חדשות הקולנוע: "וונדר-וומן 1984" נדחה. צילום: בהפצת Entertainment Tulip

חדשות הקולנוע: "וונדר-וומן 1984" נדחה

למרות הכל, הסרט "וונדר-וומן 1984" נדחה, טום הנקס ואשתו מעדכנים לגבי מצבם, ושירים חדשים כבר הוקלטו לחידוש של "בת הים הקטנה". כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דניאל קרייג חלם להיות "ספיידרמן"

כולנו מכירים אותו כג'יימס בונד האגדי, אך כעת, ימיו כג'יימס בונד מתקרבים לסיומם והוא נתקף נוסטלגיה. לפי מגזין "Metro" דניאל קרייג מספר ל-"Saga Magazine" שעוד מילדותו, חלם לככב על המסך דווקא בתפקיד של גיבור על, למשל ספיידרמן או סופרמן. אולי נראה כי הוא רומז על סרטים בהם ירצה לשחק בעתיד ותפקידים שעליהם חלם. כעת הוא אינו מככב בתפקיד ראשי באחד מסרטי גיבורי העל האהובים, אבל קשה להתעלם מהעובדה שהתפקיד הראשי בסאגת סרטי ג'יימס בונד, מכובד לא פחות וידוע בתור תפקיד בלתי נשכח. למרות זאת, נראה שקרייג מאס בתפקיד אחד בלבד ומחפש אחר תפקידים נוספים, רגע אחרי שנודע שעליית הסרט החדש עוכבה בשל מגפת הקורונה. קשה לדמיין את קרייג בתפקיד ספיידרמן או סופרמן, בעיקר בגלל שהתפקיד של ספיידרמן כבר מאויש על ידי טום הולנד, ונראה כי לא סביר שקרייג יקח על עצמו עוד תפקיד לטווח הארוך (למשל סופרמן). למרות זאת, הסיכוי שיככב קרייג בסרטי "מארוול" או "DC" לא נמוכים כלל, ואנחנו מקווים שנזכה בעתיד לראות אותו גם בתפקיד גיבור על (או נבל).

© צילום: באדיבות פורום פילם

חלום הילדות של קפטן מארוול

אם כבר עסקנו בתפקיד החלומות. נספר כי גם קפטן מארוול בעצמה, חולמת על תפקיד חדש לגמרי. למרות שזכתה בתפקיד הנחשק של "קפטן מארוול", תפקיד חלומותיה של ברי לארסון הוא בכלל בסרט שיתבסס על המשחק 'Animal Crossing',ששוחרר אי שם בשנת 2002. מאז היא מעריצה גדולה והיא לא מפחדת להראות זאת. במספר ראיונות שנערכו בעבר סיפרה לארסון כי תהיה מוכנה לשחק בסרט פוטנציאלי של המשחק. שבניגוד למשחקי המחשב המוכרים כיום, הוא עוסק דווקא בידידות ואדיבות, מאפשר תקשורת בין חברים או לעשות פעולות פשוטות ומהנות שאינן בעלות ערך מוסף כלשהו. 

© צילום: באדיבות פורום פילם

נפילתו של גרו 

בשל נגיף הקורונה, שמדי יום הולך ומתפשט, הפגיעה בתעשיית הקולנוע לא מאחרת להגיע והיא מתבטאת בעיקר בדחיית סרטים או הקפאת הצילומים. כמו רבים נוספים, גם חברת "יוניברסל" נפגעת מכך ומודיעה על דחיית הסרט הבא בסדרת סרטי המיניונים - "המיניונים: עלייתו של גרו" שתאריך יציאתו היה אמור להיות ביולי הקרוב. בשונה מהסרט "לא זמן למות" בסדרת ג'יימס בונד, הסרט "המיניונים: עלייתו של גרו" לא יוכל להגיע אל המסכים עד הקיץ, עקב סגירת האולפן בצרפת במטרה להאט את התפשטות הנגיף ושמירה על האמצעים הדרושים לכך.

 

"וונדר-וומן 1984" נדחה לאוגוסט

למרות שנאמר כי בנתיים הסרט "וונדר-וומן 1984" יישאר במקומו ולא יידחה - נראה כי לנגיף הקורונה יש תוכניות אחרות. הסרט בכיכובה של הוונדר וומן הישראלית גל גדות, נדחה מחודש יוני לתאריך ה-14 באוגוסט. בפוסט אינסטגרם של הכוכבת, כתבה "בזמנים מפחידים ואפלים אלה, אני מצפה לעתיד בהיר יותר, שבו נוכל לחלוק יחד שוב את כוח הקולנוע. נרגשת לשנות את התאריך של 'וונדר-וומן 1984' ל-14 באוגוסט 2020. מקווה שכולם בטוחים. שולחת את אהבתי".

שירים חדשים הוקלטו ל-"בת הים הקטנה"

המלחין אלן מנקן אומר כי שירים לחידוש הקרב ובא של דיסני "בת הים הקטנה" הוקלטו, כולל ארבעה שירים חדשים. צילומי הסרט עדיין לא החלו, וצפויים להתחיל בחודש אפריל. מקנן שיתף פעולה עם היוצר של "המילטון", לין מנואל מרינדה, על שירים חדשים לסרט הלייב אקשן המדובר. למעשה, על פי עדכונו האחרון, המוזיקה לסרט כבר מוכנה. במהלך לייב עם רוזי אודונל, הוא גם ציין כי הוא עובד עכשיו על המוזיקה להמשך של "מכושפת". אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

וילסון והנקס מרגישים יותר טוב

כזכור, לפני כשבועיים טום הנקס ואשתו ריטה וילסון אובחנו כחולי קורונה. השבוע (ביום ראשון) עדכן השחקן טום הנקס על מצבם של השניים: "שבועיים לאחר הסימפטומים הראשונים שלנו ואנחנו מרגישים יותר טוב" צייץ בחשבון הטוויטר שלו "זה הולך לקחת זמן מה, אבל אם נטפל אחד בשניה, נעזור היכן שאנחנו יכולים, ונוותר על כמה נוחויות... גם זה, יעבור. אנחנו יכולים לפצח את זה".  בנתיים, ריטה וילסון חידדה את כישורי הראפ שלה בזמן הבידוד והעלתה סרטון באורך כארבע דקות לחשבון האינסטגרם שלה. אנחחנו ממשיכים לאחל הרבה בריאות לזוג האהוב!

 

דחיות על גבי דחיות

לצערנו המצב בעולם כרגע אינו זוהר ואיתו כנראה שלא יזהרו גם יוצרים רבים השנה על השטיחים האדומים בפסטיבלי הקולנוע בארץ ובעולם. השבוע נודע כי פסטיבל הקולנוע "קאן" שנערך בכל שנה בחודש מאי בצרפת ייאלץ להידחות לחודשי יולי-יוני לבינתיים, מאחר שווירוס הקורונה לא נראה כי מתכוון לעזוב אותנו לתקופה הקרובה. כמו כן פורסם השבוע שגם פסטיבל הדוקו הגדול של הארץ, פסטיבל "דוקאביב" נדחה גם הוא לחודש ספטמבר בגלל חוסר הוודאות בנושא הנגיף התוקף. מהנהלת הפסטיבל נמסר: "תחושות קשות מלוות אותנו עם דחייה זו, אולם זהו צעד הכרחי על מנת להתמודד עם המכשולים העומדים בפנינו". כעת נותר לקוות שהתאריכים האלו אכן ישארו רלוונטיים ונוכל בקרוב להנות מיצירות מרשימות שרק מחכות להופיע בפסטיבלים.

סילבסטר סטאלון בפסטיבל קאן 2019
סילבסטר סטאלון בפסטיבל קאן 2019 © צילום: Gettyimages.IL/Pascal Le Segretain

אור המקרנים

לאחר התפרצות נגיף הקורונה בסין נאלצה הממשלה לסגור את כל בתי הקולנוע עד להודעה חדשה. מדובר בהפסד כלכלי ענקי לאולפני הקולנוע בגלל שלרוב הם מסתמכים על גודל האוכלוסייה בסין, בהחזרת הוצאות ההפקה של הסרטים השונים. אך עכשיו כבר ניתן לראות אור קטן בקצה המנהרה כשהתושבים בעיר ווהאן שהינה מקור התפרצות הנגיף, מתחילים לצאת מהבית ואיתם נפתחים גם כ-507 בתי קולנוע השבוע. במשך החודשיים האלו בהם בתי הקולנוע היו סגורים הפסידה התעשייה כשני מיליארד דולר בסין. לעומת זאת, עכשיו הנגיף הגיע גם לארצות הברית ובתי קולנוע שם נסגרים אחד לאחר השני ואנו מקווים שהעולם ותעשיית עולם הקולנוע יתאששו במהירות מהתפשטות הנגיף.

© צילום: adobe stock

רצים הביתה

כולנו יודעים שסוניק הקיפוד יודע לרוץ מהר, אבל לריצה שאולפני "פאראמונט" החליטו לעשות מהקרנות בבתי הקולנוע, אפילו אנחנו לא מספיקים להגיב. בעקבות משבר הקורונה בתי קולנוע בכל רחבי העולם נסגרים ולכן לאולפנים אין ברירה אחרת מלבד לדחות את הסרטים שלהם ולהסתכן או לנסות ולהשלים את המכירות בהפצה ביתית (פלטפורמות ביתיות ודיגיטליות) של הסרט. אל סוניק מצטרף גם הסרט החדש של וויל סמית' ומרטין לורנס "בחורים רעים לתמיד" יעבור גם הוא להפצה ביתית רק אחרי 74 ימים מאז היציאה שלו לאור. האם ההפצה המוקדמת הזו היא באמת תוכנית שתוכל להציל את האולפנים הגדולים מההפסדים העצומים בבתי הקולנוע? נשאר רק לחכות ולראות.

© צילום: באדיבות פורום פילם

ריס וית'רספון

ריס וית'רספון חגגה השבוע את יום הולדתה ה-44 (ב-22 למרץ), השחקנית זוכה פרס אוסקר ופרס גלובוס הזהב. היא מוכרת לנו בעיקר מהסרט המצליח "לא רק בלונדינית" שם גילמה את דמותה של אל וודס, בשנת 2005 שיחקה בסרט "זוג משמיים" לצד מארק רופאלו (הענק הירוק) ובאותה שנה שיחקה גם בסרט על חייו של הזמר ג'וני קאש שזיכה אותה בפרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב. מזל טוב!

קירה נייטלי

קירה נייטלי היא שחקנית אנגליה שחגגה השבוע, ב-26 במרץ, את יום הולדתה ה-34. נייטלי שיחקה בסדרת הסרטים המוכרים "שודדי הקריביים" בתור דמותה של אליזבת' סוואן, היא גם שיחקה בסרט "גאווה ודעה קדומה". היא פרצה את דרכה להוליווד בסרט "שחקי אותה כמו בקהאם". בשנת 2014 שיחקה בדרמה המפורסמת "משחק החיקוי" שעליה הייתה מועמדת לפרס האוסקר. יום הולדת שמח!

קירה נייטלי בסרט
קירה נייטלי בסרט "קולט" © צילום: באדיבות yes
תגובות