חדשות הקולנוע: המוטנטים מגיעים. צילום: באדיבות א.ד. מטלון ופורום פילם

חדשות הקולנוע: המוטנטים מגיעים

טריילר חדש ומעודכן לסרט "המוטנטים החדשים", כריסטיאן בייל (באטמן) בדיבורים לשחק בסרט של מארוול, ומי השחקן שעשוי לגלם את בוב דילן? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אל הרעם בדרך

אולי הסופות המתחוללות בחוץ בימים אלו הם סימן מת'ור, אל הרעם - מכיוון שסרטו הרביעי נמצא בדרכו אלינו. לפי מידע חדש שפורסם הסרט "ת'ור, אהבה ורעם" יתחיל את צילומיו  עוד השנה בחודש אוגוסט. כידוע הסרט החדש יעקוב אחריי ההרפתקאות החדשות של אל הרעם (ייתכן) עם חבורת שומרים הגלקסיה בו תתארח גם נטלי פורטמן, שחוזרת בדמותה של ג'יין פוסטר ותהפוך במהלך הסרט לגרסה נשית של ת'ור. כריס המסוורת' חוזר גם כן לגלם את הגיבור הראשי וכן גם טאיקה וואיטיטי שחוזר לביים את הסרט.

© צילום מסך מיוטיוב

דה רוק חוזר לחדר הכושר

זה לא סוד שדווין "דה רוק" ג'ונסון הוא בין האנשים החזקים ביותר שיצא לנו אי פעם לראות. השחקן שעשוי כולו משרירים ידוע בעיקר בגלל הדמויות ששיחק בסרטי אקשן רבים ושונים ובסדרת סרטי "מהיר ועצבני". אך עכשיו ג'ונסון יכול להוסיף לרשימה הזו עוד סרט, "אדם השחור" (Black Adam). בו ישחק את הדמות הראשית, הלא היא האנטי גיבור "אדם השחור" של חברת 'די-סי'. אדם השחור ידוע גם כאחד מהאויבים המושבעים של סופרמן ושל שהאזאם, והוא נחשב לאחד מהדמויות החזקות ביותר ביקום של די-סי. בכדי להכין את עצמו לדמות ג'ונסון "התחיל" להתאמן שנית, למרות שהוא כנראה אף פעם לא הפסיק. ג'ונסון חשף בפוסט שצילומי הסרט מתחילים בקיץ הקרוב, הסרט מיועד לצאת לאקרנים ב24  בדצמבר 2021.

מבאטמן לת'ור

יש לנו עוד חדשות מפתיעות שקשורות לסרט הרביעי של ת'ור ("ת'ור, אהבה ורעם") והן הדיבורים שמתקיימים בימים אלו בין השחקן כריסטיאן בייל, שבעבר גילם את גיבור העל באטמן בטרילוגיות הסרטים המצליחה של הבמאי כריסטופר נולן, לבין אולפני מארוול במטרה שייכנס לסרט של ת'ור. נכון לעכשיו אין עוד תשובה סופית לאם הדבר בהחלט יקרה ואיזו דמות בייל יזכה לשחק. אבל אנחנו יכולים לסמוך על הבמאי טאיקה וואיטיטי שיצליח לשלב את השחקן לתוך העלילה בצורה משעשעת ומהנה.

כריסטיאן בייל מימין, מאט דיימון משמאל. מתוך
כריסטיאן בייל מימין, מאט דיימון משמאל. מתוך "פורד נגד פרארי" © צילום מסך מיוטיוב

רצח (וסרט המשך) כתוב היטב?

בנובמבר האחרון יצא לאקרנים סרט הקומדיה ״רצח כתוב היטב״ בכיכובם של דניאל קרייג וכריס אוונס, שזכה להרבה לביקורות טובות מאוד. בעקבות ההצלחה, פורסם כי הבמאי והתסריטאי ריאן ג׳ונסון הודיע שהוא עובד כעת על תסריט לסרט ההמשך. את הסרט יוביל בשנית השחקן דניאל קרייג שיחזור לסרט בתפקיד באלן. בנוסף, רוג׳ר פרידמן סיפר כי הסרט החדש שהתבקש לכתוב יהיה מלא בדמויות חדשות ופשע שיש לפתור. עד כה, נראה שסרט ההמשך צפוי לנחול הצלחה גם הוא ואנחנו לגמרי סקרנים בקשר למה שהולך לבוא. 

 

אייקוני

״רצח כתוב היטב״ הוא לא הסרט היחיד שעתיד לקבל סרט המשך (טוב אולי לא בדיוק המשך, אלא חידוש) בקרוב. לאחרונה, השחקן ג׳פרי רייט הודיע בטוויטר שהוא חוזר לעיר גות׳אם כדי לצלם את הסרט החדש של 'באטמן' ו-𝗗𝗖 בתפקיד גורדון, אחד מבעלי הברית האייקונים של באטמן, המסייע לו לאורך הקריירה. כמו כן, זה לא מפתיע שג׳פרי רייט נבחר דווקא לתפקיד הזה, לאור העובדה שחלק מתפקידיו האייקונים ביותר היו כדמויות המסייעות לגיבור המרכזי. סרט הסולו של באטמן נמצא בפיתוח כבר שנים ונראה כי הוא עתיד לצאת בקיץ 2021. 

שובר שיאים

לאחר שש שנים ארוכות של ציפייה, לפני כחודש הגיע אל המסכים הסרט החדש מבית דיסני, שממשיך את הטירוף של ״לשבור את הקרח״. עם ההודעה על הפקת הסרט עלו חששות רבים, אך הדבר לא מנע מהסרט להצליח ואף להפוך לסרט האנימציה הכי מרוויח אי פעם, עם מעל למיליארד דולרים. מעריצי דיסני יטענו כי הסרט המצליח ביותר הוא שובר הקופות ״מלך האריות״ שיצא בגרסה מחודשת וריאליסטית. עם זאת, דיסני בוחרים שלא להחשיב את הגרסה המחודשת כאנימציה, דבר המעניק לסרט ״לשבור את הקרח״ את התואר- סרט האנימציה המרוויח ביותר. חשוב לזכור, כי ״לשבור את הקרח״ ו״מלך האריות״ אינם הסרטים היחידים שחצו את רף מיליארד הצפיות (בקןלנוע) ולצידם ניתן לראות גם את "צעצוע של סיפור "4, הרי-מייק ל-"אלאדין" ועוד. אין ספק שזוהי רק ההתחלה. אנחנו לגמרי לא יכולים לחכות לראות מה צפוי לנו ב-2020!

© צילום: באדיבות פורום פילם

המוטנטים החדשים

השבוע, הגיע טריילר חדש וחם מהתנור לסרט "המוטנטים החדשים". הסרט מבוסס על קומיקס מבית 'מארוול' ויהיה שייך ליקום סרטי "X-man". הסרט מספר על חבורה של מוטנטים שכלואים בבית חולים מסתורי בניגוד לרצונם, לצורך פיקוח פסיכיאטרי. הכוחות החדשים שלהם (וגם החברות החדשה שלהם) יעמדו למבחן כאשר הם ינסו להישאר בחיים ולברוח מהמקום המצמרר שהם נכלאו בו. בסרט מככבים מייזי וויליאמס (משחקי הכס), צ'ארלי היטון (דברים מוזרים), אניה טיילור ג'וי, אליס ברגה, בלו האנט והנרי זאגה. הסרט יהיה תחת בימויו של ג'וש בון, וצפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-2.4.20.

 

זה מי שעשוי לגלם את בוב דילן 

הזמר והיוצר האגדי בוב דילן, בקרוב יזכה לספר את סיפורו על המסך הגדול בסרט ביוגרפי חדש. הסרט יהיה בכיכובו (אולי) של מי שעוד מעט נראה בסרט "נשים קטנות" ומוכר לנו גם מהסרט החדש של נטפליקס "המלך", הסרט  זוכה האוסקר "ליידי בירד" וכוכב הסרט "קרא לי בשמך" - הלא הוא טימותי שאלאמה. אומנם הדבר לא הוחלט סופית, אלא נמצא ב"דיבורים". מלבד הדיבורים על השחקן הראשי, הסרט עדיין ללא כותרת רשמית, אבל ידוע לנו כי אלו שמעורבים מתייחסים אליו בשם "Going Electric" שמתייחס למעבר של המוזיקאי האגדי אל מוזיקת הרוק. הסרט יהיה תחת בימויו של ג'יימס מנגולד (פורד נגד פרארי).

"בהיר 2" בפיתוחים

הסרט "בהיר" של נטפליקס יצא בשנת 2017, ומאז לא שמענו הרבה דיבורים על המשך, די איבדנו תקווה וחשבנו שזה לא הולך לקרות - אבל אולי כדאי שאנחנו (וגם אתם) נחשוב שוב. כשנשאל במאי הסרט הראשון, שהוא גם במאי סרט "יחידת המתאבדים", על האם סרט ההמשך לסרט האקשן בכיכובו של וויל סמית' הולך לקרות או לא - זה מה שהיה לו לומר: "עדיין בפיתוחים. אנחנו עובדים על זה, אז בתקווה אנחנו נוכל לארגן את זה בקרוב." אז לכל אלו שלא איבדו תקווה (וגם לאלה שכן), "בהיר 2" (Bright 2) עדיין קורה.

 

"תרגול בריגול" 9.1

סרט אקשן מצחיק בכיכובם של דייב באוטיסטה וקלואי קולמן. לאחר שהורד בדרגה, מוצא את עצמו סוכן ה-CIA ג'יי ג'יי בתחילתה של חברות שמעולם לא דמיין. כאשר הוא נתפס בידי ילדה בת תשע בשם סופי, שמאיימת לחשוף אותו, הקריירה והתדמית שלו בסכנה - אז הם סוגרים עסקה, סופי לא תחשוף את הכיסוי שלו ובתמורה לכך הוא ילמד אותה איך להיות מרגלת. השילוב בין השניים מוביל לחברות לא צפויה ולסרט מרגש ומקסים.

 

"בחורים רעים לתמיד" 16.1

סרט האקשן המפורסם בכיכובם של וויל סמית' ומרטין לורנס חוזר לסיבוב נוסף. הבחורים הרעים מייק לאורי ומרכוס בארנט מאחדים כוחות פעם נוספת, בשביל נסיעה אחת אחרונה ומלאה באקשן מקפיץ. בסרט מופיעים גם השחקנים ונסה הדג'נס ("היי סקול מיוזיקל", "אביר לחג") וצ'ארלס מלטון ("ריברדייל", "השמש היא גם כוכב").

 

בראדלי קופר 

השחקן האגדי בראדלי קופר, חגג השבוע ב-5.1 (יום ראשון) את יום הולדתו ה-45! מלבד היותו שחקן קולנוע נחשב, הוא גם מפיק ובמאי - ושמו האמצעי הוא צ'ארלס. השחקן היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר, על תפקידיו בסרטים כמו "אופטימיות זה שם המשחק", "צלף אמריקאי", ו"כוכב נולד" (שאותו גם כתב וביים). נאחל לו המון מזל טוב ויום הולדת שמח!

מתוך
מתוך "כוכב נולד" © צילום מסך מיוטיוב

ג'רמי רנר

השחקן ג'רמי רנר מוכר לנו בעיקר בתור דמותו של הוקאיי בסרטי מארוול. אבל השחקן גם היה מועמד לאוסקר בתור השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "מטען הכאב" ומועמד גם לאוסקר בתור שחקן המשנה הטוב ביותר בתפקידו בסרט "גנב עירוני". נאחל לו יום הולדת 49 שמח! אותה חגג ביום שלישי (ה-7.1).

מתוך
מתוך "הנוקמים: סוף המשחק" © צילום מסך מיוטיוב

 

 

תגובות