שווה לצפות: הסרטים שיעוררו בכם השראה. צילום: באדיבות yes

שווה לצפות: הסרטים שיעוררו בכם השראה

זה הזמן המושלם להתחיל לפתח כישרונות חדשים, לעשות דברים שתמיד רציתם, או אפילו סתם לנסות לראות סרטים חדשים - אז הכנו לכם את המתכון המושלם לכולם, הנה הסרטים שיתנו לכם בוסט של מוטיבציה

כל אחד צריך מידי פעם איזה משהו מעורר השראה שיעזור לו בדרך שלו, ומה יותר טוב מלצפות בסרט כזה? אז אולי זה לא יעזור למצוא משהו שישנה את העולם, אבל זה אולי יכול לעזור לעבור איזה מחסום או מכשול קטן (היי, וגם אם לא, לפחות יצא לכם מזה סרט טוב!), אז למה אתם מחכים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

וונדר וומן

אין ספק שגם גל גדות הישראלית, שמגלמת את וונדר וומן, מעוררת מלא השראה בפני עצמה - אבל בואו נתרכז שנייה בדמות שלשמה התכנסנו בסרט הראשון ברשימה. דיאנה, או וונדר וומן, היא אישה שתמיד עומדת על שלה, שופעת בביטחון עצמי, והכי חשוב, יש לה שאיפות גדולות. אז גם אם לא כולנו נולדנו באי האמזונות ולא כולנו יכולים לעוף, אבל תמיד אפשר לרדוף אחרי החלומות שלנו. זה מה שכדאי לקחת מהסרט הזה, שתמיד מצליח לעורר בנו השראה.

מועדון ארוחת הבוקר

בהרבה מקומות ישנן קטגוריות שונות כאלה ואחרות, אבל הסרט הזה מוכיח לכולם שזה לא הכל בחיים. כאשר חבורת תלמידי תיכון שונים לגמרי אחד מהשני, נשלחים לריתוק, הם בהתחלה מנותקים ומרוחקים אחד מהשני. אבל לאט לאט הם מתחילים להכיר אחד את השני באמת, ומבינים שהם היחידים שיכולים להגדיר את עצמם. מלבד זה שהסרט ממלא אותנו בתקווה ובצחוק, יש לו גם פסקול מצויין. אל תשכחו להצטייד בטישו!

מולאן

אמנם סרט הלייב-אקשן של הנסיכה עוד לא הגיע אלינו, אבל גם סרט האנימציה מעורר בנו השראה לא פחות. מולאן היא נערה צעירה שמתנדבת לצבא סין במקום אביה. היא אולי לא מתאימה לשידוך בעיני סביבתה, אבל היא בהחלט מתאימה ללקיחת גורלה בידיים. היא נחושה, אמיצה, ובעלת לב זהב. כמו כל סרט של דיסיני, הסרט הזה הכי מעורר מוטיבציה להיות אמיצים ולא לוותר. 

צ'ארלי בממלכת השוקולד

אין אחד שלא מכיר את צ'ארלי, הילד שזכה בכרטיס המוזהב לתוך המפעל של ווילי וונקה. מלבד זה שהוא קצת גורם לנו להאמין בניסים, הוא גם נותן לנו תחושה שהעתיד של כל אחד יכול להשתנות. גם אחרי שצ'ארלי מוצא את הכרטיס למפעל בזכות מזל, הוא ממשיך את דרכו בסיור בזכות עצמו, ובזכות האופי הטהור שלו. הסרט הזה הכי נותן לנו תקווה והשראה, שלכל אחד יכול להיות מזל, אבל לפעמים מה שעושים עם ההזדמנות הוא מה שחשוב.

קפטן אמריקה: הנוקם הראשון

סרט גיבורי העל השני ברשימה שלנו, אבל אי אפשר להתווכח עם זה שיש לכאלו סרטים נטייה לעורר בנו תקווה ומוטיבציה. הסרט הזה במיוחד, הכי מדבר על רדיפה אחר החלומות ודבקות במטרה (גם אם במקרה הזה המטרה נראת לא פשוטה בכלל). לפני שהוא היה קפטן אמריקה, סטיב רוג'רס היה בחור צנום שאף פעם לא ברח מקרב. לאחר מאבקים רבים סוף סוף הסכימו לגייס אותו לצבא ארצות הברית (מכיוון שבמקומות רבים הסתמן כלא כשיר לשירות), והוא מוכיח לכולם שגם אם הוא לא הכי בכושר, יש לו את הלב הכי חזק. בזכות האופי שלו, הופך לקפטן אמריקה - ומזכיר לכולנו שלפעמים השילוב של נחישות ותקווה יכול לחולל פלאים.

 

קראטה קיד

זהו ה-סרט לסגור איתו את הרשימה שלנו. אין סרט יותר טוב לצפות בו כשמרגישים קצת עצובים או תקועים, כי הוא גם מלא באקשן והוא גם מלא בהשראה. הוא מספר על ילד שעבר לשכונה חדשה, שם כמה נערים מתאכזרים אליו. יום אחד פוגש זקן מסתורי, שמתחיל ללמד אותו את אומנות הקראטה. אנחנו לא נגלה לכם את הכל, אבל רק נאמר שהסרט מראה שלהתמדה יש כוח גדול.

 

 

תגובות