כמו באגדות: הטיקטוקרים האהובים כדמויות דיסני. צילום: יוטיוב וצילום מסך מאינסטגרם

כמו באגדות: הטיקטוקרים האהובים כדמויות דיסני

אז בשביל להנעים לכם את ההסגר הזה, החלטנו לפתוח את הראש ולהיות קצת יצירתיים – ליהקנו לכם את הטיקטוקרים האהובים כדמויות דיסני שכולנו מכירים!

כבר מעל לחודש שכולנו סגורים בבתים בעקבות מצב נגיף הקורונה, אז מחשבות המקלחת עולות ואיתן היצירתיות. החלטנו לקחת את העניין לידיים, ולדמיין את הטיקטוקרים האהובים על כולנו כדמויות דיסני שכולנו מכירים! אז מה אתם חושבים?

לורן גריי - היפייפיה הנרדמת 

לורן גריי היא ללא ספק אחת הטיקטוקריות הצעירות והמצליחות באפליקציה האהובה ובאופן כללי בעולם הבידור, עם השתתפות בכמה קליפים ואפילו כמה שירים משל עצמה (שאגב מוצלחים מאוד). בחרנו בלורן בתור אורורה מכמה סיבות: גם גריי וגם אורורה עדינות ומתוקות, ומלבד המראה החיצוני עם קווי הדימיון הברורים, אורורה חייכנית ומתוקה וכך גם גריי, בנוסף השמחה הקורנת של שתיהן לא משאירה הרבה מקום לדמיון. אל פנינג, מאחורייך!

צ'ארלי ודיקסי דמילו – אלזה ואנה

האחיות הצעירות ששוברות כל פלטפורמה אפשרית, ובעיקר את הטיקטוק, הזכירו לנו זוג אחיות מסויים מאוד מבין המבחר של דיסני. אלזה ואנה, האחיות האוהבות עם הנמשים המתוקים המשותפים לשתיהן, השמחה והאנרגיות המדהימות והעיקרון של אחוות האחיות הזכירו לנו מאוד את האחיות לבית דמילו, כל אחת באופייה שלה. צ'ארלי ודיקסי דומות גם מבחינת מראה חיצוני לאנה ואלזה (אולי מלבד השיער), בעיקר עם הנמשים, החיוך המתוק והעיניים השמחות.

אדיר מזרחי – הכובען המטורף

אז לכולנו יצא להכיר את הישראלי שללא ספק הכתיר את עצמו כמלך הטיקטוק הבלתי מעורער, אדיר מזרחי. הבחור שופע האנרגיות המטורפות, הצחוק והאופי הקורע הזכיר לנו מאוד את הכובען המטורף האהוב מסיפורה של אליס בארץ הפלאות, וכמו הכובען גם מזרחי יוצר לנו תוכן הזוי ומיוחד (במובן הטוב כמובן). את הכישרון המטורף שלו כבר ראיתם? כי מהרגע שראינו את האיפור עוצר הנשימה שלו בתור הכובען לא יכולנו שלא לזהות את הפוטנציאל...

אבי רוברטס - טינקרבל

רוברטס אולי לא תהיה מוכרת לכולם בשם בלבד, אבל מדובר באחת הבחורות הכי מוכשרות בטיקטוק. בגיל 18 בלבד היא הספיקה לחשוף לעשרות מיליוני עוקבים את כישרון האיפור שלה, והבחורה הקסומה מזכירה לנו בדיוק את טינקרבל: העדינות והתמימות, המראה החיצוני שמזכיר מאוד את הפיה, והרעיון שהיא מחוללת קסמים עם "אבק הקסמים" שלה – האיפור.

בנג'י קרול – הנסיך אריק

מלבד היופי החיצוני המתוק והעדין של שניהם, בנג'י קרול מזכיר את הנסיך אריק האהוב מ-"בת הים הקטנה" בהרבה דרכים. שניהם ילכו הכי רחוק שאפשר בשביל היקירים שלהם – בנג'י עד לברצלונה בשביל בן זוגו ואריק עד לממלכת הים עבור אריאל. פייר, התרגשנו.

אדיסון ריי – סינדרלה

אדיסון ואמא שלה שכובשות את הטיקטוק כמובן לא יכלו לחמוק מעינינו, והבלונדינית המתוקה הזכירה לנו לא אחרת מאשר סינדרלה. אדיסון חייכנית, מתוקה, ובעלת אופי חזק – וכמו סינדרלה, היא שואבת מאימה ערכים וקשורה אליה מאוד (בייחוד כשהן עושות סרטוני טיקטוק ביחד). 

שירז שוקרון – יסמין

שירז האהובה גם היא אחת הישראליות הללא ספק יותר אהובות בטיקטוק, וכמו יסמין (מדובר כמובן ביסמן מ-"אלאדין"), גם היא שולטת וחזקה אך עדיין נסיכותית, תמימה ומלכותית. שירז גם שרה ומנגנת (ומשתפת זאת בחשבון האינסטגרם שלה), מה שהכי מתאים לנסיכה יסמין האהובה, שגם כן שרה בסרטים. ואיך אפשר שלא לראות את הדמיון החיצוני המטורף? ממש כמו שתי טיפות מים! אז רק חסר האלאדין שיבוא...

תגובות