יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש דצמבר. צילום מסך מטריילר

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש דצמבר

שנת 2019 עוד שניה נגמרת, וזו בדיוק ההזדמנות לצאת לקולנוע ולראות סרט טוב לפני כל הסרטים שעתידים לבוא אלינו בשנת 2020. הכנו לכם רשימה של כל הסרטים שלא כדאי לכם לפספס בחודש הקרוב. צאו לסרט!

עוד רגע אנו נכנסים אל שנת 2020, וסוף השנה הוא הזמן המושלם לשבת מול מסך הקולנוע ולראות סרט חדש וטוב. אז כדי לסיים את השנה כמו שצריך - אלו סרטי החודש הקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

10 דקות אבודות - 5.12

צוות של שודדים מקצועיים חוברים יחד על מנת לבצע שוד בנק, אשר בכספת שלו יש חבילה יקרת ערך. בעת סיום השוד הצוות מתפצל, ואחד הפושעים המנוסים מביניהם מותקף מאחור, כאשר החבילה בידו, ומאבד את הכרתו. כאשר מתעורר, מגלה הפושע שהחבילה כבר לא בידו, ומגלה כי גם איבד 10 דקות מהזיכרון שלו - עשר הדקות של מהלך השוד. חברי הכנופיה, אנשי החוק, ומבקשי החבילה לוחצים עליו מכל הכיוונים, והפושע יוצא למרוץ נגד הזמן על מנת להחזיר לעצמו את מאורעות עשר הדקות שאבדו לו מהזיכרון.

 

על החגים ועל המוות - 12.12

סרט אימה המבוסס על הסרט "חג מולד שחור", ויוצא אל המסכים באופן מושלם יום לפני יום שישי ה-13. במהלך חופשת חג המולד, קבוצת סטודנטיות של מכללת הות'ורן מגלה כי איש זר עוקב אחריהן. לקראת תקופת החגים המכללה נסגרת, אך קבוצת הסטודנטיות הזו לא עוזבת ונשארת במכללה. האיש הזר מתברר כרוצח, ורוצח את הבנות בזו אחר זו, אך הן לא מתכוונות לוותר ונלחמות בו עד הסוף.

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 14+

 

ג'ומנג'י: השלב הבא - 12.12

סרט המשך לשני הסרטים "ג'ומנג'י" ו"ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל". בעלילת הסרט החבורה מתאחדת וחוזרת לג'ומנג'י על מנת להציל אחד מהם, אך מגלה כי המשחק השתנה לחלוטין מאיך שהכירו אותו. בשביל להצליח לברוח מהמשחק המסוכן בעולם, על החבורה להגיע לאיזורים הנידחים ביותר במשחק.

 

מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר - 18.12

כבר למעלה מ-20 שנים שסרטי "מלחמת הכוכבים" מככבים על המסך הגדול וכובשים את כולנו, וזהו הסרט התשיעי בסדרה, שגם יחתום את סאגת סקייווקר. אפשר לומר שזכינו, בכורת הסרט בארה"ב תתקיים ב20.12, אך אנחנו כאן בישראל הרווחנו עוד יומיים והסרט יצא ב18.12. עלילתו של הסרט תתרחש כשנה לאחר עלילתו של הסרט הקודם "מלחמת הכוכבים - פרק 8: אחרוני הג'דיי".

 

רק רוצה לשיר - 19.12

הסרט מספר את סיפורה של נערה מתבגרת בשם ויולט, החיה חיים די אפורים ומשעממים. ויולט משתוקקת לריגושים וחייה עם משפחתה לא מספקים אותה, והיא חולמת להצליח ולהיות כוכבת פופ. יום אחד פוגשת במנטור לא צפוי והדבר מוביל להרשמתה לתחרות שירה של חובבים, האם הדבר יעזור לה סוף סוף להגשים את החלום הגדול שלה?

 

מיה והאריה הלבן - 19.12 

משפחתה של מיה בת ה-10 מחליטה לעשות שינוי מטלטל בחייהם, ולעבור מלונדון לאפריקה על מנת לגדל חוות אריות. מיה עצובה מהמעבר, אך יום אחד נולד בחווה גור אריות קטן ולבן בשם צ'ארלי, ועצבותה מיד הופכת לאושר ולחברות עמוקה ואמיצה בין השניים. לאחר שלוש שנים של חברות צמודה מיה מגלה מאבא שלה את עתידו של צ'ארלי, ומחליטה לברוח יחד עם צ'ארלי אל מסע למען זכויותיו ושחרורו אל הסביבה הטבעית שלו, ואל החופש.

 

מרגלים לא רגילים - 26.12

סרט אנימציה המספר את סיפורם של מרגל העל לאנס סטרלינג (וויל סמית') והמדען וולטר בקט (טום הולנד). מדובר בשני הפכים מוחלטים, לאנס הוא השקט והנעים, וכמו שאתם יכולים לנחש, וולטר - לא בדיוק. אמנם לוולטר יש חסרונות חברתיים, אך לא ניתן להתעלם מחוכמתו הרבה, והמדען יוצר עבור לאנס גאדג'טים מטורפים המשמשים אותו במשימותיו. למרות ההפכים ביניהם, השניים חייבים ללמוד לעבוד כצוות ולסמוך אחד על השני, אחרת העולם כולו יעמוד בפני סכנה.

 

קאטס - 26.12

סרט דרמה מוזיקלי בכיכובה של טיילור סוויפט המספר על חבורה של חתולים משעשעים. לילה אחד מתאספת החבורה וכל חתול מציג את עצמו בשיר וריקוד, במטרה לקבוע מי יהיה החתול שיזכה לעלות לשמיים ולהיוולד מחדש לחיים חדשים. לפתע זקן השבט נחטף, והחבורה צריכה לאזור אומץ ולהחזיר אותו.

 
תגובות