קבלו את הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער. מאי סביר, אילי מירון, אינסטגרם

קבלו את הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער

התחילו לשנן: לכבוד השנה החדשה, אספנו עבורכם כמה מהשחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי בסדרות הנוער החדשות ואלו שחוזרות עם עונות נוספות

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את נועה קירל, עומר חזן, קווין רובין, אליאנה תדהר וקים אור אזולאי - קבלו היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך בפעם הראשונה בתפקיד משחק בסדרת נוער, לצד כוכבים מוכרים שיתנסו לראשונה בתפקידי משחק. כמדי ראש השנה - קבלו את רשימת הכוכבים המסקרנת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כל עוד בלבב

דרמה מקורית לנוער של ׳כאן חינוכית׳ שתצולם בפולין, והיא תעסוק בנושא זכרון השואה במסגרת מסע תיכוניסטים למחנות ההשמדה בפולין, נפגשים שני צעירים: שני, נערה צינית ומרוחקת המתקשה להתחבר לרעיון ה"מסע", וקובי, בחור מבית מסורתי וציוני נלהב. דווקא על אדמת פולין, ולמרות ההבדלים בין השניים, ניצת ביניהם רומן נעורים – למורת רוחו של מדריך הקבוצה שאינו רואה במסע מקום מתאים ל"עניינים" שכאלה. לאורך הנסיעה נסדק שריון הציניות של שני, והיא מבקשת לראשונה לגלות מה עבר על סבתה באוקראינה בזמן המלחמה – יחד עם קובי היא יוצאת למסע אישי בניסיון להבין את ההיסטוריה המשפחתית שלה, ואת מקומה שלה ברצף המשפחתי, היהודי וההיסטורי. הסדרה עוסקת בשאלות של זכרון השואה דרך עיני הדור השלישי והרביעי. באמצעות סיפורי הצעירים ודרכי ההתמודדות שלהם במהלך המסע, עולות סוגיות של זכרון וזהות, והמקום אותו העבר הלאומי והפרטי תופס בהווה היומיומי שלנו. הסדרה תצולם כולה בפולין. בסדרה יככבו כמה שמות שכבר הספקנו להכיר כמו אברהם ארנסון שרק לאחרונה זכה בפרס האקדמיה כשחקן הטוב ביותר בז׳אנר על תפקידו ב׳פלמח׳, עידו טאקו שכיכב ב"קיבוצניקים" וב"סקיי", יסמין גנדיס (׳דאנסטורי׳) ושחקנים נוספים. את מי נכיר שם בפעם הראשונה? 

© אינסטגרם, נוי דקל (באדיבות yes)

אלכס זילברג

בת 20. בוגרת להקת השכנים של ציץ', בילדותה הפציעה ב"רביעיית רן", "מי מפחד מהזאב הרע" וכעת מקבלת תפקיד רשמי קבוע בסדרת נוער. זילברג תגלם את שני  - נערה צינית, שנונה ושלא עושה חשבון לאיש. היא לא מצליחה להתחבר לדמעות הנשפכות במסע (הנראות לה ניסיון מזויף "להתנהג בהתאם"), אך גם לא יודעת להסביר לעצמה מה היא מרגישה. במהלך הסדרה היא יוצאת למסע אישי בניסיון להבין את הסיפור האישי של משפחתה באוקראינה, ולמעשה מגלה את מיקומה ברצף המשפחתי וההיסטורי.

© עמית נעים

אורנית אדרי

בת 23, בוגרת ״הסטודיו״ של גל אמיתי ואפרת בן יעקב. תגלם בסדרה את רונה, נכדה לניצולי שואה משני הכיוונים. בשל הייחוס המשפחתי שלה רונה נתפסת במסע כבת אצולה – וכך גם היא רואה את עצמה. עסוקה בלעשות את "הדבר הנכון", ומלאה בחשיבות עצמית.

© oranitedri@ צילום מאינסטגרם

ספיידרז - העונות החדשות

אחרי עונה מוצלחת במיוחד, דרמת הריגול לכל המשפחה של טין ניק ב-HOT תגיח לשתי עונות חדשות שגם הן ישודרו בגרסתן המקורית מסביב לעולם. הפעם ניקי, דניאל וטומי נוסעים לאתר קמפינג לקרוואנים כדי לעצור רעידת אדמה קטלנית שנוצרה על ידי פושעים אקולוגיים שרוצים לגנוב יהלומים גולמיים ממאגר תת קרקעי בתוך שמורת הטבע בלוויו. כאשר הזמן אוזל, על הספיידרז להשתמש בשכלם ובמיומנותם כדי לחשוף מי עומד מאחורי רעידות האדמה מתוך המחנה לפני שהם גורמים להרס מוחלט. בהמשך, הספיידרז חוזרים לשמורת בלוויו כדי למצוא פושע מסתורי שמפיץ בסתר אמבות רעילות שמשמידות במהירות את כל חיי הצומח. המרגלים הצעירים מבקשים מביולוג מקומי ליצור חומר הדברה אורגני שיכול לעצור את האסון המתקרב ובא. אך כאשר הבעיה נמשכת, הם מגלים אמת מזעזעת מאחורי ההרעלה ההמונית. אל העונות החדשות ימשיכו הקאסט המקורי (מינוס עדן סבן ועומר נולדמן), אליהם יצטרפו כמה שמות מוכרים בעולם המשחק כמו אברהם ארנסון, שלומי קוריאט, אוראל אטיאס (״בני אור״), עמנואל לוי, בר ברימר ושחקנים נוספים. אך מי הם השמות החדשים ואילו סלבס נראה בפעם הראשונה בעולם המשחק?

© צילום: גיא צראף

ליאל אלי

אחרי טבילה בתפקיד אורח בסדרה "זאת שלי", כוכבת הרשת של השנה מקבלת תפקיד קבוע ראשון בסדרת נוער. אלי תגלם דמות בשם ליבי שהיא חצי מצמד מפתיע במיוחד, עליו תקראו בפסקה הבאה.

© עמית נעים

רז ספני

את החצי השני של הצמד, ארי, יגלם כוכב אחר שבא מן הרשת - רז ספני. הכוכב למד בעבר בבית הספר למשחק ׳טכניקה׳ וכעת מגשים את החלום להגיע אל עולם המשחק והוא עושה זאת לצד אחת החברות הכי טובות שלו.

© אור דנון

שקד קנוביץ׳

בת 24 ובוגרת ״הסטודיו״. את הסיפתח בעולם המשחק היא תעשה בתפקיד אמילי והיא תחלוק זוגיות חד מינית וגאה בסדרה לצידה של עמנואל לוי.

© shakedk_@ מתוך אינסטגרם

ניקול פודבלני

אחרי תפקיד אורח ב״קלמרים״, סדנאות משחק שעברה ומסלול של שלוש שנים בצעירי תיאטרון באר שבע, ניקול לגמרי תשיק את קריירת המשחק שלה בשתי סדרות (ספיידרז ו״הבאר 2״ של כאן חינוכית). בספיידרז תגלם דמות בשם מיה שלא מתעניינת ברשתות החברתיות ושיש לה אבא מדען.

© אילי מירון

מקיף מילאנו 2

בעונה השנייה של מקיף מילאנו (כאן חינוכית) שתעלה ב-19 בספטמבר, ה"ארון" שעומר נכנס אליו, לוחץ מכל הכיוונים. במיוחד עכשיו כשהחבר הכי טוב שלו, גיא יודע את הסוד. המאבק על ליבה של נורי הולך ומתחמם, כשמשולש האהבה עומד להתפוצץ. את התסכול עומר מוציא בקרב מחתרתי נגד המורה החדשה של מגמת אופנה (גאלה קוגן) שמסכנת את הסיכויים של מגמת האופנה בתחרות נגד מכונאות על הטיסה למילאנו.

© מיכה לובטון, באדיבות כאן חינוכית

איתן גימלמן

אל העונה מצטרף לחבורה השחקן הצעיר איתן גימלמן (תפקיד אורח ב׳מפקדת׳) בן ה-22, שיגלם את יונתן, בן הזוג של גור. בהפקה מבטיחים כי מדובר במערכת יחסים משמעותית בין בנים בסדרת נוער וכי מדובר בליהוק של שחקן גיי לדמות של גיי, על פי המסורת הליהוק הערכית שלהם. איתן גם ממשיך לעונה השלישית המצטלמת בימים אלו.

איתן (משמאל) וגל ניסים © באדיבות כאן חינוכית

האחיין שלי בנץ

הסדרה הקומית החדשה של כאן חינוכית מגוללת את סיפורו של גיבור הסדרה יוני רובין, המורה להיסטוריה בתיכון בגיריונית. יוני מאד רוצה להתמנות למנהל בית הספר, כל כך רוצה שכדי להגשים את החלום שלו הוא חותם על עסקה עם השטן, שימנה אותו למנהל בית הספר, אבל רק אם הוא יצליח לגרום לבן המתבגר שלו להשיג תעודת בגרות מלאה, וכי הם גם צריכים לגור ביחד כל התקופה הזאת. בסדרה יככבו מאור כהן, נועה אסטנג׳לוב, יהודה בוחבוט, אברהם ארנסון, גיתית פישר, דב נבון, אושרית סרוסי, עדי ביטי, טום באום, אמה אלפי-אהרון, אמיר זרד (״בני אור״) ושחקנים נוספים. את מי נכיר בפעם הראשונה במשחק?

© צילום מאינסטגרם

דניאל קורן 

הקומיקאי והמוזיקאי יוביל את הסדרה ויגלם את יוני המורה להיסטוריה שחותם את העסקה עם השטן. 

 

אורי ורד

שחקן ויוצר רשת בן 22, פרץ לתודעה עם סדרת סרטוני רשת סאטירים והכל בשפה הייחודית לו - מה שהפך אותו לתופעת רשת ויראלית. את ההיכרות הראשונה שלו עם עולם המשחק יעשה בסדרה בתור בנץ - בנו של השטן.

 

ליה נגה

כוכבת האינסטגרם והיוטיוב בת ה-19 תכנס גם היא לראשונה אל עולם המשחק לאחר שנים של וולוגים ברשת. נגה תגלם את שירה, תלמידה מוכשרת במגמת התיאטרון שמתאהבת בבנץ.

© @liyanoga.x מתוך אינסטגרם

טל פרלמן

בוגרת המסלול לתיאטרון ומחזות זמר של עידן ליפר. פרלמן תגלם דמות בשם ליזבת ברוש, אחת מסגניותיה של יולי דהן (אמה אלפי אהרון) וחלק בלתי נפרד מהפמליה שלה.

ראם קופלוביץ

בן 16, החל את דרכו בעולם המשחק כשיחק בתפקיד אורח בסדרה ״אמבוש אקסטרים״ במתיחה על טיילור מלכוב ובן זיני ובמתיחות על סמולקין, ליזה ולירון רביבו. ב ״האחיין שלי בנץ״ הוא מגלם את אולף, תלמיד מבלגיה שהגיע בחילופי תלמידים אבל התלמיד שהיה אמור להתחלף איתו החליט להישאר בבלגיה אז כרגע הוא תקוע בארץ.

© מתוך אמבוש, רשת 13

עידן מרין

בן 19, בוגר מגמת התיאטרון של התיכון הארצי לאומנויות ע״ש ״תלמה ילין״. הופעתו הראשונה על מסך הטלוויזיה בסדרה בה יגלם דמות בשם אלכס, תלמיד מחונן, גאון מחשבים ובודד שנחשב לחנון הלא מקובל של השכבה. מצבו החברתי משתנה כאשר מגיע לתיכון תלמיד חדש בשם בנץ שמצטרף לכיתתו. השניים יהפכו לחברים הכי טובים ובזכותו אלכס רוכש חברים לראשונה.

נועה כהן

אחרי תפקיד אורח ב״אחותי קפצה כיתה״ ותפקיד קצרצר ב״אינסטה בייב״, המנחה והדוגמנית, נועה כהן מגיעה רשמית אל עולם המשחק. את נועה הכרנו בגיל 12 ב״הבנים והבנות״ ומאז לא הפסיקה לעבוד, לצבור קהל, להפוך למגישה ב״הצינור״ וכעת - גם תפקיד קבוע בסדרת נוער. כהן תגלם את נטע - בחורה מסתורית ומושא אהבתו של בנציפר. תלמידה חכמה ומחוננת שלא מתאמצת.

© מעיין חוגג

דקלה וקנין (שם זמני)

סדרה קומית חדשה שיצרה שירלי לוי לטין ניק ו-HOT. הסדרה עוסקת בזמרת ים תיכונית מהפריפריה אשר רוצה להצליח בתחום. בקריצה לילד הפלא, לסדרה יקראו, נכון לעכשיו, "דקלה וקנין" (הבנתם?) ויככבו בה גם אסף אטדגי וקותי סבג.

© צילום מאינסטגרם

אפיק גלברג

הטיקטוקר האהוב קיבל תפקיד ראשון בעולם המשחק. גלברג יגלם נער גאה, החבר הכי טוב של דקלה (לוי). זו לא הפעם הראשונה שאפיק נהנה מעולם הבידור בזכות הטיקטוק שלו, בעבר אסי עזר נתקל בסרטון מרגש של הנער הכוכב בטיקטוק והחליט לצרף אותו לאחד מהקמפיינים של חברת המשקפיים לה הוא משמש כפרזנטור.

© צילום מאינסטגרם

כראמל

דרמת הפנטזיה החדשה "כראמל" (כאן חינוכית), בהשראת סדרת הספרים המצליחה (מאת מאירה ברנע גולדברג), תעסוק בשלושה אחים (רובי, גול ואל-אל), שנאספו מבית יתומים ואומצו ע"י גברת 'מילה' לפני כמעט עשר שנים. אל-אל הוא הבכור המטופח, גול האמצעי שלא ניחן בחוכמה רבה, ורובי האח הקטן, טוב הלב גיבור הסדרה. העלילה מתחילה כשאל ביתם של השלושה מגיעה חבילה מסתורית מדוד עשיר שנפטר, ושעל קיומו לא שמעו מעולם. בתוך החבילה שלוש טבעות קסם שעוברות במשפחתם של האחים כבר יותר משלוש מאות שנים. כל אח צריך לבחור טבעת שתקבע את חלקו בירושה. אל-אל יורש את הטירה של הדוד ארתור, גול יורש את מפעל המכוניות הגדול, ורובי יורש חתול בשם - כראמל. בסדרה יככבו אפרת בוימולד, יובל סגל, לירית בלבן, ליר עיסא (״פלמח״, ״שעת נעילה״), ענת מגן שבו, הילה הרוש ושחקנים נוספים. אילו שחקנים חדשים בסדרה אתם חייבים להכיר?

© באדיבות כאן חינוכית

עומרי לקס

בוגר מגמת תיאטרון ובימים אלו עושה שירות לאומי בתיאטרון ״נא לגעת״ ביפו. בסדרה הראשונה בה ישתתף הוא יגלם את אל אל - שבעיקר מאוהב בעצמו. הוא תמיד מוקפד ומסודר והשיער שלו הוא פאר היצירה. הפעם הראשונה שאל אל אוהב מישהו שהוא לא עצמו, זה כאשר הוא פוגש את הלנה שנוגעת בליבו.

© מאי סביר

יונתן בר אור

אחרי תפקיד ראשי בהצגה "סיפור על אהבה וחושך - עמוס עוז", פרסומות, תפקיד דוד הקטן בסדרה "מלכת היופי של ירושלים", כעת בר אור יככב בתפקיד מרכזי בסדרה "כראמל" ויגלם את רובי האח הקטן. רובי מאוד מתאכזב לגלות שהוא ירש רק חתול בשם כראמל בזמן ששני אחיו יורשים טירה ומפעל. אבל מהר מאוד כראמל ורובי הופכים להיות החברים הכי טובים ויחד יוצאים למגוון הרפתקאות.

© באדיבות כאן חינוכית 
מאי קורץ

בת 20 ומשרתת בתיאטרון צה״ל (ובקרוב מתחילה ללמוד משחק ביורם לווינשטיין). שיחקה בסרט הקולנוע ״השחיין״ (שטרם עלה) ובסדרה מגלמת את ״הלנה״ - נערה מסתורית, מניפולטיבית המתגוררת עם אימה המרשעת בטירה של ארתור ג׳רום. כאשר ארתור מוריש את הטירה לשלושת האחיינים שלו, הלנה מפעילה את קסמייה וגורמת לאחיינים להתאהב בה ולרצות בחברתה כדי לגנוב להם את הירושה ביחד עם אימא שלה.

© עמית נעים

שקשוקה 2

סדרת הדרמה לילדים המצליחה של כאן חינוכית צברה למעלה ממיליוני צפיות עתידה לחזור לעונה נוספת בקרוב (שצילומיה הסתיימו ממש לאחרונה). הסדרה בהשראת סדרת הספרים המצליחה "שקשוקה" מאת גליה עוז.  

© באדיבות כאן חינוכית

אמיר בנאי

כוכב חדש לבית משפחת בנאי (בנה של אורנה). אחרי תפקידי אורח ב״ארץ נהדרת״ ותפקיד בתיאטרון חיפה, בנאי מצטרף לקאסט השחקנים ויגלם את אור - אחיו הבכור של מייקי. כבן בכור של אם יחידנית הוא מאוד בוגר לגילו ואחראי. ילד שלקח את תפקיד "הגבר" בבית. אור תלמיד טוב ואחראי, אולי אחראי מדי. הוא מנסה להיות אח טוב למייקי, ואוהב אותו, אבל עיוור לעובדה שמעמיד אותו בצל. בימים אלה משחק תפקיד גם בסדרה "שעת אפס" של כאן 11 ואף מצטלם לסדרת נוער אחרת של כאן חינוכית - ״מיוחדת״, שם יגלם את עומר.

© צילום מאינסטגרם

אבא מטפלת 4

אל העונה החדשה של הסדרה הקומית המצליחה (טין ניק ב-yes וב-HOT) ימשיכו חברי הקאסט המקורי (מינוס בר ברימר) ויצטרפו כמה שמות מוכרים כמו עלמה זק, שר הבטחון בני גנץ בתפקיד אורח, אגם בוחבוט בתפקיד אורח ועוד. 

© גיא צראף

רן קפלן

בן 25, סטודנט שנה ג׳ בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. קפלן מצטרף לקאסט הסדרה ויגלם את בן זוגה החדש של אלינור (דין הפנר).

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ran (@ran.kaplan)

לורן אליהו

אחרי תפקיד קטן בסרט ״שמלת השבת של חנהל׳ה״, כוכבת היוטיוב, לורן אליהו מצטרפת גם היא לקאסט הסדרה ותגלם את קיילי, אחותה הקטנה ומלאת הבטחון של קלואי.

מיוחדת

סדרת דרמה ומתח לנוער שמצטלמת בימים אלו ותעלה בכאן חינוכית. מאיה (17), ולוגרית פופולארית, נבחרת כפרזנטורית של מותג אופנה ביחד עם בן זוגה הטניסאי, ומתכוננת לקיץ מושלם. כל זה משתנה כשהיא נאלצת ללוות את אחותה על הרצף האוטיסטי, אלונה (15), לקייטנת שייט לנוער עם צרכים מיוחדים. בקייטנה, מאיה מתקרבת לאלונה אחרי שנים של ניכור וריחוק, ואף מתקרבת למדריך השייט שלה, שגם הוא אח לאוטיסט. העולם החדש שנפתח בפניה משנה את מסלול חייה, אך גם מסבך אותה בסודות ושקרים שישפיעו על כל הסובבים אותה. על פי ההפקה - "מיוחדת" משלבת צעירים עם אוטיזם וצרכים מיוחדים בצוות השחקנים והכתיבה. בסדרה יככבו בר מיניאלי, רועי רשף, נועה אסטנג׳לוב, אופק פסח, דנה לב, תום אמסלם ונוספים. אילו שמות חדשים נפגוש שם?

ליהי טולדנו

הזמרת שפרצה אל חיינו ב״הכוכב הבא 2019״ (ובתו של הזמר אבי טולדנו) תפרוץ בעולם המשחק עם דמות בשם שיר- החברה הכי טובה של מאיה (וכזו שגם מקנאה בה בסתר).

© מתוך הכוכב הבא 2019, קשת 12

אלה מלאכי 

השחקנית הצעירה (שגם תככב בסדרה ״ביתשמש״ לצד יהודה לוי) תגלם בסדרה את אלונה, אחותה של מאיה. נערה עם אוטיזם בתפקוד גבוה שמתקשה במיומנויות חברתיות ונכנסת בקלות לתסכולים וסחרור ריגשי.

פלא רז 

השחקן החדש יגלם את גידי - אחיו הבכור של עילי, אוטיסט בתפקוד נמוך שלא מדבר אבל מאד אוהב לחבק ולהביע חום. 

© אריאל בשור

בלוגה בלוז

קומדיה חדשה של כאן חינוכית שתעלה בקרוב, ותתמקד במחנה קיץ בצפון הארץ, שאותו מנהלת אשת שטח חסרת כישורים חברתיים בגילומו של ערן זרחוביץ. הסדרה תעסוק באנדרדוג של המחנה – קבוצת בלוגה, על שלל חניכיה יוצאי הדופן, ובניצוחם של שני מדריכים לוזרים ששום כשלון לא יעצור אותם בדרך להצלחה. יככבו בה גם אמיר שורוש, כרמל נצר, מור עזריה, דוד שאול, אורי בלופרב, טל לוי ושחקנים נוספים, וכמובן גם כמה שמות חדשים!

© צילום מאינסטגרם

יהושי לובטון

השחקן הצעיר שכבר חווה טעימה מעולם הבידור בסרט של יובל המבולבל, יגיע אל המסך כעמי - חניך חובב מחנאות, שחי בסרט שהוא מדריך במחנה.

עידן אראל 

השחקנית הצעירה שגם תצטרף לעונה השנייה של ״הבאר״ באותו הערוץ, תגלם בסדרה את מורל, החניכה המורעלת של המחנה, שאף אחד לא מבין חוץ ממנה.

תגובות