רוצים לזכות בכרטיס זוגי ל"מועדון החנונים - הסרט" ולראות את הכוכבים?. צילום: רן יחזקאל

רוצים לזכות בכרטיס זוגי ל"מועדון החנונים - הסרט" ולראות את הכוכבים?

השגנו לכם כרטיסים זוגיים להקרנות המיוחדות של "מועדון החנונים - הסרט" במתחמי הסינמה סיטי, אליהן גם יגיעו גם כוכבי הסרט בהפתעה! מה צריך לעשות?

ראיתם אותם על מסך הטלוויזיה, קראתם עליהם בספרים, ועכשיו יש לכם הזדמנות לראות אותם על המסך הגדול. כוכבי "מועדון החנונים" – עמית פרקש, יואב רוטמן, יון תומרקין, שירן סנדל, נווה צור, אורי בלופרב, גאיה גור אריה, שירה נאור, רוני הדר, מיכאל הנגבי, יובל סגל, שיר מורנו, דורין קריו ואורי זמיר, יוצאים ביום יציאת הסרט לאקרנים (ב-3.8) למסע עם אוטובוס מיוחד בין מתחמי הסינמה סיטי (ירושלים, ראשון לציון, כפר סבא, גלילות ונתניה), במהלכו יפתיעו הכוכבים את הצופים שיגיעו להקרנות הבכורה המיוחדות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

לכבוד השקת סרט "מועדון החנונים", הכוכבים האהובים יוצאים למסע באוטובוס מיוחד ויבואו להפתיע אתכם בבתי הקולנוע. ביום יציאת הסרט לאקרנים, 3.8, יסיירו השחקנים האהובים, בין אולמות הקולנוע של סינמה סיטי ויבקרו בירושלים, ראשון לציון, כפר סבא, גלילות ונתניה. לכם יש הזדמנות מטורפת לזכות בזוג כרטיסים לאחת מהקרנות הבכורה המיוחדות. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיב פה למטה ולכתוב לנו מה התכניות שלכם לחופש הגדול, לא לשכוח לציין היכן אתם גרים, ואולי הכוכבים יפתיעו גם אתכם! 🤓🤓🤓🤓 * בכפוף לתקנון הפעילות באתר ובאפליקצייה * מפרופיל אישי בלבד (כלומר לא עמודי מעריצים) מכירת הכרטיסים המוקדמת להקרנות המיוחדות תפתח ב-24.7 באתר האינטרנט של ה"סינמה סיטי".

A post shared by פרוגי - אתר הנוער של ישראל (@frogifrogi) on

 

בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

הסרט מביא את סיפורם של החבורה ברגע יצאתם לחופש הגדול כשהם מוזמנים למסיבת השקת הקיץ הלוהטת של מלכת השכבה, היידי שמטרלינג, במהלכה נגנב היהלום המפורסם "כוכב הזהב" והחבורה הופכת מיד לחשודים העיקריים. עכשיו יש להם 47 שעות ו18 דקות לגלות מי הגנב האמיתי, משימה שהופכת לקשה יותר כשהם מגלים שהם הסתבכו עם אודליה שעשוע חסרת הרחמים.

כמו כן, ב-24.7 בשעה 11:00 תפתח המכירה המוקדמת לקניית כרטיסים להקרנות המיוחדות באתר האינטרנט של ה"סינמה סיטי".

בשישי האחרון התקיימה הקרנת טרום בכורה עבור השחקנים בלבד שהגיעו בהתרגשות לצפות בפעם הראשונה בעצמם על המסך הענק.

© רפי דלויה
תגובות