פרסום ראשון: איחוד לסדרת הנוער "אילת". אוהד רומנו

פרסום ראשון: איחוד לסדרת הנוער "אילת"

החלום מתגשם, בערך - אחרי שבוטלה העונה השנייה, כוכבי סדרת הנוער "אילת" יתאחדו השבוע • כל הפרטים

אחרי ההצלחה ההיסטרית על המסך, סדרת הנוער "אילת" (ערוץ הילדים ו-HOT) לא חודשה לבסוף לעונה נוספת בשל סכסוכים וחילוקי דעות מאחורי הקלעים בין גופי השידור וההפקה, אך בכל זאת, יש לנו בשורה משמחת - צפוי איחוד מיוחד ומרגש!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי כוכבי הסדרה המצליחה והאהובה, שאף זכתה בתואר "סדרת הנוער של השנה" לשנת 2018, צפויים להתאחד כבר השבוע. כמתכונת הקורונה שגורמת לכולם להתאחד - גם המיני קאמבק של הסדרה ייערך באמצעות שיחת וידיאו בזום (בעמוד האינסטגרם של HOT VOD young), כפי שעשו בשבוע שעבר כוכבי "השיר שלנו".

© אביב חופי

עוד נודע לנו כי מי שצפויים לקחת חלק באיחוד המרגש הם: עומר חזן, ניב סולטן, קים אור אזולאי, יואב רוטמן, נוה צור, עמית סידי, מעיין אור, דוד בוארון, לידור אדרי, יונתן רוזובסקי ומיקה צור.

כתבה
יש ביקוש - אין המשך: הסכסוך שהוריד את "אילת"
משה אבוטבול
סדרת הנוער של השנה, "אילת", לא תמשיך לעונה נוספת - כך הוכרז באופן רשמי השבוע. על פי מידע שהגיע לפרוגי מתברר שהסיבה לכך היא סכסוך וניסיונות שלא הביאו תוצאות בין בעלי הזכויות על הסדרה. המפיק הראשי, יוני פארן סיפר: "המשא ומתן לא צלח, לא נוותר על הסדרה כל כך מהר. מתוכנן סרט"; ערוץ הילדים בתגובה: "לא נעשתה פנייה רשמית בנושא". הפרטים המלאים נחשפים לראשונה

העלילה עקבה אחר חבורת צעירים אשר יוצאים להרפתקה מיוחדת בעיר הדרומית בישראל ונקלעים לדרמות מפתיעות סביב בית המלון, אנשי פשע וסביב מחלת קרינה נדירה של אחת הדמויות. 

 
תגובות