מחממים מנועים: טריילר ראשון ל"פול גז". צילום מסך מהטריילר

מחממים מנועים: טריילר ראשון ל"פול גז"

מוכנים? סרט נוער חדש ומלא באופנועים יגיע בחודש הבא לקולנוע בכיכובם של תובל שפיר וקווין רובין. צפו בטריילר

קיץ חם לנוער גם בקולנוע - אחרי ציפייה ארוכה, סרט הנוער החדש והמסקרן של הקיץ, "פול גז" יוצא לדרך. הבוקר (ה') נחשף הטריילר הרשמי למה שמסתמן כלהיט החם הבא מבית היוצר של קובי מחט (סרטי "ג'סטה").

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"פול גז", שתעלה ב-8 באוגוסט לאקרנים, תהיה מעין "קראטה קיד" גרסת האופנועים בכיכובם של תובל שפיר - שחוזר לקולנוע לראשונה מאז סרטי "גאליס" המצליחים, קווין רובין - היוטיובר הראשון בישראל שמגיע לתפקיד ראשי בסרט, נדב גדג' שלאחרונה התנסה בתפקידי טלוויזיה וכעת גם הוא יפציע לראשונה על המסך הגדול. לצד אלו תככב כוכבת מבטיחה חדשה - נאיה בינשטוק, הדוגמנית עדן סבן שכובשת גם היא לאחרונה את הטייטל "שחקנית" בכל הכוח, דניאל גרנט ("דאנסטורי", "גיבור אמיתי"), זוהר ליבה ("האי", "השמיניה"), אורי פפר ונוספים.

 

העלילה תעסוק בתומר (תובל) בן ה-17 העובר עם אמו ליישוב קטן בקצה המדבר. זה קורה בדיוק חודש לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד השחצן, מנהיג הישוב – אמור לזכות. ההגעה של תומר משנה את כללי המשחק אפילו בלי להתכוון. מה שמתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של עמליה היפה, הופך לדרמה בהילוך גבוה כשתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה. מפגש מקרי ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מקלף מאלברט את סודות העבר, ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לקרב של חייו על המסלול מול נמרוד.

© צילום מסך מהטריילר

הסרט מבית סרטי יונייטד קינג ו – Light Stream בהפקת משה אדרי, לאון אדרי ומיקי רבינוביץ ובבימויו של קובי מחט על פי תסריט שכתב מחט יחד עם איתי מאירסון. זהו סרטו החמישי של מחט, כאשר כל אחד מסרטיו שבר את שיאו של קודמו: "גויאבות", "האוצר מעבר לנהר", "ג'סטה", וסרט ההמשך המצליח "עד הקצה - ג'סטה 2".

נאיה בינשטוק
נאיה בינשטוק © צילום מסך מהטריילר
 

 

 
תגובות