לא עוצרת בתחנה: רוני מרון קליין הופכת לכוכבת נוער מבוקשת. ענבר לוי, באדיבות KIDZ

לא עוצרת בתחנה: רוני מרון קליין הופכת לכוכבת נוער מבוקשת

כבר שנים שהיא הולכת לאודישנים ומנסה את מזלה בעולם המשחק, ודווקא עכשיו מקבלת שני פרויקטים גדולים בבת אחת. תפסנו את רוני מרון-קליין, כוכבת "התחנה 3" ובקרוב גם "כפולה 5", לראיון בו היא מספרת על ההצלחה שבאה ב'בום גדול', על החלום הכי גדול שלה ועל הקשר שלה לכדורסל • ראיון בכורה

כדאי שתתכוננו, כי ממש בקרוב אתם הולכים להתאהב ברוני מרון קליין. השבוע היא החלה להופיע על המסך שלנו לראשונה בעונה החדשה (השלישית במספר) של סדרת הנוער המצליחה "התחנה" (KIDZ ב-HOT) שם מגלמת את יסמין. בתזמון מושלם התחילה קליין לצלם גם את העונה החמישית של "כפולה", אליה תצטרף בסיבוב הנוכחי. בראיון הבכורה של רוני היא מספרת על הדמות החדשה בחייה, על העבודה הקשה שהגיעה איתה, על שילוב הלימודים כסטודנטית עם עולם המשחק וגם על הטיסות שנאלצו להתבטל בעקבות הקורונה. תזכרו איפה הכרתם אותה קודם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"זה היה סט הצילומים הרציני הראשון שלי, אז ככה מאוד מאוד התרגשתי להגיע", סיפרה לנו על ההגעה הראשונה לסט של הסדרה. "החוויה הייתה מדהימה. המון לחץ, מאוד אינטנסיבי, משהו שפחות הכרתי, אבל כל הקאסט של 'התחנה' היה כל כך נחמד ומדהים. כל הצוות קיבל אותי באהבה וזה ממש הקל על החוויה, יצאתי ממש מרוצה".

כאמור, מרון קליין תגלם את יסמין. הדמות הקשוחה של העונה שבתוך תוכה היא נשמה אמיתית. "יסמין היא דמות קצת מורכבת, היא עוברת כל מיני תהליכים במהלך העונה. בתחילת העונה היא דמות יותר קשוחה, יותר קשה, היא באה מבית שבחרו לה מה לעשות בחיים וזה בנה לה אופי קצת קשה. לאט לאט כשהיא מתחברת לגילי, אותו מגלם יוני גרין המדהים, היא קצת נפתחת וקצת מתרככת ונהיית יותר דומה לי במציאות".

יסמין היא קצת טום-בוי ומאוד קשוחה, אשת העולם התחתון. איך נכנסים לתוך דמות כזאת שכל כך שונה ממך?
"כשהתקבלתי הייתי מאוד שמחה והתרגשתי, אבל אז עצרתי לרגע ואמרתי לעצמי: 'אוקיי, אבל זאת דמות ששונה ממני ב-180 מעלות, מה אני עושה?'. אז התחלתי לצפות בכל מיני סרטונים ולדבר עם כל מיני אנשים שאני מכירה שהאופי שלהם קצת יותר קשה, להבין ממה זה נובע ומאיפה זה מגיע. יש לי חברה שמאוד מזכירה את הדמות הזאת, אז ככה ממש כמה ימים עקבתי אחרי הפעולות שלה, איך השפתיים שלה זזות כשהיא מדברת, לאן היא מסתכלת... ממש עקבתי אחריה ודי חיקיתי את ההתנהגות שלה, אני מקווה שעבד לי טוב".

את מרגישה שאת ויסמין דומות רק אחרי שהיא עוברת את השינוי הזה?
"כן. מההתחלה, בתוך הלב שלה, היא מאמינה שהיא צריכה למצוא את מה שהיא רוצה ולא להקשיב לאחרים, ולא לחיות לפי אחרים, שזה ממש דומה לי. אבל לקראת הסוף כשהוא מתרככת זה כבר יותר דומה לקווי האופי שלי. לעשות מה שאני מרגישה, מה שאני אוהבת ולא מה שאנשים אומרים או חושבים".

© מתוך התחנה 3, KIDZ ב-HOT

זה התפקיד הטלוויזיוני הראשון שלך, איך היה להיכנס לקאסט שעובד יחד כבר שתי עונות?
"סופר חששתי. כולם מכירים את כולם ויש דינמיקה מאוד טובה. אבל גיליתי שלמרות החששות שלי כולם כל כך נחמדים ומחבקים, איך שנכנסתי ישר נתנו לי הרגשה של בית, לא משנה כמה הם חברים. לא הרגשתי שונה. לא שיחקתי עם כולם, לא היו לי סצנות עם כל הקאסט, אבל כל מי שיצא לי לעבוד איתו לגמרי נתן לי תחושה של בית".

למי הכי התחברת על הסט?
"ליוני גרין. היו לי איתו הרבה סצנות וגם עבדנו על הטקסטים לפני והיה לנו חיבור ממש ממש טוב. הוא ממש עזר לי גם להביא את הדמות וגם נתן לי טיפים בקשר למשחק, ובעיקר הרגשה של שייכות".

השקה התחנה 3. צילום: שחר גולדשטיין
 

את מתחילה במקביל לעליית "התחנה", להצטלם גם לעונה החמישית של "כפולה", כיף שיש תקופה כזו של הצלחה?
"לגמרי. הייתה לי שנה ממש משמעותית. כבר כמה שנים שאני הולכת לאודישנים ומנסה את מזלי, והשנה זה 'התפרץ'. אני סופר מתרגשת ושמחה שיש לי את המעט ניסיון להגיע לסט של 'כפולה', אני מכירה חלק מהשחקנים שם, אז אני באה בהרגשה טובה ובטוחה יותר".

מצפה לפריצה ממש ענקית בעקבות שני הפרויקטים הבולטים בעולם הנוער?
"אני ממש מקווה, זה מה שאני רוצה. אני עובדת מאוד מאוד קשה בשביל זה ואמשיך לעבוד. אני ממש מקווה שיאהבו את הדמות שאני מביאה ואת מי שאני, זה החלום שלי ואני ממש רוצה להצליח בו".

מלחיץ שזה קורה בבת אחת?
"מאוד מלחיץ שהכל קורה בו זמנית, אי אפשר לתאר בכלל כמה. ביום שמתחילים הצילומים של 'כפולה' עולה 'התחנה', אז זה סופר מלחיץ שהכל קורה ביחד. אבל אני חושבת שזה גם טוב שזה בא בבום ושצריך להתרגל לזה בצורה הזאת, וגם לראות אם אחרי זה הפריצה תבוא".

© תומס וייס

מפחדת שתבוא אחרי זה תקופה של שקט?
"ברור. בכללי זה מקצוע שהוא קשה, גם מבחינת עבודה וגם איך שהקורונה השפיעה על התעשייה. אבל אני ממש בטוחה בעצמי ואני עובדת מאוד מאוד מאוד קשה ומאוד מאמינה שהטוב יגיע. אני מקווה שיהיו עוד פרויקטים בהמשך".

מה הכי מפחיד אותך בפרסום שיגיע?
"עוד לא יצא לי לחשוב על החששות שלי מזה, אבל אולי עניין הפרטיות שאתה מאבד באיזשהו מקום".

© מתוך אינסטגרם @ronimaronklein

בנוסף את גם סטודנטית, איך מתמרנים בין עולם המשחק לבין הלימודים?
"אני לומדת תקשורת בבינתחומי, בעיקר ב'זום' בתקופה האחרונה. קודם כל המשחק בשבילי זה דבר ראשון. כמובן שאני משקיעה בלימודים אבל זה דבר ראשון לקחת שיעורי משחק וקורסים וללמוד עוד, אבל זה פשוט לשבת בלילות ולהשלים שיעורים שלא עשיתי, או בשבתות ושישי פחות להיות עם חברים ולהשלים את הלימודים. אני מרגישה שזה לא צריך לבוא אחד על חשבון השני ושאפשר לשלב את זה ביחד אם יודעים לתכנן את הזמן נכון".

אז מה החלום - המשחק או עולם התקשורת?
"החלום זה עולם המשחק מאז שאני קטנה. אומנם אני לא מבוגרת, אבל אני יחסית גדולה לגיל שמתחילים בו, אז לקח לי קצת זמן להגשים אותו. זה לגמרי החלום שלי ולשם אני מכוונת, לימודי התקשורת נתנו לי אקסטרה של קצת לדעת איך זה באמת עובד מאחורי הקלעים".

© צילום מאינסטגרם @ronimaronklein
  סבא שלך, רלף קליין, היה שחקן כדורסל גדול, חשבת מתישהו ללכת דווקא לתחום ההוא?

"וואי הכי לא", צוחקת ומוסיפה: "אמא שלי תהרוג אותי שאני אומרת את זה אבל הכי לא. אין לי את זה בשום צורה. תמיד כשכל הבנים משחקים כדורסל אני נדחפת להם ואומרת 'יאללה בואו תראו מה אני יכולה, אני הנכדה של..' אבל אני לא מצליחה ולא מצליחה. כדורסל זה פחות התחום שלי, אבל אני מאוד אוהבת ספורט".

איך עברה עלייך תקופת הקורונה עד כה? 
"היו לי חששות, נראה לי שזאת הייתה תקופה נוראית לכולם. עברתי לגור עם חבר שלי בקורונה, אז זה הדבר המשמח שקרה. היו לי חששות, קודם כל מכל העניין שהצילומים של 'כפולה' אולי לא יקרו כי הם התאחרו, קיבלתי מידע באיחור אז חששתי מזה. גם יש פחות אודישנים עכשיו. מגד היה טוב קצת השקט הזה, יש את היתרונות. למדתי לאפות חלות בשישי למשל!"

ממבט חטוף בדף האינסטגרם שלך קל לראות שאת מאוד אוהבת לטייל בעולם. כשתיגמר הקורונה - באיזו מדינה הכי הייתה רוצה לבקר?
"קודם כל יש לי כרטיסים כבר לעוד חודש ליוון, שאני בכלל לא יודעת אם זה יקרה, אבל אני מאוד מקווה. הקורונה ביטלה לי שתי טיסות, אחת לאמסטרדם ואחת לתאילנד, אז זה יהיה אחד מהיעדים האלה. אני אשלים את החסר".

היית רוצה להצליח בתחום המשחק גם מעבר לגבולות ישראל?
"ברור שכן, אבל זה עוד כל כך רחוק. אני מרגישה שאני צריכה להתמקצע בארץ, לתת מעצמי יותר ולהשתפר בכל פעם מחדש לפני שאחשוב על זה. אבל ברור, נראה לי שזה חלום של כל אחד. זה חלום רחוק, יש לי עוד חלומות קטנים בדרך".

מה היעד הכי גדול שהצבת לעצמך ואת מתכננת לכבוש?
"אם אני באמת צריכה לחשוב הכי רחוק, אז הייתי רוצה לכתוב סרט בעצמי וגם לשחק בו, ככה לקחת חלק בהכל. זה מה שהכי הייתי רוצה לעשות בעתיד. יצא לי לכתוב כל מיני תסריטים קטנים לעצמי וגם בלימודים אני מקבלת כלים בדיוק איך. אבל החלום זה לשחק משהו שכתבתי ולהרגיש את זה בעצמי".

תגובות