מחוץ לסט: האנשים שעומדים מאחורי הדמויות המפחידות. צילום: באדיבות Tulip Entertainment

מחוץ לסט: האנשים שעומדים מאחורי הדמויות המפחידות

אנחנו מכירים את תווי פניהם מסרטי האימה בהם כיכבו בתור המפלצת, השד או הדמות הזדונית שגורמת לנו לסיוטים בלילה. החל מהליצן 'זה' ועד הרוח מסרטי הצלצול - קבלו את השחקנים המוכשרים שעם קצת איפור ואפקטים ויזואלים הפכו לפנים הכי מפחידות על המסך הגדול.

בוני ארונס - הנזירה

את פניה של הנזירה אתם בוודאי מזהים מסדרת הסרטים "לזמן את הרוע" בה כיכבה בתור שדה-נזירה העונה לשם 'ואלאק' ואף קיבלה סרט משלה שיצא לאקרנים בספטמבר 2019. השחקנית בוני ארונס היא זו שגילמה את דמותה של הנזירה, ארונס בת ה-60 היא שחקנית אמריקאית מפורסמת שכבר בצעירותה החלה ללמוד משחק. במהלך תקופת לימודי המשחק, ספגה ארונס הערות מחברייה לספסל הלימודים שהיא לא תמצא עבודה בתור שחקנית בגלל המראה החיצוני שלה ובשל אפה. טוב, הם טעו - ארונס גילמה את הנזירה ב-"לזמן את הרוע 2" ובזכות האהדה הגדולה לדמותה, היא הופיעה גם ב-"אנאבל: הבריאה" ואף קיבלה סרט ספין-אוף משלה שהפך לסרט האימה החמישי הרווחי ביותר בכל הזמנים. למען האמת, דמותה של ארונס הייתה כל כך משכנעת שאפילו במהלך שלקחו הפסקה מהצילומים בסט של "הנזירה" עמיתה של ארונס הודתה כי היא נבהלה מספר פעמים כשראתה אותה עם תחפושת הנזירה. 

דייבי צ'ייס - סאמרה (הצלצול)

קלטת, שבעה ימים, באר - המושגים האלה אומרים לכם משהו? אם לא, מדובר בסרט "הצלצול" שיצא בשנת 2002 (ולאחר מכן קיבל שלל עיבודים ביניהם סדרת סרטי 'הטינה'). הסרט עוסק בקלטת משונה אשר כל מי שצופה בה נחשף לדמותה של סמארה, ילדה קטנה ומאוד מצמררת אשר קופצת ממסך הטלוויזיה ומאיימת להרוג תוך שבעה ימים את כל מי שצופה בה. את הילדה האימתנית מגלמת השחקנית והזמרת דייבי צ'ייס, שהייתה בת 12 כאשר לוהקה לסרט. היא נולדה ב-1990 בלאס וגאס והחלה להופיע ולשחק כבר בגיל 3! 

סופיה בוטלה - המומייה 

להיט האימה 'המומייה' שיצא בשנת 2017 בכיכובו של טום קרוז הפך לשובר קופות ברחבי העולם. בסרט נסיכה מצרית מקוללת רודפת את דמותו של קרוז לאחר שהטילה עליו כישוף. השחקנית האלג'יראית סופיה בוטלה הביאה את הנסיכה המקוללת לחיים בביצוע שזכה להרבה שבחים. את פנייה של בוטלה בוודאי תזהו גם מהסרט "קינגסמן: השירות החשאי" בה גילמה את גזאל, בעלת רגלי התותבת מברזל, העוזרת הרצחנית של השחקן סמואל ל. ג'קסון.

ביל סקארסגארד - 'זה' (פניוויז הליצן המרקד)

בסוף קיץ 2017 הגיח לבתי הקולנוע להיט האימה 'זה' שסחף אחריו מיליוני צופים ברחבי העולם ואף הביא להתעוררות של מקרי הטרדה של ליצנים ברחובות ישראל, כל זה בזכות הדמות הראשית - פניוויז הליצן המרקד האימתני. בגיל 28 בלבד הפך השחקן השוודי ביל סקארסגארד, בעל הפזילה הטבעית הקלה בעין ימין, לפנים של פניוויז הליצן הרצחני. למען האמת - ביל מגיע ממשפחה של שחקנים, אימו שיחקה ב-"מאמא מיה" ואחיו הבכור ב-"שקרים קטנים וגדולים".

 

 





 

 

 

 

 

תגובות