נזקי הקורונה: הפרידות הקשות של התקופה. צילומים: אינסטגרם, נעם פינבליט

נזקי הקורונה: הפרידות הקשות של התקופה

לא מאמינים שזה נגמר: בזמן שכולנו היינו בבידוד בגלל הקורונה, אכלנו פחמימות בלי סוף ועקבנו אחרי הזוגות הכי פוטוגניים בביצה, גילינו שיש כאלה שלקחו את זה ממש קשה והחליטו להיפרד. מה שנקרא: היוש קורונה, ביוש לאהבה

תקופת הבידוד והשהות הממושכת בבתים גרמה לכמה מהזוגות הבולטים בתעשיית הבידור (המקומית והעולמית) להכריז על פרידה. קבלו את הפרידות העצובות של הקורונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בן זיני וטיילור מלכוב

הצמד האולטימטיבי של הרשת אומנם התמודד עם ריב גדול (וחשד למיני פרידה) כבר לפני כחצי שנה, אך הפעם זו בהחלט פרידה אמיתית. בביצה רצו כבר די הרבה זמן שמועות על יחסים קצת פחות צמודים בין השניים, אותם דאגו להכחיש, אבל כנראה שתקופת הבידוד שהעבירו יחד אחרי שחזרו מצילומי תוכנית ריאליטי בברזיל, אצל אבא של זיני גרמו לשבר הגדול. כמה גדול?  עד כדי כך שהם אפילו החליפו את תמונת הזוגיות המושלמת שהייתה להם בווטסאפ לתמונת סולו, הורידו עוקב זה מזו וערוץ היוטיוב שלהם הפך לערוץ של בן. למרות ששמם של השניים כבר הספיקו להיקשר עם אחרים, אנחנו עדיין מרגישים שיהיה פה קאמבק, תשאלו את בן שאפילו הכריז בסינגל שלו: "אולי זה רק נדמה לי שעדיין לא נגמר".

 

טימותי שאלאמה ולילי רוז-דפ

מסתבר שגם בהוליווד נפגעו מהקורונה. הפעם קופידון הפנה עורף לזוג הדביק והיפה: טימותי שאלאמה ולילי רוז דפ (בתו של ג'וני דפ), שמשחקים יחד בסרט ״המלך״. אחרי שכנראה היה להם קשה להתנשק עם מסכה על הפנים בימי הבידוד, הם החליטו שהספיק להם. דרך אגב, שאלמה כנראה אוהב את ה'בנות של', כי לפני לילי רוז הוא היה עם לורדס, הבת של מדונה. אז... מי תהיה ״הבת של״ הבאה?

צ׳ארלי דמילו וצ׳ייס (ליל האדי)

אפליקציית הטיקטוק רעשה עם הדרמה בין הכוכבים שלה. דמילו וצ׳ייס הם הזוג הכי חזק בטיקטוק, עם מיליוני עוקבים שהתחילו לעקוב אחרי הרומן שלהם וגם לצערם הגדול אחרי השמועות על הבגידה של צ׳ייס בדמילו (ככה זה כשיש מיליוני עוקבים הם איתך לטוב ולרע) ולשנאה המונית ופרשייה אמיתית ברשת ומחוצה לה. אנחנו עדיין לא יודעים מה בדיוק גרם בפועל לפרידה ואם השמועות בהחלט היו נכונות, אך לפני כחודש החליטו השניים להכריז באופן רשמי על הפרידה וכתבו שהם ישארו חברים טובים.

האתגר האמיתי היה להישאר ביחד אחרי כל הבלאגן © צילום מאינסטגרם


ליזה ביך ואלכס סמולקין

את השניים האלו הכרנו אי שם בערוץ MY VIBE, תמיד רצינו שהם יהיו ביחד וזה אכן קרה. סמולקין וליזה פתחו ערוץ יוטיוב משותף - שנקרא ׳סמוליזה׳ והפכו איתו למותג שהוליד פריטי לבוש עם הכיתוב "One love", להמון וולוגים, שירים, קמפיינים, תמונות משותפות, מגורים יחד ובקיצור - זוג יציב לכל דבר. אבל האהבה הגדולה לא החזיקה מעמד ולאחר שלוש שנים, ליזה העלתה סרטון עם הכותרת "כן, נפרדנו" בה הכריזה באופן רשמי על הפרידה לאחר פרסומים בנושא, כך גם סמולקין שבשבוע האחרון כבר נראה כהמשיך הלאה ופתח פרופיל בטינדר. עם זאת, התגובה של סמולקין לפרידה ריגשה במיוחד כשכתב: "אני רוצה לאחל לך את כל הטוב שבעולם, תמשיכי בדרך שלך ואל תקשיבי לאף אחד שמנסה לעצור אותך. את יודעת שהחיים האלה פשוטים וקלים רק צריך לנתב את המסלול בראש והכל קורה ומתגשם. ידענו עליות וירידות כמו של ה'בלאק מאמבה', אהבנו, צחקנו, רקדנו ועשינו דברים שאני די בספק שהיינו מצליחים אם לא היינו נשענים אחד על השני. שתדעי רק עליות בתקופה הקשוחה הזאת, מאחל לשנינו דרך צלחה". איך ממשיכים הלאה אחרי זה?

 

קים אור אזולאי ואלמוג ריף

עוד זוג מושלם שלא שרד את המשבר הם קים אור אזולאי (17) ואלמוג ריף (20).  אחרי שנתיים של זוגיות פוטוגנית ואוהבת במיוחד, מלאה בתמונות יפות, חופשות חלומיות, קאפל גואלס, פרגונים, מתנות, כובע על שמו של החבר וכמובן סטוריז זוגיים של כוכבת הרשת והדוגמן, השניים החליטו להיפרד מבלי לפרט את הסיבה הרשמית לכך. כשבועיים לפני הפרידה, קים התארחה בתוכנית שלנו, "א' עד ת'" וסיפרה על הזוגיות הצמודה. נשמח לקאמבק - אך גם אם לא שניהם מספיק צעירים כדי להמשיך הלאה!

האוהבים הצעירים
האוהבים הצעירים © אינסטגרם @kimorazulay

 ליאור דואק ותקוה גדעון

הפרידה הכי 'טרייה' ברשימה היא של הזוג מהעונה שהסתיימה ב"האח הגדול". על פי פרסומו של העיתונאי ערן סויסה, השניים, שהחלו לצאת רשמית בתקופת הקורונה - נפרדו בימים האחרונים בהחלטה משותפת. הרבה נאמר על טיב הקשר הזה ובהחלט לא מעט הופתעו שהם אכן החליטו להמשיך את הקשר מחוץ לכותלי בית "האח", אך כעת נדמה שעוד זוגיות ריאליטי הסתיימה לה.

© מתוך האח הגדול, רשת 13

כנראה שנצטרך לחפש לעשות סטוק לזוגות נוצצים אחרים. אך המסקנה ברורה: גם הכוכבים לא חסינים לקורונה.

 

תגובות