זה רשמי: צ'ארלי דמילו וצ'ייס נפרדו. צילום מאינסטגרם

זה רשמי: צ'ארלי דמילו וצ'ייס נפרדו

כוכבי הטיקטוק, צארלי דמילו וצ'ייס (ליל האדי), שאחראים על דרמה לא קטנה סביבם בתקופה האחרונה שמים סוף לשמועות ומכריזים: נפרדנו • כל הפרטים

משתמשי הטיקטוק לא יכלו להתעלם מהדרמה ומהשיח החם בתקופה האחרונה סביב צ'ארלי דמילו ובן הזוג שלה - צ'ייס (ליל האדי) והשמועות סביב מצבם הרומנטי, אך כעת הזוג הפופולרי של האפליקציה נפרדו באופן רשמי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תקציר המאורעות הקודמים: לפני מספר חודשים דמילו והדסון החלו להיות ביחד והפכו לזוג הבלתי מעורער של הטיק טוק. דמיליון כיום, היא הטיקטוקרית הכי חזקה באפליקציה עם למעלה מ-45 מיליון עוקבים, והדסון עם 18 מיליון עוקבים. לאחרונה החלו סימנים של פרידה של השניים והכל בעקבות שמועות על בגידה של הדסון בדמיליו, אותם הפיצו חבריהם  ג'וש, ברייס וג'יידן.

© צילום מתוך אינסטגרם

הזוג לשעבר החליט לפרסם היום (ג') בסטורי שלהם באינסטגרם הצהרה רשמית על פרידה. צ'ארלי, שמבחינתה זו גם התייחסות ראשונה לכל המאורעות, כתבה: היי חברים. בגלל שאתם ראיתם את הקשר שלי ושל צ'ייס מההתחלה, החלטתי לשתף ולהגיד לכם שאנו כבר לא יחד. החלטנו שזה מה שהכי טוב לשנינו. אנחנו עדיין חברים קרובים וזה לא ישנה כלום. יש בי כל כך הרבה אהבה לצ'ייס ואני מאחלת לו את הטוב ביותר. אני כה מאושרת על הדברים הטובים שיקרו לו. מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן לספר לכם על הפרידה, רציתי לקחת רגע לעצמי לעבד את כל זה. פרידות הן דבר קשה לכולם, לכן אני לא מתכוונת לדבר על זה יותר".

© צילום מסך

גם צ'ייס כתב בערך את אותם עיקרי הדברים: "תמיד תהיה לנו אהבה אחד לשנייה, אך אנחנו כבר לא יחד. אני אסיר תודה על הזמן במחיצתה. תמיד נהיה חברים, נהיה בקשר ויהיה לה מקום בליבי כל חיי. אנחנו מצטערים שלקח לנו זמן להתקדם הלאה, זה משהו שרצינו לעבד קודם כל בפרטיות עם עצמנו. זה מהלך שקשה לשנינו, בבקשה כבדו אותנו, אנו מנסים להתחיל פרק חדש בחיים".

 

תגובות