חדשות הקולנוע: הסרטים שנדחו בעקבות הקורונה. צילום: באדיבות פורום פילם וצילום מסך מטריילר (Marvel Entertainment)

חדשות הקולנוע: הסרטים שנדחו בעקבות הקורונה

אלו סרטים נדחו בעקבות משבר נגיף הקורונה? מי השחקן המפורסם שנדבק בנגיף והאם נזכה לראות את ג'וני דפ בתור הג'וקר? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט הבא של פיקסאר

בתקופה בה נגיף הקורונה מאיים על תעשיית הקולנוע, הסרטים שיציאתם לאור מתעכבת והסערה המחוללת בעולם, "פיקסאר" לא מוותרים ומחליטים להישאר אופטימיים בקשר לסרט החדש "נשמה" שמיועד לצאת בחודש יוני הקרוב. על הבימוי אחראי לא אחר מאשר פיט דוקטר, האנימטור שאחראי לסרטים "למעלה" ו-"הקול בראש". הסרט "נשמה" מבית "פיקסאר" עוסק בג'ו גרדנר, מורה למוזיקה בעל חלום ילדות לא ממומש להופיע בקונצרט ג'אז ולנגן באופן מקצועי. במהלך הסרט, זוכה גרדנר להזדמנות להגשים את חלומו, אך הכול השתבש כאשר אירעה תאונה המובילה לכך שנשמתו הועברה אל "סמינר", מקום בו נשמות מתחנכות ומתגבשות לפני שמועברות אל גופם של תינוקות שרק נולדו. הטריילר החדש מוסיף לסיפור ומידע שקיבלנו מהטריילר הקודם, מציג מראות מדהימים עם אנימציה מיוחדת ולגמרי גורם לנו לרצות לראות את הסרט כבר עכשיו!

 

הצעקה 5?

בנובמבר האחרון נודע כי הסרט הסרט הבא של "הצעקה" נמצא בתהליך פיתוח הרעיון ויכול להיות שהוא קרוב מתמיד. כעת, הוא מתקרב בצעדי ענק לפיתוח ונראה שנמצאו הבמאים המתאימים לכך. הבמאים המדוברים הם יוצרי הסרט "מי שעומד מאחורי"- מאט בטינלי-אולפין וטיילר גילט. הדבר מתבקש בעקבות העובדה שעסקי האימה אינם חדשים לשניים, אבל השאלה הגדולה כרגע שעומדת בפני היוצרים מדבת על המשכיות הסרט משנת 1996 וראוי לשאול, האם תהיה המשכיות או שמא נזכה לסיפור חדש לגמרי?

צפו בקליפ מתוך הסרט (1996):

 

ה-"זכייה" של הסרט 'קאטס'

עוד מההקרנות הראשונות של הסרט "קאטס" בכיכובה של טיילור סוויפט, היה נראה כי הסרט עומד בפני נפילה גדולה בקופות, דבר שהתברר כנכון מאוחר יותר. הכישלון החרוץ הביא עימו אכזבה רבה ליוצרים והאוסקר היה רק עוד חלום רחוק. אבל מנגד, בצל משבר הקורונה, התקיים השנה טקס פרסי הראזי. שמהווה שיקול נגדי לאוסקר ומעניק פרסים לקטגוריות הגרועות ביותר. בין הזוכים הופיע הסרט "קאטס" בקטגוריית הסרט הגרוע של השנה. עם זאת, הסרט אינו עומד לבדו. וגם מגיש הטקס, ג'יימס קורדון זכה בקטגוריית השחקן הגרוע ביותר על תפקידו בסרט. צפוי? מאכזב? תחליטו אתם.

© צילום מסך מטריילר

משבר בעולם הקולנוע

משבר נגיף הקורונה מטריד את עולמנו כבר כמה שבועות ארוכים, ועכשיו גם ניכרת ההשפעה שלו על עולם הקולנוע. סגירת בתי הקולנוע ברחבי העולם הביאה עימה גל גדול של דחיית סרטים שהיו צפויים לצאת. אלו הסרטים שנדחו בעקבות המשבר: כידוע, הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד "לא זמן למות" נדחה לחודש נובמבר, ואחריו באים עוד אחרים. סרט האקשן "מהיר ועצבני 9" למרות שנאמר כי לא יידחה, נדחה לחודש אפריל לשנת 2021, גם "האלמנה השחורה", "מולאן", "המוטנטים החדשים", ו-"מקום שקט 2" נדחו עקב התפשטות וירוס הקורונה.

© צילום: באדיבות פורום פילם וצילום מסך מטריילר (Marvel Entertainment)

טום הנקס ואשתו נדבקו בנגיף הקורונה

בשבוע שעבר טום הנקס ואשתו ריטה ווילסון ביקרו באוסטרליה כדי להתכונן לעבוד על הסרט החדש של באז לורמן. שהוא סרט ביוגרפיה על חייו של אלביס פרסלי, שם טום הנקס ישחק את המנהל של אלביס, קולונל טום פרקר. לאחר מכן כתב טום הנקס בחשבון האינסטגרם שלו ששניהם סבלו מתסמינים דומים לאלו של שפעת, נבדקו וגילו שאכן נדבקו בנגיף הקורונה שמסתובב בעולם. הנקס דיווח כי הם יהיו בהסגר ועושים את כל הבדיקות הנחוצות, וממשיך לעדכן את המעריצים בפוסטים חשבון האינסטגרם שלו. אנחנו מאחלים רק בריאות לזוג, ומקווים שיתאוששו במהרה.

ג'וני דפ בתור הג'וקר?

הבמאי קווין סמית' התייחס לשמועות שג'וני דפ נמצא בדיבורים לגלם את הג'וקר בסרט החדש "הבאטמן", במהלך פרק של הפודקאסט שלו. סמית' הכריז שג'וני דפ יהיה "מושלם" לתפקיד של הדמות שזיכתה גם את חואקין פיניקס וגם את הית' לדג'ר בפרס אוסקר. הוא כמובן התייחס לאפשרות שהשמועות יהיו נכונות, אבל כרגע הן רק בגדר שמועות, בהנחה שבכלל תהיה דמות של ג'וקר בסרט הזה של מאט ריבס. אז האם באמת יהיה תפקיד כזה, והאם באמת יזכה בו ג'וני דפ? כנראה שנצטרך רק לחכות ולגלות.

ג'וני דפ - מתוך
ג'וני דפ - מתוך "שודדי הקאריביים" © צילום: באדיבות yes

ג'סי אייזנברג רוצה לחזור ליקום של "DC"

ג'יסי אייזנברג גילם בעבר את דמותו של לקס לות'ר, בסרטים "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו-"ליגת הצדק 2" ביקום הקולנועי של "DC". עכשיו, נשאל שוב השחקן אם ירצה לחזור ולגלם את הדמות הזו בעוד סרט של היקום, והייתה לו תשובה חיובית במיוחד: "כן, אני אשמח לעשות זאת בגלל שזו דמות כזו מגניבה" המשיך ואמר "לשחק נבל בסרט גיבורי-על זה החלק הכיף. החבר'ה הטובים הם מצויינים אבל הנבל הוא החלק הכיף בגלל שאתה זוכה להיות יותר ראותני. הגיבור בדרך כלל זוכה לשרוד אבל לנבל יש את כל השורות המצחיקות". השחקן מוכר בעיקר מסרטים כמו "האשליה" 1 ו-2, "הרשת החברתית" ו-"ברוכים הבאים לזומבילנד".

ג'סי אייזנברג בסרט
ג'סי אייזנברג בסרט "ההונאה הגדולה" © צילום: באדיבות Yes

אנסל אלגורט

ביום שבת האחרון, ה-14.3, חגג השחקן האמריקאי אנסל אלגורט את יום הולדתו ה26. השחקן רק בן 26 אבל כבר יש לו המון סרטים גדולים שגילם בהם תפקיד ראשי, כמה מהם הם סרטי סאגת "מפוצלים", והסרטים "בייבי דרייבר", "אשמת הכוכבים", "קארי" והחידוש הקרב ובא לסרט "סיפור הפרוורים". המון מזל טוב!

אנסל אלגורט בסרט
אנסל אלגורט בסרט "החוחית" © צילום: באדיבות yes

ברוס וויליס

ברוס וויליס הוא שחקן ומפיק אמריקאי מפורסם מאוד ברחבי העולם. הוא זוכה פרס גלובוס הזהב ופעמיים בפרס אמי. הוא שיחק בסרטים בלתי נשכחים כמו "מת לחיות", "האלמנט החמישי", "ארמגדון", "ספרות זולה", "רד", ולאחרונה גם בסרטים "ספליט", "מיסטר גלאס" ו-"משאלת מוות". השבוע חגג השחקן את יום הולדתו ה-65, בתאריך ה-19 במרץ. 

תגובות