לא רק "היי סקול מיוזיקל": הסרטים המוזיקליים שאתם חייבים לראות. צילום: באדיבות yes

לא רק "היי סקול מיוזיקל": הסרטים המוזיקליים שאתם חייבים לראות

מלבד הלהיט של דיסני שעשה לכולנו את הילדות (הלא הוא "היי סקול מיוזיקל"), יש עוד לא מעט סרטים מוזיקליים שיגרמו לכם לשיר בקולי קולות ולרקוד בכל רחבי הבית. אתם עדיין פה? בואו נתחיל!

אין דבר שעושה לנו שמח בלב כמו סרטים מוזיקליים, עם שירים, ריקודים, וצבעוניות שלא מהעולם הזה. הכנו לכם כמה סרטים שיסחפו אתכם לתוך עולם בו פוצחים בשיר בפתאומיות וזה נראה טבעי לגמרי - נשמע טוב? גם לנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היירספריי

כי אין סרט מוזיקלי יותר טוב להתחיל איתו את הרשימה הזאת מ-"היירספריי", שהוא גם מחזמר מפורסם מאוד. הסרט הקופצני מספר על נערה תוססת בשם טרייסי, שנחושה להתקבל לתוכנית הריקודים הכי פופולרית בבולטימור. עלילת הסרט מתרחשת באזור שנות השישים, ובה טרייסי תחולל מהפך - שייקח אתכם למסע הכי קצבי בעיר. את אמה של טרייסי משחק לא אחר מג'ון טרבולטה ("גריז", "שיגעון המוזיקה"), אבל הוא לא הכוכב היחיד בסרט: יחד עם קווין לטיפה וזאק אפרון. אין סיבה שתוותרו על התענוג הזה.

 

לה לה לנד

ראיין גוסלינג ואמה סטון שרים ורוקדים ברומנטיקה זוכת פרסים, אתם מבינים לאן אנחנו חותרים? זהו סרט מצוין לכל מי שרוצה להתרגש, להתאהב, וגם להקשיב למוזיקה נהדרת תוך כדי. הסרט מספר על מוזיקאי ושחקנית שמתאהבים בעיר הגדולה לוס אנג'לס - אבל לא הכל הולך כמו שהם מצפים.

 

מאמא מיה!

אם אתם מחפשים לצחוק ולהסתקרן, ועל הדרך לשמוע ביצועים לשירים מוצלחים של להקת "אבבא" המפורסמת, זה הסרט בשבילכם. הוא מספר על סופי שרידן,  שעומדת להתחתן בקרוב, ובמקרה מגלה את היומן של אמה. היא מעולם לא פגשה את אביה, וביומן מגלה שיש יותר מאפשרות אחת למי יכול להיות בר המזל (שלושה ליתר דיוק). היא נחושה שאביה האמיתי יבוא לחתונה שלה, לכן היא שולחת מכתבים לכל השלושה, בתקווה שכאשר הם יבואו תצליח לגלות מי הוא באמת.

 

צלילי המוזיקה

"צלילי המוזיקה" הוא סרט (ומחזמר) מפורסם, שעדיין סוחף צופים גם הרבה שנים לאחר יצירתו. הוא מספר על מריה, שקרובה להפוך לנזירה, אבל לפני כן נשלחת להיות אומנת בביתו של אלמן עם שבעה ילדים. כאשר מעמדם של הנאצים מתחזק באוסטריה, המשפחה מחליטה לברוח מאשר להצטרף אל הנאצים - הסרט יגרום לכם להתרגש, לצחוק, ולשיר בקולי קולות.

 

גריז

ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון הם דני וסנדי בסרט "גריז". הם מתאהבים במהלך הקיץ, אבל דרכיהן נפרדות כאשר הוא נגמר והם הולכים לדרכם השונות (או לפחות כך הם חושבים). בלי ידיעתם, דני וסנדי מוצאים את עצמם לומדים באותו תיכון בתחילת שנת הלימודים (לאחר שמשפחתה של סנדי החליטה להישאר בארצות הברית ולא לחזור לאוסטרליה). הם מגלים שהם יותר שונים אחד מהשני ממה שחשבו, ומשם הכל מתחיל להסתבך..

 

 

סיפור הפרברים

הסיפור מתרחש בסוף שנות ה-50, ובמנהטן יש שתי חבורות יריבות. האחת היא "הג'טס" שמורכבת מאמריקאים מקומיים טיפוסיים, והשנייה היא "השרקס" שמורכבת ממהגרים פוארטו ריקנים שעלו לאמריקה. היריבות בין השניים מתעצמת כאשר מריה (ששייכת לשארקס) וטוני (ששייך לג'טס), מתאהבים כנגד כל הסיכויים. 

 

אנני

סיפורה של היתומה המקסימה והמתוקה שמתגוררת בבית יתומים. אנני מאמינה כי הוריה בחיים, ומנסה כל הזמן לברוח מבית היתומים (אבל גם נתפסת כל הזמן). יום אחד מליארדר בשם וויל סטאקס מחליט לארח בביתו את אנני, כדי לשפר את התדמית הציבורית שלו. משם ההרפתקה של אנני רק מתחילה.. הסרט משנת 2014 הוא גרסה מודרנית לסרט ולמחזמר מצליחים באותו השם.

 
תגובות