חשובים: הסרטים שמדברים על שיוויון חברתי. צילום: Tracy Bennett באדיבות yes

חשובים: הסרטים שמדברים על שיוויון חברתי

השאיפה לשיוויון היא משהו שנלחמים עליו בכל רחבי העולם - וגם על מסך הקולנוע. הכנו לכם רשימה של סרטים שדמויותיהם נאבקות על שיוויון חברתי, שעל הדרך גם מרגשים אותנו בטירוף. אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל!

אין ספק ששיוויון וזכויות זה משהו ששווה להיאבק עליו - הנה לכם כמה סרטים שמראים את המאבק המעצים הזה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המין החזק

סרט ביוגרפי עלילתי על חייה של שופטת בית המשפט העליון האמריקאי רות ביידר-גינסבורג ועל איך שהיא שינתה את הכל. "המין החזק" מספר על המאבק שלה ושל סביבתה להשיג שיוויון מגדרי מבחינה חוקית - וגם על כל אלו שהתנגדו למצב. בסרט ישנה מלחמה על הזכויות של המין הנשי בפרט והשיוויון המגדרי בכלל, והכי כדאי לכם לצפות.

 

ליגה משלהן

הסרט הזה מוכיח לנו שספורט שייך לכולם, ולכולן. העלילה מספרת על הקמתה של קבוצת בייסבול נשית בארצות הברית, בה קבוצת נשים מוכיחות לכל צופי הליגה שהן שייכות לשם. הסרט מלא בקומדיה, דרמה וכוח נשי - ואין ספק שהוא שווה צפייה (אחת לפחות).

 

הספר הירוק

סיפורה של חברות מופלאה בין מוזיקאי מפורסם ג'מייקני-אמריקאי לנהג הניו-יורקי שלו. ביו השניים נוצרת חברות הדוקה כאשר דון שירלי, המוזיקאי המחונן, יוצא למסע הופעות ושוכר שומר ראש בשם טוני שישמש לו כנהג. השניים עוברים חוויות מגבשות ומטלטלות, שגורמות להם להיאבק יחד על הזכות לשיוויון. רק טיפ מאיתנו, כדאי להצטייד בטישו לפני הצפייה.

 

סלמה

סיפור מאבקו הבלתי נשכח של מרתין לותר קינג, והמסע שלו ושל אזרחים מכל רחבי ארצות הברית. הסרט מציג את המאבק הלא אלים של קינג ותומכיו - בדרך לשיוויון זכויות. בסרט משחקים אופרה ווינפרי, דיוויד אויילואו, כרמן איוגו ועוד.

 

לזכור את הטיטאנים

סרט המספר על קבוצת פוטבול לא מוצלחת, שלומדת לכבד כל שחקן ושחקן בה ללא קשר למוצאו והגזע שלו, ומתגבשת במהלך הסרט (גם משתפרת). החברים בקבוצה מבינים כמה דברים על החיים תוך כדי אימונים למשחקי הפוטבול שלהם, ואין מרגש מזה!

 
 
תגובות