נפרדו? זה מה שבאמת קרה בין ברק שמיר לרומי פרנקל. באדיבות Clearasil

נפרדו? זה מה שבאמת קרה בין ברק שמיר לרומי פרנקל

אחרי שאמש (א') הם הלחיצו את כולנו בעקבות סטוריז שהתפרשו כפרידה בין השניים, כעת מתגלה האמת מאחורי הסטוריז של ברק שמיר ורומי פרנקל - וזה הכי לא מה שחשבתם!

אם כבר התחלתם להלחץ ולהתרגל לכך שעוד זוג יציב בביצה נפרד - אתם יכולים להירגע. אומנם אמש (א'), הדוגמנים ברק שמיר ורומי פרנקל פרסמו סטוריז שהיו באווירת פרידה - אך הם למעשה עדיין יחד וקבלו את הסיפור האמיתי מאחורי העניין.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העוקבים הנאמנים של הזוג יכלו להילחץ אתמול אחרי שפרנקל פרסמה סטורי ובו כתוב: "הפסד שלך" עם אימוג'י שבור, אחריה שמיר העלה סטורי ובו כתוב: "אני מצטער" - דבר שמיד הצית את הרשת בטענה לפרידה אפשרית בין השניים. אך כעת מתגלה כי הפרידה המדוברת אליה התכוונו היא לא זה מזו אלא מהפצעונים שלהם!

הסטוריז המדוברים
הסטוריז המדוברים © צילום מסך מאינסטגרם

שמיר ופרנקל נבחרו להיות מובילי הקמפיין בישראל של השקת המותג הבינלאומי המצליח - "Clearasil", סדרה לניקוי וטיפול בעור הפנים. כחלק מהקמפיין הכריזו על פרידה - אבל כאמור, לא כזוג אלא מהפצעונים בעור. אם זה לא הספיק לכם, השניים שחררו במסגרת הקמפיין דואט וקליפ משותף בשם "נעלמת מהר", גם שם המילים מרגישות כפרידה מסוימת, אך מדברות על פרידה שונה לחלוטין. למרות שזה לא קמפיין ראשון משותף של הזוג, השניים הצליחו לגרום סביבם לעניין רב מאז אמש וכעת, יחד עם הניסיון מוזיקלי הראשון שלהם מדובר בחגיגה כפולה שלא תעלם כזה מהר.

© באדיבות Clearasil
תגובות