חדשות הקולנוע: "המועמדת" מגיעה לנטפליקס. הוצאת ידיעות ספרים

חדשות הקולנוע: "המועמדת" מגיעה לנטפליקס

רב המכר המפורסם "המועמדת" עתיד להגיע למסכים של רשת הסטרימינג 'נטפליקס', הטריילר לסרט החדש עם כוכבת "ריברדייל" יצא ונוסף עוד איחוד מרגש לאוסף (הפעם של כוכבי "היי סקול מיוזיקל") - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עוד רימייק לאוסף

למרות ביטול ודחייה של רבים מהסרטים שיועדו לצאת בשנתיים הקרובות, נראה שהדבר אינו פוגע בהפקת הסרט "רובין הוד", שנמצא כעת בפיתוח, מצטרף גם הוא לרשימת סרטי הרימייק העתידיים של "דיסני". הוא יצטרף לסרטים שמיועדים להפקה בלעדית לשירות הסטרימינג של "דיסני+", והוא יהווה גרסת לייב אקשן או CG לסרט האנימציה משנת 1973, נאמר גם כי אולי הסרט המדובר יהיה מחזמר. את הסרט יביים קרלוס לופז אסטרדה, שאחראי לסרט "BLINDSPOTTING" וידוע בזכות עבודת הביום המוצלחת שלו, ביחד עם קרי גרנולנד שביים בעבר לשירות "דיסני+" את הסרט "היפהפייה והיחפן". בנוסף לכך, על הפקת הסרט ופיתוחו יעבוד ג'סטין ספרינגר, שעבד גם הוא בעבר עם דיסני בסרט הרימייק של "דמבו". עם צוות כמו זה קשה שלא לצפות להצלחה גדולה, והשבוע הודיעו היוצרים שהסרט הגיע לפיתוח ונמצא בתהליכי קדם הפקה.

מתוך הסרט "רובין הוד"
מתוך הסרט "רובין הוד" © צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

האם וונדר וומן היא סופרמן החדש?

תאוריה חדשה שהופצה השבוע הנוגעת לדמותה של וונדר וומן, מציגה את דיאנה פרינס כדמות הרבה יותר חשובה ביקום של "די.סי". לפי שמועות שמתפשטות ברחבי האינטרנט, ייתכן שהסרט הקרוב של וונדר וומן: "וונדר וומן" 1984" (שנדחה לאחרונה בגלל נגיף הקורונה) יסביר לנו שוונדר וומן הפכה לגיבורת העל הידועה ביותר בתקופה שבין הסרט הראשון (שמתרחש בזמן מלחמת העולם הראשונה) לשנת 1984. הוא יהווה מעין שער מעבר להתחלה חדשה ליקום כאשר הוא יהפוך את כל מה שהיה עד עכשיו ויגרום לשינויים גדולים. בין השינויים, כנראה שמהסרט הזה והלאה, רוב הדמויות הישנות יקבלו פנים חדשות בעזרת שחקנים חדשים עם סיפורים מחודשים, לפי השמועות מסתמן ש-"די.סי" מתכוונים לעשות איתחול ליקום. את האיתחול כנראה יובילו (חוץ מהסרט החדש "וונדר וומן: 1984") גם הסרט החדש של ג'יימס גאן, "יחידת המתאבדים 2" ותוספות חדשות לליגת הצדק: כמו אדם השחור, אותו ישחק דווין ג'ונסון והבאטמן החדש בגילומו של רוברט פאטינסון. השמועות חושדת שסופרמן יישאר מאחור ונראה את ליגת הצדק קמה שוב לתחייה, שלתפקיד המנהיג תיכנס וונדר וומן האהובה. אולי "די.סי" באמת מתכננים לעזוב את גיבור העל האהוב "סופרמן", ואולי הם מתכננים משהו קצת שונה - אבל אנחנו בהחלט סקרנים.

וונדר וומן
וונדר וומן © צילום: באדיבות גלובוס מקס

חואקין פיניקס משתף

השחקן חואקין פיניקס, שלאחרונה זכה בפרס אוסקר על משחקו בסרט "ג'וקר", נפתח לקהל ומספר בראיון למגזין "GQ Magazine" על הקשיים שעבר ולמה החליט להיכנס לתהליך גמילה. הוא מספר כי לדעתו הוא יצא אז משליטה, זה היה באזור שחרור הסרט שלו "הולך בדרכי" שיצא בשנת 2005, כשההתמכרות שלו לסמים ואלכוהול כבר הייתה חמורה. הוא סיפר כי המצב התחיל להתמוטט כאשר התרסק עם מכוניתו. הוא ניסה להדליק סיגריה בתוך המכונית, כששמע קול אומר לו "פשוט תרגע", זה היה הבמא וורנר הרצוג, שאמר לו שהוא עומד להדליק סיגריה בתוך מכונית שדולפת דלק. אחרי אותו המקרה החליט להכניס את עצמו לגמילה, והיום אף שומר על אורח חיים טבעוני. אין ספק שהסיפור מרגש, ואנחנו מקווים לראות את השחקן בעוד פרויקטים בקרוב.

חואקין פיניקס
חואקין פיניקס © צילום: gettyimages_IL/Kevin Winter

נחשו מי חזר?

השבוע, חברי הקאסט של "היי סקול מיוזיקל" התאחדו לשיחת זום משותפת, בהתאם מצב העולמי בעקבות התפשטות מגפת הקורונה, שמונע מחברי הקאסט להיפגש פנים אל פנים ולהתאחד כמו שתמיד חלמנו. אל השיחה המדוברת הצטרפו ונסה הדג'נס, אשלי טיסדייל, קורבין בלו, לוקאס גראביל, מוניק קולמן והבמאי קני אורטגה. כיאה לאיחוד מיוחד שכזה, חברי הקאסט משתפים את קהל המעריצים בכך. הראשונה להודיע על המתרחש היא ונסה הדג'נס, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה צילום מסך של השיחה בצירוף המשפט "נחשו מי חזר?" ועוררה התרגשות רבה. בהמשך הבמאי קני אורטגה כתב "אילו אנשים מדהימים כולם הפכו להיות, אני כל כך גאה בכל אחד ואחת מהם". חברי הקאסט של "ג'סי" נפגשו גם הם לשיחה כדי לחלוק כבוד לזיכרונו של השחקן קמרון בויס, שהיה לדמות בולטת בסדרה, וגם חברי הסדרה "ויקטוריוס" נפגשו כדי לחגוג עשור לסדרה.

היי סקול מיוזיקל
היי סקול מיוזיקל © צילום: באדיבות דיסני ישראל

על ערפדים וסטפן קינג

גארי דוברמן הינו אחד מתסריטאי האימה הנחשבים ביותר בהוליווד נכון להיום. הוא לקח חלק במגוון סרטים כמו "אנאבל חוזרת הביתה", "זה" ו-"זה 2". כעת הוא לא מפסיק להתקדם ונבחר לביים סרט חדש המבוסס על ספר של סופר האימה הדגול סטיבן קינג (כתב גם את "זה", "קארי" ו-"בית קברות לחיות"). הסרט שדוברמן יביים מספר על סופר שמחליט לחזור לעיירת הולדתו ולכתוב על אחוזה שננטשה שם. הוא לאט לאט מגלה שהאחוזה נקנתה על ידי אדם אירופאי מוזר ומשום מה כל תושבי העיירה הופכים לאט לאט לערפדים - כעת הוא מנסה לעשות כל מה שיכול בכדי לעצור את התפשטות הערפדים בעיר. אין ספק שמצפה לנו להיט אימתי חדש.

מתוך הסרט "זה חלק 2"
מתוך הסרט "זה חלק 2" © צילום: באדיבות Tulip Entertainment

"המועמדת" מצא במאית

כמו "מפוצלים", "דמדומים", "משחקי הרעב" ועוד הרבה ספרי נוער אחרים - גם "המועמדת" סוף סוף מקבל סרט משלו. כזכור, ספרה של קיארה קאס שיצא בשנת 2015 (בישראל) היה ה-להיט, וסחף אחריו קהל של מעריצים ועוד ספרים רבים שממשיכים לספר את סיפורה של אמריקה, גיבורת הסיפור. כבר יש חדשות על במאית: הייפאא אל-מנסור תביים את הסרט בשביל רשת הסטרימינג הבינלאומית 'נטפליקס'. "אנחנו מתרגשים לעבוד עם 'נטפליקס' ולהביא את הספרים האהובים האלו לחיים אל המעריצים הנאמנים." אמרה המפיקה דניס די נובי (שתפיק את הסרט יחד עם פויה שבזיאן) למגזין "Variety", ואין ספק שלא רק היא מתרגשת. כרגע אין חדשות לגבי מתי הוא מצופה לצאת לקהל, או מי יכתוב את התסריט, אבל אלה בהחלט חדשות משמחות.

© הוצאת ידיעות ספרים

"סינדרלה" מקבל תאריך שחרור חדש

בהמשך להודעות החוזרות שמתעדכנות מדי יום בנושא דחיית הסרטים השונים, הסרט "סינדרלה" מקבל את תאריך השחרור שלו (לאחר שלפני כן התאריך היה עוד בסימן שאלה).  בסרט עתידה לככב קמילה קביו בתפקיד משחק ראשי ותגלם את הנסיכה האהובה סינדרלה. השבוע נודע (לפי דיווח של מגזין "People") כי הסרט עתיד לצאת ב-5 בפברואר 20201, לפי התכנון הראשוני. כאמור, הסרט מבוסס על רעיון  מקורי של הקומיקאי ג'יימס קורדן שיפיק אותו בעצמו. העלילה תשמור על האלמנטים הבולטים בסיפורם של האחים גרים עם היבט מודרני. נשמע מעניין!

קמילה קביו
קמילה קביו © צילום מסך מיוטיוב

"דוקטור סטריינג'" מצא במאי (באופן רשמי)

אחרי שהבמאי סקוט דריקסון עזב במפתיע את כס הבמאי לסרט ההמשך של דוקטור סטריינג': "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השגעון", דיסני נאצלו למצוא מחליף ומהר. השבוע הופתענו לקבל אישור מהבמאי סאם ריימי, שבעבר ביים כבר את טרילוגיית סרטי ספיידרמן המקורית ולא מעט סרטי אימה ידועים, שהוא יביים את הסרט. עם העבר של ריימי יש לו בהחלט יתרון, מכיוון שהסרט הבא צפוי לכאורה להיות סרט אימה (שעדיין מתאים לכל המשפחה). סרט יהיה בכיכובו של בנדיקט קומברבאץ' שחוזר לתפקיד הדוקטור, כשלצידו השחקנית אליזבת' אולסון בתפקיד הגיבורה וונדה מקסימוב. 

© צילום: באדיבות Yes

כוכבת "ריברדייל" במתח

כוכבת הסדרה המצליחה "ריברדייל", קמילה מנדס (שבסדרה משחקת את ורוניקה) מופיעה בטריילר חם מהתנור לסרט חדש של 'נטפליקס' בכיכובה. השבוע שוחרר הטריילר לסרט "שקרים מסוכנים", שנראה כמו דרמת מתח מסתורית, ובהחלט עורר את סקרנותינו. בטריילר מופיע גם השחקן ג'סי אושר שיככב לצידה, והסרט צפוי לצאת ב-30 לאפריל. הכי מצפים לזה!

 

סירשה רונן

סירשה רונן היא שחקנית אירית-אמריקאית שהייתה מועמדת לפרסים רבים, ביניהם פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר (שאליו הייתה מועמדת שלוש פעמים), פרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר ואף זכתה בפרס גלובוס הזהב על משחקה בסרט "ליידי בירד". השבוע חגגה השחקנית את יום הולדתה ה-26, ב-12 לאפריל. המון מזל טוב!

אמה ווטסון

השחקנית המוכרת אמה ווטסון מוכרת בעיקר בשל תפקידה בסדרת סרטי "הארי פוטר", אך גם לאחר שזו נגמרה המשיכה לקטוף תפקידים נחשקים כולל בסרטים "היפה והחיה", "נשים קטנות", "כמה טוב להיות פרח קיר" ועוד. השבוע היא חגגה את יום הולדתה ה-30 (ב-15 לאפריל)! יום הולדת שמח! 

תגובות