעה את וסלי וגרם לו לרצוח את אביו. לאחר מכן וסלי מצליח בכוחות עצמו ובאמצעות עזרה מפוקס לנצח את הארגון. סוף טוב, הכל טוב!

 

"מליפיסנט"

הסרט "מליפיסנט" שיצא לאקרנים בשנת 2014 מציג את העלילה של האגדה המוכרת והאהובה על כולנו "היפהפייה הנרדמת", אבל מנקודת מבט קצת שונה כשבעצם הדמויות הרעות הן היפהפייה הנרדמת ומשפחתה, ומליפיסנט, שאותה שיחקה ג'ולי שלנו, היא הטובה. הסרט מספר את הסיבה לרצון הנקמה של מליפיסנט וגורם לנו לחשוב שוב על שני הצדדים, הן של הטובים והן של הרעים, בסיפור המקורי, אבל יותר מהכול גורם לנו לאהוב את כישרון המשחק של ג'ולי

 

"נערה בהפרעה"

הסרט "נערה בהפרעה" יצא לאקרנים בשנת 1999 ועד היום מדהים אותנו. הוא מספר את סיפור התיעוד של סוזנה קייסן המאשפזת את עצמה בבית חולים לחולי נפש לאחר שניסתה להתאבד. קייסן נאלצת להישאר בבית החולים במשך כשנה ושם היא מכירה חברות נוספות, אבל מי שהיא הייתה הכי מוקסמת ממנה היא מליסה וורו אשר אובחנה כסוציופטית, ואותה מגלמת ג'ולי. בהמשך סוזנה ומליסה נהיות החברות הכי טובות וביחד הן עושות שטויות בבית החולים.

 

"התייר"

בסרט זה שיחקה ג'ולי לצידו של ג'וני דפ, ולא רק הקאסט עשה את הסרט למה שהוא, כך גם העלילה המשובחת. "התייר" עלה לאוויר בשנת 2008 והוא מספר את סיפורה של אליס, אותה מגלמת ג'ולי, שחיה תחת מעקב משטרתי צמוד ומעוניינת להיות עם אהובה אלכסנדר פירס החשוד בהעלמת 744 מיליון לירות שטרלינג. אלכסנדר מנחה את אליס להתיידד עם אדם כלשהו הדומה לו מבחינת גופו, ובמהלך הנסיעה היא מתיישבת ממול פרנק (ג'וני דפ) שמספר כי יצא לטייל באירופה כדי להתאושש מפרידה מבת זוגתו. לסיכום, מה שמתחיל כחופשה תמימה של השניים מתגלה לאחר מכן כמרדף מסתורי ומסוכן.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות