חדשות הקולנוע: מסתמן המשך ל-"ילדות רעות"?. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: מסתמן המשך ל-"ילדות רעות"?

רייצ'ל מקאדמס הביעה את רצונה לסרט המשך של "ילדות רעות", אולי נראה סוף סוף את חבורת הנוקמים החדשה בסרט "קפטן מארוול 2", ומילי בובי בראון (דברים מוזרים) חוזרת לנטפליקס בסרט בכיכובה. הנה כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חזרו לחיים?

בחודשים האלה דיסני עובדת על פיתוח הסרט השלישי בסדרת "פרוזן", זאת לאחר הצלחה מסחררת של הסרט הראשון והשני שיצא באוקטובר והכניס למעלה מ-1.4 מיליארד דולר. כעת, נחשף ממקור בהפקת "לשבור את הקרח 3" שהמלך והמלכה הקודמים של ארנדל, ההורים של אנה ואלזה, צפויים לחזור בסרט השלישי. טרם ברור האם יחזירו את הדמויות לחיים, לאחר שאלה מתו בסרט הראשון, או שיציגו אותם בפלאשבקים. עוד דווח כי בסרט השלישי אלזה צפויה לפתח רומן עם דמות נוספת. אנחנו מתרגשים!

אנה ואלזה
אנה ואלזה © צילום מסך מייוטיוב

דחייה נוספת?

אם הכל היה עובד לפי לוח הזמנים המקורי, "וונדר-וומן 1984" כבר היה צפוי להגיע לבתי הקולנוע לפני מספר חודשים, אך לאחר דחייה ראשונה הוזז תאריך הבכורה שלו למאי, אלא שבעקבות מגפת הקורונה שסגרה את בתי הקולנוע ברחבי העולם נדחה פעם שנייה לאוגוסט הקרוב. כעת מסתמנת דחייה נוספת, לפחות כך משערת השחקנית קוני נילסן שתככב בסרט השני בהובלתה של גל גדות. לאחרונה נילסן אמרה בראיון: "אני לא יודעת אם עד אוגוסט הסרט ישוחרר. אנחנו מחכים לחזור לעבודה, ברגע שימצא פתרון לקורונה זה יהיה הרבה יותר קל לכולנו".

© צילום: בהפצת Entertainment Tulip

חוזרת לנטפליקס

סרט הספין-אוף לשרלוק הולמס בכיכובה של מילי בובי בראון (שככבה גם בסדרה של 'נטפליקס' "דברים מוזרים"), כלל הנראה יגיע ל'נטפליקס' אחרי הכל. בסרט "אנולה הולמס" הנרי קאביל משחק את שרלוק, מה שגם יהיה פרויקט נוסף שלו ברשת הסטרימינג. החברה 'נטפליקס' רכשה את זכויות הסרט מהחברה "אולפני לג'נדרי" שהייתה אמורה לשחררו לבתי הקולנוע, אבל עקב סגירת בתי הקולנוע עסקה עם 'נטפליקס' נעשתה, כרגע לא ברור מתי הסרט יגיע למסכים שלנו - אבל אפשר לצפות לכך בקרוב, אולי אפילו השנה.

מילי בובי בראון
מילי בובי בראון © צילום: gettyimages.IL/Kevin Winter

הנוקמים החדשים?

"קפטן מארוול 2" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ביולי 2022 ולמרות שאין כרגע שום פיסת מידע על העלילה שלו, מעריצים רבים באינטרנט החלו לפתח קונספירציות על מה שייתכן ויוצג בסרט ההמשך. לאחר שנפרדנו מחבורת הנוקמים המקורית בסרט "הנוקמים: סוף המשחק", מעריצים רבים משערים שבסרט השני של קפטן מארוול יוצגו לראשונה כל ה'נוקמים' החדשים, כפי שנעשה ב"קפטן אמריקה 2" שבו התאחדו כל הנוקמים הקודמים לקראת השתתפותם ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף".

© צילום: באדיבות פורום פילם

זה השם החדש של "ונום"

השחקן טום הארדי (שמגלם את ונום) העלה לחשבון האינסטגרם שלו טיזר קצר לסרט המתקרב. אומנם לא נחשפו תמונות או קטעים כלשהם מהסרט, אבל ניתן לגלות את הכותרת החדשה "Venom: Let There Be Carnage" ואין ספק שהיא מעוררת את סקרנותינו. השבוע הסרט קיבל גם תאריך שחרור חדש, ה-25 ליוני לשנת 2021. אין ספק שאנחנו מתרגשים!

וואלי גירל חוזרת

הסרט "איזה מין נוער" (באנגלית Valley girl) משנת 1983, מקבל (או יותר נכון כבר קיבל) חידוש מוזיקלי שינסה לספר את אותו סיפור רק במחזמר. הטריילר הראשון יצא, והוא מוסר לנו קאסט נפלא שכולל את אליסיה סילברסטון (קלולס), ג'סיקה רות' (מז"ל טוב) וג'וש וויטהוסה (אביר לחג). עוד לא ברור אם הסרט ישתווה למקורי, במיוחד שבסרט המקורי שיחק הכוכב העולה לימים ניקולס קייג' המפורסם. הסרט צפוי לצאת לשחרור דיגיטלי בארצות הברית ב-8 במאי, אבל כרגע עוד לא ברור מה יהיה איתו בישראל.

 

איחוד ל-"ילדות רעות"?

כולנו זוכרים את הסרט האייקוני "ילדות רעות", שבו לובשים וורוד בכל יום רביעי ולפעמים בית הספר יותר גרוע מהסוואנה. עכשיו, כוכבת הסרט שמגלמת את רג'ינה ג'ורג', הלא היא רייצ'ל מקאדמס, מעוניינת לחזור לתפקיד שלה בסרט. כן,כן, קראתם נכון, יכול להיות שנזכה לראות סרט המשך לילדות רעות? (למרות שכן נעשה אחד כזה, אבל הוא לא אירח את הקאסט המקורי) השחקנית אמרה כי "זה יהיה כיף לשחק את רג'ינה ג'ורג' מאוחר יותר בחייה, ולראות לאן החיים לקחו אותה", ולמען האמת, גם אנחנו נשמח מאוד לראות את זה קורה. גם שחקנים אחרים, כמו לינדזי לוהן, הביעו את רצונם לאיחוד, אבל כרגע זה נראה שבנתיים פשוט נצטרך לצפות בסרט המקורי שוב ושוב.

© צילום: באדיבות Yes

שרלוק הולמס ודוקטור ווסטון הם הומוסקסואלים

חדשות בכל מה שקשור ל-"שרלוק הולמס 3" צצו אל פני השטח, ביניהן גם הדמות של מדאם סימזה הרון שתחזור לסרט השלישי, וגם הסטודיו ששמים עין על השחקן מייקל פסבנדר לתפקיד סבסטיאן מורן. עוד חדשות מגיעות אלינו ממקורות שקרובים למגזין "We Got This Covered", מדווחות כי בסרט הבא נקבל אישור לכך שדמויותיהם של ווטסון והולמס הם הומוסקסואלים. למרות שגרסאות נוספות של הסרטים תמיד שמו את החברות הקרובה שלהם במרכז, נראה שהסרט הזה לוקח את החברות הזאת צעד אחד מעבר. אנחנו לא יודעים מה לגביכם, אבל אנחנו ממש סקרנים לראות את הסרט השלישי.

© צילום: באדיבות Yes

"שומרי הגלקסיה 4" לא הולך לקרות?

 אחרי "הנוקמים: סוף המשחק" נשארו לחבורת שומרי הגלקסיה הרבה קצוות פתוחים לסגור, כאלו שככל הנראה יטופלו בחלק השלישי של סדרת הסרטים. אבל כאשר נשאל ג'יימס גאן, במאי הסרטים, על האפשרות לסרט רביעי, אמר שאין לו שום תוכניות לגבי זה. לפי דבריו של גאן אפשר להסיק שהסרט אולי לא הולך לקרות בכלל, אלא אם כן אולי יירתם לפרויקט במאי חדש. אין ספק שהכל עדיין תחת סימן שאלה אחד גדול, אבל אנחנו בהחלט מקווים להמשך של הסרטים.

© צילום מסך מטריילר

ויטני יוסטון מגיעה למסך הקולנוע

סרט ביוגרפיה חדש על הכוכבת הגדולה ויטני יוסטון צפוי להגיע לאקרנים. הסרט ייקרא "I wanna dance with somebody" ומי שייכתוב אותו יהיה לא אחר מהכותב של "רפסודיה בוהימית" אנתוני מקארטן. סטלה מגי צפויה לביים. זה לא יהיה סרט הביוגרפיה הראשון על יוסטון, אבל הוא בהחלט נשמע גדול מהחיים (ממש כמו הזמרת).

 

 

ג'יימס פרנקו

ג'יימס פרנקו החל את דרכו בסדרות טלוויזיה, בניהן אחת בשם "זרוקים ויורמים"* שם פרץ את דרכו כשכיכב לצד שמות גדולים אחרים כמו סת' רוגן וג'ייסון סיגל. לאחר מכן המשיך להוכיח את עצמו כשחקן מן השורה הראשונה, הפעם על מסך הקולנוע, בסרטים כמו "ספיידרמן", "127 שעות", ו-"חי בסרט". נאחל לו המון מזל טוב ליום הולדתו ה-42! שחגג ב-19 לאפריל.

© צילום: Rosalind O'Connor/NBC באדיבות yes
תגובות