נחשף: זה הקאסט הרשמי של הסרט "פול ספיד". צילומים: מתוך אינסטגרם

נחשף: זה הקאסט הרשמי של הסרט "פול ספיד"

כפי שחשפנו לראשונה - סרט הספין אוף של "פול גז"עם קווין רובין וריף נאמן יוצא לדרך ובין הכוכבים הנוספים שנחשפו: שירה לוי, און רפאלי והגיימר עידן תלם

רק בחודש שעבר חשפנו לכם כאן לראשונה שסרט ספין אוף ל"פול גז" בשם "פול ספיד" ייצא דרך וימשיך רק עם דמותו של קווין רובין (נמרוד), בשבוע שעבר חשפנו כי גם כוכבת "כפולה" ו"פאודה" - ריף נאמן מצטרפת לחבורה החדשה וכעת נודע מי יהיה הקאסט במלואו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסטורי של במאי הסרט, קובי מחט, היה ניתן להבחין הלילה בישיבת תסריט ראשונה של החבורה וכך למעשה נחשפו לא מעט שמות מעניינים במיוחד. און רפאלי יחזור לככב בסרטו של מחט לאחר שהיה הכוכב המוביל של סרטי "ג'סטה" - הפעם רפאלי יגלם נער בשם רוי. 

 

גם כוכבת "התחנה" והפסטיגלים האחרונים, שירה לוי מצטרפת לקאסט ותגלם את אלונה, לצידה יהיה אפשר למצוא גם את כוכב "כדברא" ו"פשוט לשיר - הסרט" - דין גרבר שיגלם את אלכס. עוד יככבו: הכוכבים המבטיחים של סדרת הנוער "פלמ"ח" -טל גרושקה שיגלם את תום ואברהם ארנסון שיגלם את עידו.

שירה לוי
שירה לוי © מתוך אינסטגרם

בגזרת השחקנים הבוגרים יש תצוגה מרשימה במיוחד - חן אמסלם לראשונה בתפקיד בעולם הנוער ותגלם את יעל, אקי אבני יגלם את ארנון, נתי רביץ את מר רוזן וגל אמיתי את חליבה. אך השם המפתיע ביותר בקאסט הוא של היוטיובר והגיימר עידן תלם, הלוא הוא "אינדה גיים" שלראשונה יפציע בתפקיד משחק ועוד בקולנוע. תלם יגלם נער בשם גל.

עידן תלם
עידן תלם © צילום: ירון ברנר

העלילה תתמקד הפעם באקדמיה של כלי רכב כאשר בראשה עומד ארנון (אקי) ומדריכים בו חליבה (גל) ויעל (חן). אלונה ורונה (שירה וריף) הן התלמידות החדשות באקדמיה בשנה הראשונה בה גם בנות יכולות להצטר אליה והן נלחמות על הזכויות שלהן במקום.

הצילומים יחלו כבר בשבוע הבא וימשיכו לאורך החודשים הקרובים ונכון לרגע זה הסרט עתיד לעלות כבר בקיץ הקרוב. 

© הסטורי של קובי
תגובות