לא נכנעת לקורונה: וונדר-וומן 1984 צפוי להגיע לבתי הקולנוע בזמן. צילום: בהפצת Entertainment Tulip

לא נכנעת לקורונה: וונדר-וומן 1984 צפוי להגיע לבתי הקולנוע בזמן

בצל משבר הקורונה שגורם להוליווד לבטל עשרות בכורות של סרטים אשר מיד מעוברים להפצה דיגיטלית, נראה שלהיט ההמשך בכיכובה של גל גדות, "וונדר-וומן 1984", לא ידחה ויצא לבתי הקולנוע ביוני הקרוב כמתוכנן. כל הפרטים

לאחר שדווחו לא מעט סרטים שידחו בעקבות משבר הקורונה, הסרט "וונדר-וומן 1984" דווקא לא צפוי להידחות. הנה כל מה שצריך לדעת 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משבר הקורונה שפוקד את העולם בשבועות האחרונים השבית בין היתר את עולם התרבות כחלק מהשבתה של המשק. לצד תיאטראות ובתי קפה שנסגרו גם בתי קולנוע נאלצו לסגור את אולמותיהם בשל ההנחיות האוסרות על התקהלות של יותר מעשרה איש. בעקבות כך, המפיצות הגדולות - "דיסני", "סוני", "האחים וורנר" - נאלצו לדחות את הבכורות של סרטיהם שהיו עתידים להגיע לקולנוע בחודשים אלה. סרטים רבים, ביניהם להיטים שצפויים לשבור קופות כמו "סינדרלה", "בת הים הקטנה", "משימה בלתי אפשרית 7", נדחו במספר חודשים או הועברו להפצה דיגיטלית מבלי להגיע קודם למסכי הקולנוע. 

אמנם נראה שבחברת ההפקה "האחים וורנר" בחרו שלא לדחות לבינתיים את "וונדר-וומן 1984" שמתוכנן להגיע למסכי הקולנוע ב-5 ביוני הקרוב, כך נמסר לאתר "IndieWire" ממקורות בחברת ההפקה. נציין כי מנגד לסרט ההמשך של גל גדות, "האחים וורנר" כן עצרו ודחו מספר הפקות רב של להיטים כמו "מטריקס 4" "הבאטמן". 

על אף השמועות שהופצו בשבועות האחרונים על כך ש-"וונדר-וומן 1984" לא יגיע לקולנוע ומיד יופץ דיגיטלית, נראה שקשה ל"האחים וורנר" לוותר על הפצה של סרט ההמשך למותג שהכניס להם 821 מיליון דולר עם הפצת הסרט הראשון ב-2017. אמנם חשוב להבהיר כי על אף שכרגע "וונדר-וומן 1984" כן יגיע לקולנוע, סביר להניח שבהנחה ומשבר הקורונה לא יעלם עד יוני - הסרט כן ייאלץ להידחות, אבל לפחות נוכל לראות אותו על מסכי הקולנוע. 

"וונדר-וומן 1984" יהווה סרט המשך ללהיט בו פרצה גל גדות לתודעה ההוליוודית. הפעם כאשר לצידה מככבים כריס פיין וקריסטן וויג, דיאנה פרינס (גדות) נקלעה למאבק נגד ברית המועצות בצל המלחמה הקרה שבשנות ה-80, ומוצאת אויבת אימתנית בשם צ'יטה. 

 

 

תגובות