המרדף אחרי האושר: כוכבי "גאליס קונקט" משיקים. צילום מסך מהכתבה

המרדף אחרי האושר: כוכבי "גאליס קונקט" משיקים

הסרט השני של גאליס מגיע למסכים, הגענו לפרמיירה הענקית, פגשנו את כל כוכבי הסרט אחרי יום ארוך ודיברנו איתם על הצילומים המיוחדים, מה עושה אותם מאושרים, מה הייתה ההחלטה הגורלית בחייה של אליאנה? וגם: איך התמודדו עם עופר שכטר על הסט? ("אני יכול להיות אבא של תובל")

 

מאות ילדים התכנסו אתמול בסינמה סיטי גלילות שהפך ליום אחד ל"גאליס סיטי" לכבוד הפרמיירה החגיגית של הסרט השני בסדרת "גאליס", "גאליס קונקט" בו מככבים עופר שכטר, אליאנה תדהר, תובל שפירשירן סנדלדניאל גד, דניאל מורשת ונוה צור.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסרט עוסק בעולם מקביל שאמור להיות הגן עדן של כל העולמות, אך בעצם מתברר כגיהנום אחד גדול שכן האנשים שגרים שם עושים, פועלים וחושבים לפי מה שהשליט הגדול (עופר שכטר) מחליט.

© אוהד רומנו

אמש (ד'), התכנסו כל כוכבי הסרט לפגוש את המעריצים מקרוב מיד אחרי שאלו ראו לראשונה את הסרט לפני כולם, ולאחר מכן התיישבו לסבב ריאיונות ארוך עם התקשורת שהפעם היה בקונספט מיוחד - הילדים הם המראיינים.

גם אנחנו התיישבנו לריאיון עם כוכבי הסרט והופתענו מהחלטה של אליאנה ומתחושת האבהות של עופר שכטר כלפי תובל שפיר. ומי מהקאסט הוא המיועד האמיתי? את התשובה הזאת אתם בהחלט רוצים לדעת. 

טריילר הסרט
 
תגובות