רכילות בקטנה: עמית רהב מספר על היציאה מהארון. אינסטגרם @amitrahav8

רכילות בקטנה: עמית רהב מספר על היציאה מהארון

השבוע ברכילות בקטנה: כוכב "הנוקמים" מעורר דאגה בקרב המעריצים, דקל וקנין פורש, כוכב הטיקטוק שיוצא עם אמו של ניימאר וגם: האם דמי בדרך לחתונה?

הייתם עסוקים בהכנות למימונה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

ממלכת הקורונה

הדוכס והדוכסים, הארי ומייגן, מסתגלים לחיים החדשים, אך לא שוכחים להתנהג כמו בני מלוכה. אתר TMZ פרסם בשעות האחרונות סרטון בו נראים הזוג מכוסים וממוגנים כאשר הם מחלקים מזון לנפגעי הקורונה בעצמם בלוס אנג'לס. כל זה קרה דרך עמותת התנדבות ב-LA.

דואגים לפנתר

סרטון תמים שהעלה השחקן צ'דוויק בוזמן ("הפנתר השחור") לחשבון האינסטגרם שלו, הצליח לגרום לדאגה עזה בקרב המעריצים. הכוכב ההוליוודי שיתף בסרטון כי ברצונו לעודד את כולם לתמוך בנפגעי הקורונה, אך למעשה תשומת לב הקהל הלכה לכיוון אחר לגמרי.  כוכב "הנוקמים" בן ה-42 ניחן בירידה דרסטית במשקלו. בוזמן לא התייחס לדאגות באופן רשמי ומעריצים רבים הסיקו עד כה כי מדובר בהכנות לתפקיד חדש. נמשיך לעדכן.

© באדיבות yes, אינסטגרם

המורדת היא מטאור

הסדרה הבינלאומית של נטפליקס, "המורדת" הופכת לסיפור הצלחה בינלאומי וצוברת מעריצים רבים ברחבי העולם, ביניהם גם כוכבים הוליוודים. הסדרה, בכיכובם של שירה האס ועמית רהב, זכתה לפרגון רב מצד אותם ידוענים כאשר הבולטים ביניהם זו קריס ג'נר והדוגמנית הבינלאומית - אמילי ראטווסאקי שהודיעה שיש לה קראש על רהב. בנוסף, השבוע נודע כי יוצריה לא מתכננים עונה נוספת, על אף ההצלחה בטענה ש: "הסיפור תוכנן מראש כמיני סדרה ואנחנו מרגישים שבאמת סיפרנו את הסיפור הזה".

בלי ארון

עוד בענייני "המורדת"; בראיון שהעניק עמית רהב ל"7 ימים", סיפר לראשונה הכוכב על יציאתו מהארון ושיתף כי זו לא הייתה הפתעה במשפחה וכי לא באמת היה ארון ממנו היה צריך לצאת. רהב סיפר ששכשזה קרה כשהיה נער, השיתוף התקבל בצורה אגבית, מקבלת ואוהבת בקרב המשפחה והחברים איתם גדל. "כולם ידעו והכל היה על השולחן משלב מאוד מוקדם של חיי. לא הייתה שיחה דרמטית. לא היו ייסורים. להפך. זה היה כמעט כמו בדיחה. ניגשתי לאמא שלי, אמרתי לה מה אני מרגיש, היא חייכה אליי ואמרה, 'ממש הפתעת השנה'. משם הכל התקדם מאוד טבעי. זה לא עורר שום עניין אצל אף אדם אחר במשפחה, כולל סבא וסבתא שלי. ככה זה צריך להיות. למזלי אחד מחברי הילדות הקרובים שלי היה גיי. אז היינו ביחד, בתוך חבורה של בנים ובנות, וגדלנו ככה, טבעי לחלוטין. עצם הביטוי 'יציאה מהארון' הוא מיושן. כן, זה אני, ככה נולדתי, ביי. ככה צריך להסתכם העניין הזה. ברור לי שהמצב הזה תוצר של הרבה עבודה קשה של אנשים שהפכו את החיים של כולנו כאן לקלים יותר". כזכור, רהב גילם גם דמות של יוצא מהארון בסדרת הנוער "פלאשבק". 

 

מוכנות לחתונה

ג'ניפר לופז דחתה את חתונתה עם אלכס רודריגז מהקיץ הקרוב, אך לפי אתר "ELLE" היא מתכוונת להינשא מיד לאחר מאורעות הקרונה, למרות שלטענתה היא ממש לא ממהרת. החתונה הייתה אמורה להיות טקס איטלקי (אירוני) שכאמור נאלצה להידחות. במקביל, דווח כי בן הזוג של דמי לובאטו, מקס, עשוי להציע לכוכבת נישואים כשיסתיים המשבר. הקשר ביניהם רק מתחזק עם השהות בבתים, כך שעל פי דיווחים חבריהם ובני משפחתויהם לא יופתעו מהמהלך.

עמדו באתגר?

ג'ו גונאס ואשתו, סופי טרנר, סיפרו למעריצים על סיפור האהבה שלהם דרך אתגר הזוגות בטיקטוק. על השאלה הראשונה שניהם התקשו לענות ולא היו סגורים על מי התאהב בשני קודם ולכן הצביעו על עצמם. אך בשאר הסרטון - טרנר ניצחה בקלילות, ובכל שאר השאלות שניהם הסכימו והצביעו עליה, אז שתדעו - היא מעצבנת יותר כשהיא רעבה, היא מפונקת יותר, ועוד ועוד ועוד. אגב, הם אמנם לא אישרו זאת בעצמם, אך יש שמועות מעבר לים כי הזוג מצפה לילד ראשון!

פורש בשיא

התגלית החדשה שהתגלתה אלינו היא מכונת הברכות - דקל וקנין, שאין מצב שלא שמעתם עליו לאחרונה. בין רגע הצליח וקנין להפוך לכוכב, אך לאחר שהייתה היסטריה סביב סרטוני האיחולים והברכות שלו, ושאנשים באמת שילמו על סרטון בין 150-200 שקלים - כעת הוא החליט להפסיק עם התופעה, וזאת לאחר שחתם בחברתו של אייל גולן - "ליאם הפקות". האם המהלך הוא בעקבות החתימה החדשה? כנראה שכן. אבל בכל מקרה, אנחנו עדיין לא מפסיקים לזמזם את השיר שלו "סוף עונה", ומצפים לו קריירה מוזיקלית מצליחה.

איחוד על אמת

עוד בענייני גולן: חגיגות העצמאות תחת הקורונה יולידו איחוד בהחלט מפתיע ואמיתי על הבמה. במהלך השנים דווח לא מעט פעמים כי אייל גולן ועומר אדם (שמתחרים על משבצת אהבת הקהל) לא בדיוק אוהבים לחלוק את אותה הבמה ונמצאים גם בתחרות סמויה, על אף הכחשותיהם. כמו כן, שירו של עומר אדם "לשון הרע לא מדבר אליי" היה אמור להיות דואט משותף שלו ושל גולן, אך מהצד של אדם הוחלט שלא לצאת למהלך הזה. מסתבר שחגיגות העצמאות למדינה, שהשנה ייערכו דרך המסכים בלבד, גרמו לשניים לאחד כוחות. מפגש הענקים יקרה במסגרת מופע "מאירים את המדינה" שישודר בערב יום העצמאות ברשת 13.  

© מתוך אייל גולן קורא לך, קשת

מקום לדאגה?

כוכבת "המורדים" ו"קטנטנות" הצליחה להדאיג את מעריציה, כאשר היא ובן זוגה, הזמר מייקל בובלה, עלו ללייב באינסטגרם. בלייב המדובר בובלה דחף את לואיסנה לופילטו באמצעות המרפק. הלייב המשיך כרגיל, אך בימים שלאחר מכן המרשתת געשה והמעריצים החלו לחשוש שהשחקנית נמצאת בתוך מערכת יחסים אלימה. השחקנית יצאה להגנת בעלה וכתבה בפוסט באינסטגרם שלה: "זה מדהים איך אנשים מתנהגים, בזמן שאנחנו מתמודדים עם מגיפה עולמית וחיים בבידוד, יסורים, פחד בדידות ואי וודאות. בכל יום אני ובעלי עושים שידור חי כדי להכניס קצת אושר, ואנחנו נאלצים להתמודד, להקשיב ולראות מה אנשים זדוניים כותבים, שבאים ומדברים על הכל בלי לדעת שום דבר על המשפחה שלך ועל הכאב שאני ומייק עברנו", כתבה לופילטו והוסיפה: "אני רוצה שתדעו שאין לי שום ספק מי זה הבעל שלי, ואני הייתי בוחרת בו אלף פעמים נוספות! זה לא בסדר!". 

מצב מוזר

אוקיי, תתכוננו זה הולך להישמע קצת מוזר: נדין גונזלס, אמו של אחד משחקני הכדורגל הפופולריים ביותר בעולם, ניימאר נמצאת בזוגיות חדשה. עד כה בשורה משמחת - אך העניינים מתחילים לעורר עניין ברחבי העולם בנוגע לזהותו של החבר החדש - כוכב טיקטוק וגיימר בן 22 בשם טיאגו ראמוס. את הזוגיות היא אישרה רשמית בשבת האחרונה עליה הגיב הבן: "תהיי אמא מאושרת. אוהב אותך". נספר כי בעבר טיאגו היה מעריץ גדול של ניימאר ואף נפגש איתו, הצטלם איתו ושלח לו הודעה נרגשת באינסטגרם: "אתה אדיר! לא יכול להסביר לך את ההרגשה של להיות אוהד של מישהו כמוך. מקווה שיום אחד תקרא את ההודעה, נשחק יחד. אני יודע שיום יבוא, ניפגש ונעשה זאת, אני ילד שאפתן ולא מוותר על המטרות שלי". ובכן, לגמרי לא וויתר.

© צילום מאינסטגרם

נא להתנהג בהתאם - או שלא?

התרחשויות העונה שהסתיימה בבית "האח הגדול", ממשיכות להעסיק את הדיירים וגם את הקהל. השבוע קרו שני מקרים שונים שקצת חצו את הגבול. בתחילת השבוע נודע כי רונן פייגנבוים איים בתביעה כלפי הדייר ליאור דואק, שלא הסתדר איתו גם בבית. דואק פרסם סרטון בו הסביר למה הוא ורונן לא חיזקו קשרים אחרי התוכנית וטען כי כשיצא מהבית גילה כי רונן פתח קבוצה נגד תקוה והוא לא הפסיק לטנף עליה. אך פייגנבוים לא נשאר אדיש ופורסם כי הוא מתייעץ לגבי תביעה לגבי השקרים, לטענתו, ברשתות החברתיות.

© האח הגדול רשת 13

אך לא רק הוא הסתבך. הדייר ניר אבישי כהן, שדעותיו ופעילותיו מעורערות לא מעט כעסים אצל פלחים בציבור אך השבוע נאלץ כהן להגיש תלונה במשטרה עקב איומים וחשש לחייו וחיי משפחתו לאחר שקיבל לא מעט איומים והודעות מלחיצות ברשתות.

© מיכה לובטון


מזל שיש לך אחות מליארדרית

לאחר שרוב קרדשיאן, בן ה-32, דרש משמרת בלעדית על בתו בת השלוש בטענה שהאקסית שלו, בלאק צ'יינה, מתעללת ומזניחה אותה - הוא שוב בכותרות. למרות שרוב מנסה להתרחק מאור הזרקורים, לאחר שנשר מהריאליטי המשפחתי ועל אף שלעשות דרמות זה דווקא הצד החזק של אחיותיו (בדרך כלל), הפעם האח היחיד למשפחת הקרדשיאנס שוב עולה לשיח ולא מהסיבות הנכונות. מסתבר כי האח במצב כלכלי קשה, עד כדי כך שהוא נאלץ לפנות לאחותו המליארדרית - קיילי ג'נר כדי שתסייע לו במזומנים דחופים. אגב, מסתבר שכל המשפחה המפורסמת התגייסה לעזור לו כלכלית! אז למרות אינסוף הדרמות בתוך המשפחה - ברגע האמת הם מתגייסים לעזרה!


בסטיות שוב?

עוד בענייני לובאטו: בינואר האחרון, דמי הופיעה בטקס הגראמי עם השיר "Anyone", אותו כתבה והקליטה ארבעה ימים לפני שהתמוטטה ממנת יתר והצליחה לרגש את כל הצופים כאשר פרצה בבכי באמצע ביצוע השיר. זו בעצם הייתה נקודת השיא שסימנה את חזרתה של הזמרת לאחר שעברה שנה קשה. כזכור, ההופעה המרגשת של לובאטו סחפה אינסוף תגובות חמות, ומי שעוד הגיבה היא סלינה גומז, שהייתה החברה הכי טובה שלה בעבר. עד שהעניינים התחילו להסתבך, נוצר נתק והשתיים כבר לא היו בקשר זמן מה. "הלוואי והיו לי מילים כדי לתאר כמה יפה, מעורר השראה וראוי הרגע הזה היה. דמי אני כל כך שמחה בשבילך ומודה לך על האומץ", הגיבה גומז על ההופעה. אך השבוע, בראיון למגזין העולמי Bazzar סיפרה לובאטו כי היא מאוד הופתעה מתגובתה של סלינה, מפני שזה לא סוד שהקשר ביניהן הסתיים לא כל כך בטוב. האם צפוי פה קאמבק של חברות טובה? אנחנו אופטימיים! 

© אינסטגרם

 

תגובות