INTO IT: השחקנים שנכנסו עמוק מדי לדמויות שגילמו. צילום: באדיבות Yes

INTO IT: השחקנים שנכנסו עמוק מדי לדמויות שגילמו

השחקן ששיחק את הג'וקר עד כדי מוות והשחקן שדימם במציאות באמצע הצילומים - ישנם שחקנים בהוליווד שהמשחק המצויין שלהם בא לידי ביטוי באופן המושלם שבו הם נכנסו לדמות אותה גילמו, אולי קצת יותר מדי...

ביקום ההוליוודי קיימים שחקנים שזכורים לפי דמות אחת ספציפית אותה הם גילמו, הסיבה לכך היא בגלל כישורי המשחק המצויינים שלהם שגרמו להם להיכנס באופן מושלם לנעלי הדמות אותה גילמו. הנה רשימה של חמישה שחקנים שנכנסו לדמות שלהם חזק, ואולי אפילו קצת יותר מדי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליאונרדו דיקפריו - ג'אנגו ללא מעצורים

ליאונרדו דיקפריו תמיד היה ותמיד יהיה ה-"יין של הוליווד" מהסיבה הפשוטה - הוא רק משתבח עם הזמן. כל תפקיד שהוא עושה פשוט מרתק אנשים אבל ללא ספק דמות הגזען האולטימטיבי בסרט "ג'אנגו ללא מעצורים", הותיר את כולם פעורי פה. בסרט ליאונרדו שיחק דמות של איש עשיר וגזען ברמות לא הגיוניות כלפי "העבדים השחורים". אחת הסצנות שבה הבנו את הכישרון ואת עומק הדמות היא הסצנה המפורסמת בה דיקפריו שובר כוס זכוכית מרוב עצבים לא במכוון ולא כחלק מהתסריט, הוא נפצע ודימם תוך כדי שהמצלמה פועלת - אך הוא לא נתן לזה לעצור, המשיך לאלתר ופעל בקור רוח עד לסיום הסצנה. פעולתו האדישה והמקצועית של דיקפריו שבחר לא להפסיק את הסצנה באמצע הביאה למסך את אחת הסצנות הנועזות בקריירה שלו. 

 

ג'ארד לטו - יחידת המתאבדים

ג'ארד נחשב לאחד השחקנים היותר מסורים לדמות אותה הוא משחק. בסרט "יחידת המתאבדים" הוא גילם את הג'וקר, לטו נכנס כל כך לדמות עד כדי כך שהמשיך לחיות אותה גם לאחר תקופה הצילומים וזה התבטא בכך ששלח לקאסט של הסרט דברים הזויים כמו: גופה של חזיר ועכברושים חיים. אם חשבתם שזו היא הפעם הראשונה שזה קורה טעיתם ובגדול, בסרט ששיחק שעונה לשם: "בלייד ראנר 2049" שיחק ג'ארד דמות של עיוור, כדי להגביר את התחושה אצלו הוא השתמש בעדשות לעיניים שיחסמו לו את הראייה - כלומר שהוא לא יוכל לראות כלל ברגע שהוא עם העדשות כדי להתחבר לדמות. ללא ספק עמוק וטוטאלי.

   

הית' לדג'ר - באטמן 

ומג'וקר אחד לג'וקר אחר. השחקן הית' לדג'ר תמיד ייחשב כג'וקר הטוב ביותר וכנראה שלא יהיה מישהו שיצליח אי פעם לקחת ממנו את התואר הזה. לדגר גילם את התפקיד האלמותי שלו בסרט המצליח "האביר האפל" על המשחק הזה קיבל שבחים ברמה פנומנאלית על איך שהוא הצליח לשחק את הדמות הזו ועל איך שהוא הפך אותה לאמיתית כל כך. אומנם הכוכב לא באמת יכל להנות מכל החשיפה והביקורות, סמוך לסיום הצילומים השחקן נמצא ללא רוח חיים, על תפקיד הג'וקר הוא זכה בפרס האוסקר ובני משפחתו קיבלו את הפרס בשבילו. מדובר במשחק מצויין – הופעה אחת אחרונה למי שעוד ילמדו עליו בבית הספר לג'וקרים.

 

לילי קולינס - עד העצם

בסרט החדש בנטפליקס הנקרא "עד העצם", לילי משחקת ילדה הסובלת מאנורקסיה, ובעצם מציגה את דרך ההתמודדות שלה עם המחלה הזו דרך האנשים שסובבים אותה, והטיפול האז שהיא מקבלת. התפקיד הזה דרש מלילי המון שאף סבלה מהפרעות אכילה. לצורך התפקיד נראה כי לילי ירדה רבות במשקל וממש שינתה את מראה גופה. אל תנסו את זה בבית!

 

 

תגובות