שירן ודין משיקים זוגיות וחושפים את הפתק לכותל. צילום: רפי דלויה

שירן ודין משיקים זוגיות וחושפים את הפתק לכותל

בהשקת הסרט החדש "מכתוב", החלטנו לבקש מהכוכבים לחשוף את משאלות ליבם ואף לכתוב לנו פתק שהיו מכניסים לכותל. מה ביקשה אליאנה תדהר ואיזו משאלה הגשימו שירן סנדל ודין מירושניקוב בראיון הראשון המשותף שלהם? צפו

אמש (ג'), התקיים בסינמה סיטי גלילות, פרמיירת הסרט "מכתוב", סרטם הראשון של גיא עמיר וחנן סביון ("פצועים בראש", "עספור") יחד עם הבמאי המצליח עודד רז ("גאליס", "כדברא"). הסרט עוסק בשני עבריינים ירושלמים הניצלים מפיגוע טרור ומחליטים להחזיר טוב לעולם ולהגשים את משאלתם של אנשים המשאירים פתקים בכותל - מה שגרם לנו לשאול את הנוכחים באירוע על משאלות הלב שלהם, אף גרמנו להם לכתוב פתק לכותל אותו חשפנו בעצמנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתב: משה אבוטבול | צילום: יונתן גירץ | עריכה: יותם קצור
 

אל הפרמיירה החגיגית הגיעו כוכבי הסרט: חנן וגיא, חן אמסלם, עדנה בלילוס ("סברי מרנן") ונוספים. וכמובן גם כמה אורחים שהגיעו לפרגן, ביניהם מי שצמחו תחת הבמאי, עודד רז ב"גאליס" וב"כדברא": אליאנה תדהר שהגיעה יחד עם לי בירן (שכיכב ב"פצועים בראש"), דניאל מורשת, מאור שוויצר, שירן סנדל בהופעת בכורה עם בן הזוג החדש / דין מירושניקוב (אנחנו מעדיפים לקרוא להם "שירנשניקוב"), גילי איצקוביץ', דנה לב, מור סרוסי, אור גרוס ורועי ניב/ושלר.

© רפי דלויה
© רפי דלויה
אהבה חדשה
אהבה חדשה © רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
תגובות