יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש נובמבר. צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש נובמבר

החורף מתחיל לבצבץ כבר עכשיו, ואיתו הרשימה החמה שלנו לסרטים השווים של חודש נובמבר. צאו לסרט!

חודש נובמבר החורפי משהו כבר התחיל, ואיתו כל הסרטים שהכי כיף ללכת ולראות באמצע הגשם, הרוח והכפור שעושים לנו טוב אחרי הקיץ החם במיוחד שהיה השנה. אז למה אתם מחכים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקרב על מידווי - 7.11

הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בשנת 1942, באמצע המלחמה הנוראית בין אמריקה ויפן שגבתה את חייהם של אנשים רבים כל כך והייתה במקביל למלחמת העולם השנייה שהתרחשה באיזור ארצות אירופה. מדובר בסרט היסטורי שמזמן לא ראינו על המסכים, עם טריילר מפוצץ לחלוטין – ואנחנו לגמרי שמחים שהסרט המדובר יוצא בתחילת החודש ולא בסופו. אז בעוד ימים מעטים הוא יוצא לאקרנים, לא לחכות!

 

חיים שלי - 7.11

כוכבת "משחקי הכס" לא נחה, וכבר משחקת בסרט חדש שיצא ממש בעוד שבוע – "חיים שלי". מדובר בקומדיה רומנטית, שלגמרי תמתיק לנו את החודש הקר: קייט, שחקנית וזמרת שהחיים שלה מתדרדרים מרגע לרגע, מכירה בחור בשם טום שעושה לה רק טוב על הלב ולאחר כל כך הרבה זמן של קושי מגיע האור. זמן רב לא קיבלנו קומדיה רומנטית בכיכוב מדהים שכזה, ואנחנו בטוחים שקלארק תהפוך את נובמבר לחם יותר.

 

דוקטור סליפ - 7.11

בשנת 1980 קיבלנו סרט מדהים בשם "הניצוץ", מבוסס על ספרו עטור הפרסים של סטיבן קינג שהפך לסיפורי האימה הישנים הטובים ביותר שסופרו – ועכשיו, כמעט ארבעים שנה לאחר מכן, אנחנו מקבלים המשך. "דוקטור סליפ" הולך להיות סרט האימה החם של החודש הזה, עם סיפור אימה חדש לגמרי שממשיך את המסורת הישנה משנות השמונים – ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לו.

 

המלאכיות של צ'ארלי - 14.11

הסרט המדובר ביותר בשנה הקרובה סוף סוף יוצא, ואין לנו מילים לתאר כמה אנחנו מצפים לו. נעמי סקוט (כן, זו יסמין מהלייב אקשן של "אלאדין), אלה בלסינקה וקריסטין סטיוארט הן המלאכיות החדשות של אחד מסרטי הקאלט המדוברים של כל הזמנים, ועם שיר רקע שזכה לאינספור ביקורות (don’t call ma angel, עם אריאנה גרנדה, לנה דל ריי ומיילי סיירוס) בעוד ימים ספורים בלבד סוף סוף נקבל אותו, בבימוייה של אליזבת בנקס – אפי טרינקט המתוקה מ"משחקי הרעב". אחד החודשים הכי טובים בקולנוע, התחלנו!

 

פורד נגד פרארי - 14.11

סרט חדש לגמרי בכיכובו של מאט דיימון שלא יורד לרגע מראשי הכותרות – "פורד vs. פרארי". מדובר בסרט מכוניות מסוג שלא נראה על המסכים המון זמן, עם ליהוק מוצלח במיוחד והרבה מאוד אקשן, שתי חברות המכוניות המתחרות-תמיד : פורד ופרארי, כשם הסרט כך הן, מתחרות גם על מסך הקולנוע. אז סעו במהירות לקולנוע הקרוב לבית!

 

משחקים באש - 21.11

כששלושה כבאים קשוחים צריכים לעשות בייביסיטר על שלושה ילדים לא צייתנים במיוחד, הכול משתבש – לפעמים לטובה. עד שיאתרו את הוריהם, הילדים עושים לחבורת הכבאים בית ספר, ובסרט קורע מצחוק אנחנו נחשפים לדברים חדשים ומקסימים ולטוהר המתוק של ילדים. יהיה מצחיק, ויחמם את הלב בחורף המתקרב!

 

21 גשרים - 21.11

המתח והפעולה משתלטים לנו על המחשבה בזמן האחרון, ו"21 גשרים" הוא בהחלט אחד מהסרטים האלו. הרבה לילה, הרבה משטרה, והרבה מתח – וזו הנוסחה לכל סרט פעולה ומתח שמכבד את עצמו. אז הבמאים של "הנוקמים" החליטו לפנק אותנו החודש, ונתנו לנו אוצר של מרדפים, פשע, ודרמה בלשית בתוספת קבוצת רוצחים שלא מקלה על העניין. 

 

לשבור את הקרח (2) 21.11

אחרי חמש שנים, האחיות האהובות חוזרות ביג טיים, מאז כמה סרטים קצרצרים שהשאירו את הסרט טרי בזיכרונינו. אנה ואלזה חוזרות אלינו במסע מרגש ועוצמתי בעקבות הוריהן, אחרי שנים של ציפייה. החלק השני (והמושקע במיוחד) צפוי להגיע אלינו ממש בקרוב, ואין מילים לתאר כמה שאנחנו מחכים! גם בעולם האופנה לא פסחו על הבשורה, וכבר חלק מרשתות האופנה הגדולות עיצבו קולקציית חולצות ופוטרים במיוחד לכבוד הסרט עם האווירה הסתווית והחורפית משהו שהולכת להגיע אלינו ממש עוד מעט!

 

בלון - 28.11

גם כאן מדובר בסרט היסטורי, המספר את סיפורן של שתי משפחות עניות החרדות לחופש בזמן המלחמה הנוראית, שנת 1979. הן אוספות פיסות בד כדי לתפור כדור פורח ענק שיטיס אותן אל החופש, מעל חומת ברלין. אחרי שהניסיון הראשון מותיר אותם שבורים, בניסיון השני הם צריכים לעשות זאת בצורה שקטה וחשאית אף יותר - כי המשטרה לא חסה על אף אחד. 

 

רצח כתוב היטב - 28.11

ריאן ג'ונסון, מגדולי הבמאים, עושה מחווה לאחת מסופרות המתח הגדולות בכל הזמנים – אגתה כריסטי, בסרט מסקרן במיוחד ומתאים לחובבי המתח שמבינינו. "רצח כתוב היטב" כשמו כן הוא, תעלומת רצח שבה כולם החשודים ואף אחד לא יוכל לצאת מזה. הסרט הוא לא מתח במאת האחוזים אלא משלב מעט קומדיה כתובה היטב בשורותיו, וזה מה שמצליח להפוך את הסרט מסתם סרט מתח בנאלי לכל כך מסקרן. האחרון ברשימה המדהימה הזו לחודש נובמבר, ובין הטובים שבה! 

 

 

תגובות