גאים בהם: הנוער הלהט"בי על המסך. צילום מסך מיוטיוב

גאים בהם: הנוער הלהט"בי על המסך

חודש הגאווה בעיצומו, ולמרות שהשנה לא יוצאים לרחובות במצעדים, עדיין אפשר לחגוג אותו - גם מהבית. הכנו לכם רשימה של דמויות הנוער הלהט"בי בסרטים וסדרות, שיעוררו בכם השראה - בואו נצא לדרך

גם על מסך הקולנוע וגם הטלוויזיה אנחנו נחשפים לדמויות שמעודדות אותנו להיות עצמנו. לכבוד חודש הגאווה, הכנו לכם את הדמויות הגאות של בני הנוער בסרטים וסדרות. מ-"באהבה, סיימון" ועד "ריברדייל", אז למה אתם מחכים? (שימו לב: קיימים ספוילרים לחלק מהסדרות)

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באהבה, סיימון - סיימון ספיר

נפתח את הרשימה בסרט המקסים "באהבה, סיימון" שהכי עושה לנו פרפרים בבטן. סיימון הוא נער הומו שנמצא בארון, כלומר אף אחד לא יודע שהוא הומו, עד שהוא מתכתב עם נער מסתורי אחר בשם בלו. העלילה מסתבכת עוד יותר כשמישהו מפרסם את ההתכתבויות של השניים, סיימון נחשף - ועכשיו הוא רוצה לגלות מי זה בלו. אין ספק שהסרט הזה מלא בתקווה ובשמחה, פלוס זה שהוא ממש כיפי לצפייה, הכי גאים!

 

Glee - קורט האמל

בסדרה "Glee" יש כל כך הרבה דברים שבני נוער מזדהים איתם, וזו אחת מהסיבות שהפכה לכזו סדרה נצחית. אחת מהדמויות האהובות על הצופים (וגם עלינו) היא דמותו של קורט, נער הומו שנאבק בביריונות ומוצא מקום לזרוח במועדון הגלי. הוא מעורר בנו ובשאר הדמויות השראה להיות מי שהן, ובמהלך הסדרה אנחנו נחשפים לעוד דמויות אהובות ששייכות לקהילה הגאה ולא מפחדות להראות זאת, בצדק.

 

קרא לי בשמך - אליו

הלהיט שסחף את העולם בכיכובו של טימותי שאלמה (ליידי בירד). סיפורו של נער יהודי שאינו בטוח במיניות שלו, ומתיידד עם עוזר המחקר של אביו - מה שאחר כך מתברר להיות יותר מידידות. הסרט הזה ירגש אתכם עד דמעות (טישו מומלץ) ואפילו ישנם דיבורים על סרט המשך שבדרך.

שימו לב: הסרט מומלץ לגילאי 16+

 

שקרניות קטנות - אמילי

הסדרה "שקרניות קטנות" היא בהחלט כזו שלא תצא לנו מהראש בעתיד הקרוב, למרות שיצאה לפני כמה שנים טובות. בזמן שהחברות הכי טובות מתמודדות עם הרבה בעיות, והרבה סודות שנוצרו מאז שחברתם נעלמה, דמותה של אמילי לא מסתתרת. היא נערה חזקה וחלק מהקהילה הגאה, וגם מפתחת זוגיות חמודה מאוד במהלך הסדרה. הכי מעוררת השראה!

שקרניות קטנות
שקרניות קטנות © צילום מסך מיוטיוב

הדרך בה הוא מביט - ליאו וגבריאל

סרט ברזילאי שמספר סיפור אהבה מתוק בין שני נערים, רק שהם מתמודדים עם כמה קשיים בדרך. ליאו הוא נער עיוור שלומד בתיכון עם חברתו ג'ובנה, במהלך העלילה ילד חדש מגיע לבית הספר - אבל גם ג'ובנה וגם ליאו מאוהבים בו.

 

ריברדייל - קווין, שריל & טוני

כולנו מכירים את הסדרה שכבשה את העולם, "ריברדייל", ואת הדמויות שבה. כבר בתחילת הסדרה אנחנו מכירים את קווין, נער הומו מוצהר שלא מתבייש במי שהוא. אנחנו מכירים אותו יותר ויותר במהלך הסדרה ומגלים כמה הוא חזק. בנוסף, לצד הזוגות המשתנים בסדרה הזו, אפשר לסמן את שריל וטוני כאחד אייקוני במיוחד. השתיים לא מפחדות להראות לעולם את הזוגיות המתוקה והחזקה שלהם, והכי מעוררות בנו השראה.

ריברדייל
ריברדייל © צילום: Vivien Killilea/Getty Images. IL

פריק שואו - בילי בלום

סיפורו של נער בעל חיבה לדראג בשם בילי בלום (אלכס לות'ר). במהלך הסרט רוכש חברים וחושף את עצמו יותר ויותר אל העולם - עד שלבסוף מחליט להתמודד על התואר "מלכת הנשף" ומעורר מהפכה. הסרט הוא קומדיה שתעורר בכם השראה, שלא נדבר על הסטייל המיוחד והמהמם שבו.

 

המקוריים - ג'וש

סדרת הבת של "יומני הערפד". בה הערפדים, המכשפות ואנשי הזאב נפגשים כולם בעיר ניו אורלינס, ונדמה כאילו המלחמה שהתחילה לפני הרבה שנים אף פעם לא נגמרת. ג'וש הוא נער גיי שנקלע לתוך כל הבלגן, אבל בכל המצבים תמיד נשאר עצמו, ואפילו מוצא אהבה במהלך הדרך התלולה הזו.

 

מותר לאהוב - אלי צ'ו

סיפור אהבה לא צפוי מבית נטפליקס. אלי צ'ו היא נערה דחויה וקצת מוזרה, עם יכולות כתיבה מרשימות. יום אחד נער מבית הספר שלה מבקש ממנה לעזור לו לכתוב מכתב לנערה שהוא אוהב, אבל הבעיה העיקרית היא שאלי מתחילה לפתח אליה רגשות.

 
תגובות