התגעגענו: סרטי התיכון הטובים ביותר. צילום מסך מיוטיוב

התגעגענו: סרטי התיכון הטובים ביותר

אחרי שהעולם מתחיל לחזור לשגרה, וחלק אפילו חוזרים ללימודים בבית הספר, הנה לכם רשימה של סרטים שכולם על תיכון - פייר, התגעגענו

אומנם לא הכל כרגיל עדיין, אבל בנתיים אפשר לשמוח על מה שיש, ולנו יש את רשימת סרטי התיכון הטובים ביותר שמספרים על חוויות בבית הספר. אז בואו נתחיל!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תהילה

סרט תיכון מוזיקלי משנות ה-80, שאין סיכוי שלא תכירו את השירים מתוכו. הסרט מספר על תלמידי תיכון לאומנויות, שרוצים להצליח בעולם הבידור ולשם כך הם עובדים קשה, משקיעים מאמצים רבים - אבל הכי חשוב, הם גם נהנים וגם לומדים דבר אחד או שניים על החיים בדרך לתהילה. הסרט זכה גם לחידוש משנת 2009.

 

באהבה, סיימון

הדרמה הרומנטית שסחפה את כולנו: "באהבה, סיימון", הוא סרט שמספר על תלמיד תיכון בשם סיימון (איזו הפתעה). סיימון הוא נער שנמצא בארון, והוא מתכתב עם מישהו גיי אלמוני בשם (בדוי) בלו, יום אחד מישהו חושף את ההתכתבויות של סיימון ובלו ברשת. עכשיו סיימון נאלץ להתמודד עם לא מעט דברים, וכל זה קורה כשיש לו לימודים להגיע אליהם, אז מה בסוף יתגלה בעתיד שלו? את זה אפשר רק לראות בעצמכם.

 

מלכות הכיתה (הת'רס)

הסרט האייקוני עם הסקראנצ'יז והתלבושות התואמות (כמעט) הוא אחד הסרטים הטובים ביותר לראות כשמעוניינים במשהו קצת שונה.. ההת'רס הן חבורת בנות שתלטניות ופופולריות בתיכון שלהם, כאשר ורוניקה, חברה של שלושת ההת'רס פוגשת במישהו מסתורי - הם מחליטים כמה החלטות שיחרצו את גורלם של כמה אנשים, ומשם זה רק נהיה הזוי יותר..

 

שוב בן 17

זאק אפרון בקומדיה קורעת על החיים. כשאדם מבוגר מתמודד עם הקשיים בחייו, הוא נשאל אם היה רוצה לחזור לתיכון, והוא עונה שכן. כיאה לסרטים, לאחר זמן לו רב הרצון הזה מתגשם והוא הופך להיות בן 17. עכשיו הוא מבין שלהיות בתיכון זה לא כל כך פשוט כמו שהוא זכר, במיוחד כשהילדים שלו גם כן לומדים באותו בית הספר.

 

10 דברים שאני שונאת אצלך

הקומדיה הרומנטית שאתם חייבים לראות, "10 דברים שאני שונאת אצלך". הסרט מספר על תלמיד חדש בתיכון שרוצה לצאת עם הנערה הכי פופולרית בשכבה (עד עכשיו טיפוסי, נכון?), אבל לאביה יש חוק שטוען כי היא לא יכולה לצאת לדייטים עד שאחותה הגדולה גם תעשה זאת (החוק מבוסס על הנחה שדבר כזה לא יקרה, לפחות לא עד הקולג'). אז הוא מחליט לרקום תוכנית שתעזור לו - להשיג דייט לאחותה הגדולה והלא קונבנציונלית. 

 

ילדות רעות

כי אי אפשר לדבר על סרטי תיכון בלי להזכיר את "ילדות רעות". הסרט מספר על קיידי הרון, תלמידה חדשה שמגיעה מאפריקה ללימודים בתיכון בפעם הראשונה (ואף משווה פעם את התלמידים בתיכון לחיות שראתה בטבע באפריקה). היא פוגשת את חבורת ה'פלסטיקס' בהנהגת רג'ינה ג'ורג' והעניינים פשוט הופכים מצחיקים (ומסובכים) יותר מרגע לרגע.

 

סיפור סינדרלה

אומנם לא כל תלמיד\ת תיכון טיפוסיים מוצאים את הנסיך או הנסיכה שלהם בתקופת התיכון, אבל בסרט הזה יש יותר מרק סיפור סינדרלה. הסרט מספר על אהבה, עמידה על העקרונות שלך, וגם קצת אגדה (כמו שאנחנו אוהבים) שתיקח אותנו לעולם קצת שונה, וגם קצת דומה לעולם שלנו.

קלולס

הסרט האחרון (והחביב מאוד) ברשימה שלנו הוא לא אחר מאשר "קלולס". השחקנים המדהימים (למשל אליסיה סילברסטון ופול ראד), מגלמים את חווית התיכון הנוצצת של שר, נערה עשירה עם חוש בלתי מעורער לאופנה. כשתלמידה חדשה מגיעה לבית הספר, שר מחליטה לקחת אותה תחת חסותה. אבל כמו בכל סרט טוב, יש טוויסט.
 
תגובות