סימן בשביל כולם: האיחוד של מנחי ערוץ הילדים. צילומים: ענת מוסברג, פרוגי

סימן בשביל כולם: האיחוד של מנחי ערוץ הילדים

תקופת הקורונה מביאה איתה המון איחודים נוסטלגיים וזה היה רק עניין של זמן עד שהמנחים האהובים של ערוץ הילדים מכל הזמנים (כן, כולל טל מוסרי) יתאחדו גם. הפעם לא מדובר רק באיחוד למטרות פאן, אלא גם למען מטרה טובה • כל הפרטים

אחרי "השמינייה", "השיר שלנו" ו"הפיג'מות", מגיע תורם של כוכבי ערוץ הילדים להצטרף לגל האיחודים הנוסטלגיים המציף אותנו בימי הקורונה. מחר (רביעי) יתאחדו כוכבי ערוץ הילדים לפגישת מחזור חד-פעמית בזום, שמטרתה להיאבק בבריונות ברשת בעידן הקורונה. האירוע יתקיים בהנחיית קובי מחט וישתתפו בו טל מוסרי, מיכל ינאי, עדי הימלבלוי, עודד מנשה, איתי שגב, סופי צדקה, דון לני גבאי, עודד פז ומירב פלדמן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האיחוד המרגש שיפגיש את כל המנחים האהובים יתקיים, כאמור מחר, בשעה 20:30 ויהיה ניתן לצפות בו דרך עמודי הפייסבוק של נטיקה וערוץ הילדים ואף להעביר שאלות אונליין לכוכבי הערוץ, שישיבו עליהן בלייב. כמובן שכמו בכל פגישת איחוד, מלבד שאלות הצופים, המנחים יעלו זיכרונות נוסטלגים וגם ישוחחו על בריונות ברשת, יתנו טיפים להתמודדות ויבצעו בלייב גרסה מחודשת לשיר "זה סימן בשבילי". 

 

האירוע מתקיים ביוזמת נטיקה – המרכז לאינטרנט בטוח מבית איגוד האינטרנט הישראלי ובשיתוף ערוץ הילדים וזאת בסימן 20 שנה לקמפיין "זה סימן בשבילי", ששודר בשנת 2000 בהובלת כוכבי ערוץ הילדים ועסק במאבק באלימות ברשת נגד ילדים ובני נוער.

 



תגובות