חדשות הקולנוע: קפטן מארוול תצא מהארון?. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: קפטן מארוול תצא מהארון?

מקורות מהעולם מספרים כי חלק מדמויות "מארוול" (וגם "די-סי") ייחשפו כחלק מהקהילה הגאה, בראדלי קופר עשוי להפוך לבאטמן וגל גדות עשויה לקטוף עוד תפקיד נחשק - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נו מור דדפול?

אם כבר היינו בטוחים שדדפול 3 הולך לקרות, כפי שאישר בעצמו כוכב הסרט ראיין ריינולדס, אז כנראה שהציפיות שלנו לא יתממשו. רוב ליפלד, שהביא את דדפול למסכי הקולנוע, ציין לאחרונה שאין לו שום רעיונות לסרט השלישי: "הנה מה שאנשים לא רוצים לשמוע, אבל אני ריאלסטי. אני חושב שמיצינו את זה בשני הסרטים הגאוניים הראשונים, ואנחנו חיים בתרבות שתמיד רודפת אחר דברים חדשים. זה מתסכל". אנחנו מקווים שמר ליפלד היקר ישתדל להמשיך לחפש רעיונות נוספים, לא בכל יום אנחנו מקבלים על המסך דמות פלפלית כל-כך כמו דדפול. 

© צילום: באדיבות פורום פילם

מרימים מפרסים

על אף שבז'אנר גיבורי העתיד לא נראה אופטימי, עולם הפיראטים נראה זוהר מתמיד עם פרטים חדשים שמגיעים על "שודדי הקריביים 6"! דיסני טרם אישרה רשמית את הדיווחים על כך שהסרט השישי בסדרת סרטי ההרפתקאות יהיה מעין שחזור (reboot) של העלילה המקורית. ומה בדבר ג'ק ספארו (הלא הוא ג'וני דפ), לאחר שעזב את סדרת הסרטים? מעריצים משערים שאם אכן מדובר בשחזור, ג'וני דפ ככל הנראה ייקח בו חלק. אחרי הכל אין עוד מישהו שיכול לשחק את קפטן ספארו כמו ג'וני דפ.

© צילום: באדיבות yes

מארוול מתקדמת

ככל שהזמן עובר וחברת "מארוול" מתקדמת מהר יותר אל עבר השלב הבא של היקום הקולנועי שלה (MCU), היוצרים נחושים להראות את הגיוון ברחבי היקום. הם התחילו בכך שהכריזו כי דמותה של וולקארי (מהסרט "ת'ור") תתברר בשלב 4 כחלק מהקהילה הגאה, לאחר מכן התברר לנו כי גם דמות מהסרט הקרב "הנצחיים" גם כן תהיה דמות להט"בית עם משפחה. אבל מארוול לא עוצרים שם - מקורות שמקורבים למגזין "We got it covered" מספרים כי בשלב 5 של היקום הקולנועי, יהיו גיבורים שיצאו מן הארון. ככל הנראה אחת מהגיבורים האלה תהיה לא אחרת מאשר קפטן מארוול, אליה נחשפנו בשנת 2019. כמובן שלא הכל בטוח במלוא האחוזים, אבל זה בהחלט נראה כאילו היקום של מארוול מתקדם לעבר העתיד.

© צילום מסך מת'ור (Marvel)

גם ב(י)"די-סי"

אחרי ששמענו על התוכניות של "מארוול" אודות שילוב הקהילה הגאה ביקום, גם ל"די-סי" יש תכנון לגבי סרט "הבאטמן" החדש. אין ספק שהסרט הבא של איש העטלף בכיכובו של רוברט פטינסון וזואי קרביץ רק מגדיל את הציפיות לאחר אכזבות שונות של היקום של די-סי. עכשיו נודע כי דמותה של קאטוומן (שמגולמת על ידי זואי קרביץ) עשויה ככל הנראה להיות בי-סקסואלית בסרט החדש. אנחנו עדיין לא בטוחים איך זה ישתלב בעלילה, אבל אנחנו חושבים שזה בהחלט יוסיף לסרט המתקרב.

הבאטמן והג'וקר

אחרי הסרט שכבש את העולם, ואת מעריצי DC בפרט, "ג'וקר" דווח כי יחזור לסרט המשך - אבל זה לא הכל. לפי המקורות שדיווחו על סרט המשך, יש אפשרות סבירה מאוד שדמותו של הבאטמן תופיע בסרט השני של "ג'וקר". גם בסרט הראשון של הג'וקר אפשר להבחין בזרעים שנשתלו לקראת הופעתו של האביר האפל, הן בפגישה עם ברוס ווין הצעיר והן במערכת היחסים הסבוכה של הוריו עם ארתור (הלא הוא הג'וקר). תשמחו לגלות (או אולי לא) שהחדשות המרעישות לא מסתיימות כאן, וגם נאמר כי טוד פיליפס מראה עניין ו"ממש רוצה"(לפי המקורות) את בראדלי קופר לתפקיד באטמן. אז מה יעלה בגורלם של האויבים המושבעים? עדיין אין לדעת בוודאות, אבל כרגע נראה שזה הולך להיות מעניין.

© צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט

המילטון הגיע

המחזמר הגדול "המילטון" מאת לין-מנואל מירנדה, אודות חייו של אלכסנדר המילטון, מדלג לעברנו מאולמות התיאטרון של בברודווי, ועשוי להגיע ישר למסכים שלנו ב-3 ביולי דרך רשת הסטרימינג "דיסני+". היו בעבר תכנונים של גרסה שמצולמת על הבמה עם הקאסט המקורי תשוחרר לבתי הקולנוע, אך כרגע היא הולכת (או רוקדת) הישר אל מסכי המנויים של "דיסני פלוס".

הגל הבא

אחרי שגל גדות ("וונדר וומן") כבשה אותנו בכל סרט אפשרי, מסתמן שהיא תכבוש עוד פסגה. גל גדות עשויה לשחק בסרט החדש של "ג'יי אי ג'ו" בתור אחת מן הדמיות הראשיות. למעשה, גל גדות אמורה (אם תלוהק) לשחק את ליידי ג'יי שהייתה מגולמת בעבר על-ידי אדריאנה פאליקי, ומי שעוד במגעים להצטרף הוא ראיין ריינולדס ("דדפול"). אז האם נזכה לראות אותה מככבת בעוד סרט אקשן מצליח?

© צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

טעות קריטית

כולנו מכירים את הסרט המוזיקלי "היי סקול מיוזיקל", אולם לאחרונה מעריצי הסרט שמו לב לטעות גדולה. בסרט ישנה סצנה בה טרוי (זאק אפרון) וגבריאלה (ונסה הדג'נס) שרים את השיר "Breaking Free". אחת מן המעריצות פרסמה בעמוד הטיק טוק שלה וידאו בו הסצנה מתחילה ללא השיר, מכיוון שגבריאלה חווה פחד במה, לאחר מכן טרוי עוזר לה להתגבר על הפחד. אולם כאשר השיר מתחיל להתנגן שוב, מי ששר את השורה ראשונה הוא בעצם טרוי ולא גבריאלה, כפי שיוצרי הסרט גרמנו לנו לחשוב. שמתם לב?

@senpaisaysimmain

How did we miss this ?? ##highschool ##highschoolmusical ##dance ##hoopsathome ##troybolton ##fyp ##wildcat ##moviefail ##fail

original sound - senpaisaysimmain

פוזה של אווטאר

כידוע, הסרט "אווטאר", שבר את הקופות העולמיות ביציאתו והפך להצלחה מסחררת. עכשיו הצילומים לסרט ההמשך בעיצומם, וחשבון הטוויטר של הסרט החליט לפרגן למעריצים בתמונה חמודה מסט הצילומים. בתמונה נראים צוות השחקנים מרימים את הראש מתוך מה שנראה כמו בריכה ענקית של מים, והם בהחלט יודעים לעשות פוזה.

המשך ל-"רפסודיה בוהימית"?

כמו כל להיט טוב, במיוחד כזה שגם נחשב לשובר קופות וזוכה פרסים, גם לסרט "רפסודיה בוהימית" היו דיבורים על המשך. אין ספק שאת הסיפור של פרדי מרקורי ולהקת "Queen" אפשר להמשיך בסרט נוסף (שככל הנראה יסתיים באופן בלתי נמנע במותו של פרדי מרקורי). יחד עם זאת, הגיטריסט של הלהקה והמפיק של הסרט בראין מיי אמר את זה למגזין "הרולינג סטונס": "אל תחשבו שלא חשבנו על זה, דיברנו. בעיקרון אנחנו חושבים שלא, ברגע זה. דברים יכולים להשתנות, אני מניח, אבל אני חושב שזה יהיה קשה. אני לא חושב שזה יהיה דבר מרומם לעשות. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי כי יש שם סיפור נהדר, אבל אנחנו לא מרגישים שזה הסיפור שאנחנו רוצים לספר ברגע זה".

 

רוברט פטינסון

הבאטמן החדש חגג השבוע, ביום רביעי ה-13 למאי, את יום הולדתו ה-34! השחקן מוכר לנו גם מעוד סרטים (מלבד "הבאטמן" המתקרב), כמו "הארי פוטר", "דמדומים", "המלך" ועוד רבים אחרים. נאחל לו יום הולדת שמח והרבה מזל טוב!
© צילום: באדיבות yes
תגובות