חדשות הקולנוע: הארלי קווין יוצאת לדרך חדשה. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: הארלי קווין יוצאת לדרך חדשה

מי הכוכבים שרוצים להשתתף בסרט של מלחמת הכוכבים, איזה גיבור על אהוב מגיע למארוול ואיזה כוכב ישראלי ישחק בסרט של נטפליקס? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

איש העכביש חוזר

הריב בין ההורים נגמר והכל הסתדר, הילד בסדר! כולנו החסרנו פעימה כששמענו שדיסני וסוני החליטו "להתגרש" וקרעו את הלבבות של כולנו כשהתבשרנו שספיידרמן יחזור לסוני. מיליוני מעריצים ברחבי העולם נשארו מרוסקים ויצאו בזעם לרשתות החברתיות במחאה על החזרת פיטר פארקר ליקום הקולנועי של מארוול. ועכשיו, חדשות טובות! ספיידרמן חוזר ובגדול עם דיל חדש וסרט שלישי לטום הולנד כנוקם הצעיר שאי אפשר לדמיין את היקום הזה בלעדיו. כשהחדשות הופצו ואושרו על ידי האולפנים, הולנד הזדרז להעלות קטע מתוך הסרט "הזאב מוול סטריט" בו ליאונרדו דיקאפריו אומר "אני לא עוזב!" כדי להראות את התרגשותו (אבל טום, יש ילדים בקהל!). בנוסף, נודע כי ספיידרמן עתיד לקחת חלק בסרט נוסף של מארוול. כיף!
 
© צילום מסך מטריילר

לא רגילים

לאחר שנודע לנו על חזרתו של ספיידרמן ל-MCU, טום הולנד חוזר בסרט האנימציה החדש של דיסני: "Spies in disguise"(או אם תרצו, מרגלים לא רגילים). בשבוע  האחרון, דיסני משחררת טריילר ראשון לסרט, שעתיד לצאת בכריסטמס הקרוב (לקראת סוף דצמבר). לצידו של הולנד יופיע גם השחקן  וויל סמית', אותו ראינו על המסכים ממש לא מזמן בתפקיד הג'יני מסרט הלייב אקשו "אלאדין". "Spies in disguise" הוא סרט מרגלים קומי ומשולב עם מדע בדיוני, המבוסס על הסרטון "Pigeon: Impossible" וידבר על הסוכן לאנס סטרלנג (וויל סמית''), לאחר מקרה בו נשקפת סכנה לעולם - הוא מחליט לאחד כוחות עם ממציא גאון, שהמציא לו במשך שנים המצאות מיוחדות, בשם וולטר (טום הולנד) על מנת להציל את העולם. כאשר בדרך נתקלים השניים במכשולים רבים המקשים עליהם לעשות זאת, איתם מתמודדים בצורה קומית ומהנה. זהו הסרט הראשון  של חברת "Blue sky"בהפצת דיסני מאז שרכשה את "20th Century FOX".
  
 

גל גדות על גדות הנהר

האחת והיחידה שלנו, הכוכבת והשליחה שלנו בהוליווד גל גדות תככב ברימייק לסרט, שבכלל מבוסס על ספר, שנכתב בשנת 1937 בשם "המוות על הנילוס". גדות העלתה פוסט לעמוד האינסטגרם שלה בו היא שיתפה את רשימת כל השחקנים שישתתפו איתה בסרט כשבניהם לטיטה וורייט, אמה מאקי ועוד כוכבים נוספים. גדות תשחק את לינט דוייל, אחת הדמויות המשניות והחשובות בסרט שמצטלם ברגעים אלו ממש. הסרט כאמור יהיה בסגנון תעלומת רצח סוחפת ומותחת שאנחנו בטוחים שרק תעשה טוב לגל שתגלם את אחת החשודות העיקריות.
 

Apple originals - בקרוב גם בבתי הקולנוע

לפני מספר חודשים, הכריזה אפל כי תשיק בקרוב שירות סטרימינג חדש שיתחרה בשירותים הקיימים כיום בשוק בשם +apple TV. בחלוף הימים, התגלה כי כחלק משירותה החדש, תכלול אפל מדי חודש הפקות מקור פרי יצירתה. בשבוע האחרון, יצאה אפל בהצהרה כי הסרטים המקוריים עליהם עבדה יוקרנו בבתי קולנוע נבחרים ברחבי העולם טרם הגעתם לשירות. מבין הסרטים החדשים שיוקרנו: The Banker, Hala ו- The Elephant Queen. טרם נמסר האם ישראל תיכלל מהמדינות בהן יוקרנו הסרטים. 
 
תמונה מההשקה הרשמית
תמונה מההשקה הרשמית © צילום מסך מיוטיוב

טורפות את המסך

השבוע שוחרר טריילר מלא לסרט "ציפורי הטרף", שמתמקד בדמותה החופשית של "הארלי קווין" שתגולם פעם נוספת על ידי מרגו רובי (יחידת המתאבדים). הסרט מספר על יציאתה של הארלי קווין לדרך חדשה ועצמאית משלה ופרידתה מהג'וקר (שב"יחידת המתאבדים" גולם על ידי ג'ארד לטו). היא מגלה שיש נשים חזקות נוספות שמעדיפות ללכת בדרך משלהן, בניהן: הקנרית השחורה (מגולמת ע"י ג'רני סמולט-בל) הציידת (בגילומה של מרי אליזבת' ווינסטד), והבלשית רנה מונטויה (רוזי פרז) - יחד הן נראות "ציפורי הטרף" (מכאן שם הסרט). הסרט צפוי לצאת בשישי לפברואר 2020.

 

שלגיה המציאותית

לאור הצלחת גרסת הרי-מייק לסרטים הנוסטלגים והאהובים "מלך האריות"ו-"אלאדין", חברת וולט דיסני לא עוצרת לרגע ומודיעה על תחילתה של הפקת גרסת רימייק נוספת מצידה שיצולם במרץ הקרוב, והפעם - סרט הנסיכות הראשון של דיסני "שלגיה ושבעת הגמדים" בשילוב שירים חדשים ומקוריים. זוהי הודעה משמחת למעריצי דיסני וגם לאלו שסתם רצו להכיר את הנסיכה הראשונה קצת יותר לעומק. גרסת הרימייק לסרט "היפהפיה הנרדמת" הלא היא "מליפיסנט", חשפה בפנינו צד נוסף בסיפורה של מליפיסנט, וכעת מצופה שכך יקרה גם כאן. במשך שנים ציפו מבקרי הסרטים והצופים עצמם, להכיר את דמותה של שלגיה, שנחשבה למעט בסיסית בפני עצמה. חידוש לעלילה המוכרת לנו בשבעים שנה האחרונות עשוי להיות מרענן ומיוחד.
 
שלגיה
שלגיה © Disney באדיבות yes

"שנות השמונים" בדרך לקולנוע

הסדרה הישראלית "שנות השמונים" מלווה אותנו על מסך את הטלוויזיה כבר ארבע עונות קורעות מצחוק. אבל לא מזמן נודע לנו כי יוצריה (שלום אסייג ואחיו מני) מתכננים להפוך את הקומדיה לסרט קולנוע! וזה לא הכל – הם גם אמרו שהם אינם מתכננים לבקש תקציבים מחברות סרטים בדרך הסטנדרטית, אלא להבטיח את תקציב הסרט באמצעות בקשה לתרומות מהקהל. "אנחנו הולכים לעשות פה מהפכה", אם הם כן יצליחו לגייס את הכסף, הסרט מיועד לעלות בעוד כשנה. בנוסף, ישנה הבטחה שכעשרה אחוזים מרווח הסרט יתרמו לעמותת "להושיט יד".

© אוהד רומנו

ממארוול ל"מלחמת הכוכבים"?

כוכבי היקום הקולנועי של מארוול ברי לארסון וכריס אוונס נראים כאילו הם רוצים ומוכנים לעבוד עם קווין פייג' על הסרט שעובד עליו לחברת "lucasfilm". לקווין פייג', המפיק של הסרט הכי מרוויח בהיסטוריה (נכון לעכשיו) "הנוקמים: סוף המשחק" יש עוד משהו בשרוול (מלבד "שלב 4" של אולפני מארוול) – הוא עובד על פרויקט חדש (שעדיין לא נחשפו עליו הרבה פרטים, או כותרת) לסאגת "מלחמת הכוכבים". אז איך שני כוכבי מארוול האהובים קשורים לכך? שניהם הראו רצון עז לקחת חלק בפרויקט. הראשון הוא כריס אוונס: כשנשאל בפוסט בטוויטר איזה כוכב מארוול מעריצים היו רוצים לראות בסרט של "מלחמת הכוכבים", הוא פשוט כתב בתגובה "אני". ברי לארסון כבר ידועה לנו כמעריצה של מלחמת הכוכבים, וכשדיבורים החלו על הפרויקט המדובר, היא שיתפה פוסט באינסטגרם בו היא לבושה בתלבושת ג'דיי עם חרב אור כשעומדת ליד C-3PO. בתיאור של הפוסט כתבה "מישהו אמר מלחמת הכוכבים?!"

הכוכב הישראלי בסרט חדש של נטפליקס

"מחתרת השישה" הוא סרט אקשן שעתיד לצאת לנטפליקס ב-13 בדצמבר. בסרט יככב ראיין ריינולדס בתפקיד המרכזי, אבל יופיע בו גם פרצוף ישראלי מוכר מאוד – כוכב הסדרה "פאודה" ליאור רז. עלילת הסרט עטופה באקשן ומציגה סוג חדש של גיבורים. שישה אנשים מרחבי העולם נבחרו לקבוצה שנקראת "מחתרת השישה", ונבחרו לא רק בגלל כישוריהם אלא בגלל הרצון החזק שיש להם למחוק את עברם ולהשפיע על העתיד. מנהיג הצוות מגולם על ידי לא אחר מראיין ריינולדס, ומטרתו היא לוודא שהוא והצוות לא ישאירו לדמותם כל זכר, אבל שהמעשים שלהם יזכרו לעד. בסרט בבימויו של מייקל ביי מככבים גם מלאני לורן, דייב פרנקו, בן הארדי ומנואל גרסיה רולפו.

 

 

איש מזל התאומים 3.10

הנרי ברוגן הוא מתנקש מומחה שיום אחד נשלח למשימה, לעצור מתנקש אחר אך כשסוף סוף הוא מגיע קרוב לרגע האמת הוא שם לב שלא משנה מה הוא מנסה לעשות המתנקש מצליח לחזות כל תנועה ומהלך שלו. הנרי המפוחד חוקר את המקרה המוזר הזה ומגלה שהמתנקש הוא בעצם שיכפול צעיר יותר, מהיר יותר ומתוחכם יותר שנוצר מהדנ"א שלו ועכשיו עליו לעצור אותו לפני שדברים רעים יקרו. הסרט מביא את כל האקשן שתרצו לצד מנה איכותית של משחק מצידו של סמית' ומבטיחה הרפתקה סוערת מלא בפיצוצים ויריות.

 

זאקרי לוי

זאקרי לוי מוכר לנו בעיקר מתפקידו הראשי בסרט הקומדיה של חברת די-סי "שהזאם". הוא חגג השבוע (בעשרים ותשעה לספטמבר) את יום הולדתו ה-39 (כן, גם אותנו זה מפתיע), ואנחנו רוצים לאחל לו מזל טוב ענק! בנוסף לתפקידו המוכר ב"שהזאם" כגיבור העל הראשי, הוא גם דיבב בסרט הדיסני המפורסם "פלונטר" לצידה של מנדי מור וגם שיחק תפקיד קטן בסרט "תור: העולם האפל" (נודד בין יקומים? חכה שדי-סי ישמעו על זה..).

© צילום מסך מטריילר

ברי לארסון

ברי לארסון חגגה השבוע את יום הולדתה השלושים (בראשון לאוקטובר), יום הולדת שמח! לא מזמן ראינו אותה מככבת כגיבורת העל "קפטן מארוול" בסרט סולו משלה, וגם הופיעה בדמותה גם בסרט האחרון של סדרת "הנוקמים" המצליחה. בנוסף לארסון היא זוכת אוסקר לפרס "השחקנית הטובה ביותר" על תפקידה בתור דמותה של ג'וי בסרט "חדר". לפי החדשות של השבוע, אולי יש סיכוי קטן שנראה אותה גם בסרט של "מלחמת הכוכבים".

© צילום: באדיבות פורום פילים
 
 
תגובות