חשובים: הסרטים שמדברים על שוויון חברתי. באדיבות yes

חשובים: הסרטים שמדברים על שוויון חברתי

השאיפה לשיוויון היא משהו שנלחמים עליו בכל רחבי העולם - וגם על מסך הקולנוע. הכנו לכם רשימה של סרטים שדמויותיהם נאבקות על שיוויון חברתי, ושעל הדרך מרגשים אותנו בטירוף. אז למה אתם מחכים?

אין ספק ששיוויון וזכויות זה משהו ששווה להיאבק עליו - הנה לכם כמה סרטים שמראים את המאבק המעצים הזה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המין החזק

סרט ביוגרפי עלילתי על חייה של השופטת האמריקאית רות׳ ביידר-גינסבורג ועל איך שהיא שינתה את הכל. "המין החזק" מספר על המאבק שלה ושל סביבתה להשיג שיוויון מגדרי מבחינה חוקית - וגם על אלו שהתנגדו למצב. בסרט ישנה מלחמה על הזכויות של המין הנשי בפרט והשיוויון המגדרי בכלל, והכי כדאי לכם לצפות.

 

הספר הירוק

סיפורה של חברות מופלאה בין מוזיקאי כהה עור לנהג שלו. ביו השניים נוצרת חברות הדוקה כשהמוזיקאי המחונן יוצא למסע הופעות ושוכר נהג. השניים עוברים חוויות מגבשות ומטלטלות, שגורמות להם להיאבק יחד על הזכות לשיוויון. רק טיפ מאיתנו, כדאי להצטייד בטישו לפני הצפייה.

 

לזכור את הטיטאנים

סרט המספר על קבוצת פוטבול לא מוצלחת, שלומדת לכבד כל שחקן ושחקן בה ומתגבשת במהלך הסרט (וגם משתפרת). החברים בקבוצה מבינים כמה דברים על החיים תוך כדי אימונים למשחקי הפוטבול, ואין מרגש מזה.

 

האמן הגדול מכולם 

זהו סרט שמציג לנו דמויות קצת שונות ממה שבדרך כלל אנחנו רואים על המסך, ואנחנו הכי עפנו! הסרט מספר על קרקס מצליח שמחבר יחדיו אנשים שונים ומיוחדים שלא רואים כל יום, יחד הם כבר לא מסתתרים, ולא מפחדים להראות לעולם מי הם - והעולם מגיב חזרה.

 
תגובות