ג'סטין ביבר מגיב להאשמות על תקיפה מינית. צילום מסך מהקליפ

ג'סטין ביבר מגיב להאשמות על תקיפה מינית

יממה אחרי שצפו האשמות נגדו משתי מעריצות שונות בגין תקיפה מינית, ג'סטין ביבר מחליט להגיב: "אנקוט בצעדים משפטיים"

הידיעה שהפתיעה את עולם הבידור מאז אתמול (א') היא בעקבות שני ציוצים בטוויטר, משתי מעריצות שונות, אשר טענו כי בשנת 2014 ו-2015 עברה כל אחת תקיפה מינית חמורה מהכוכב האהוב עליהן. אחרי שתיקה די ארוכה, ביבר שחרר הודעה רשמית בנושא והתייחס להאשמות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הזמר המפורסם בחר לכתוב בחשבון הטוויטר שלו לפני מספר שעות תגובה ראשונה מצידו על תלונותיהן של הנשים. ביבר עשה זאת בשורת ציוצים המביעים את ענייניו וכן הוכחות לכך שטענותיהן של המתלוננות לא הגיוניות. "בדרך כלל אני לא מתייחס להאשמות אקראיות לאורך כל הקריירה שלי, אבל אחרי שדיברתי עם אשתי והצוות שלי, החלטתי לדבר הלילה בנושא", פתח את דבריו. "אני לא מקל ראש בעניין הטרדות מיניות. רציתי לדבר על המקרה מוקדם יותר, אך מתוך כבוד לכל כך הרבה קורבנות בנושאים האלה מדי יום, רציתי גם לוודא שאאסוף את כל העובדות לפני שאצהיר על דבריי בעניין".

על התלונה על התקיפה במלון ב-2014 כתב ביבר כי: "למעשה כפי שאציג לכם, מעולם לא הייתי נוכח במקום הזה (מלון 'ארבע העונות'... הופעתי על הבמה באוסטין עם עוזרת הבמה שלי דאז ושרתי כמה שירים, ומי שהייתה איתי שם, זו מי שהייתה החברה שלי, סלינה גומז", כתב ביבר וציף בציוץ נוסף כתבה אשר דיווחה בזמנו שאכן גומז נכחה איתו שם וכן תמונות מהליכה שלהם יחד ברחוב, זאת נוסף להוכחות נוספות בהן הראה ציוצים של בחורה אשר טענה שראתה אותו במלון המדובר ב-10 במרץ (כזכור התלונה היא על ה-9 במרץ), אך בציוץ למחרת הדגישה אותה המצייצת כי הוא שהה במסעדת "ארבע העונות".

אם זה לא הספיק, ביבר אף הוסיף קבלה על המלון האמיתי בו שהה באותו הזמן וכן על דירת ה-AIRBNB. כמו כן ציין ג'סטין כי נעשה בירור גם עם המנהל האזורי של מלון 'ארבע העונות' בנושא וכי הוא יכול להעיד גם בפני עיתונאים כי הוא אכן לא שהה שם.

את אמירותיו וסיפוק ההוכחות חתם ביבר בציוץ הבא: "יש להתייחס ברצינות גדולה לכל טענה ותלונה בנושא פגיעה מינית ולכן התגובה שלי הכרחית. יחד עם זאת, הסיפור הזה הוא בלתי אפשרי עובדתית", עוד ציין ביבר על כוונתיו: "אעבוד עם טוויטר ורשויות החוק כדי לנקוט בצעדים משפטיים בנושא".

 

הציוץ של "דניאל" הוסר יחד עם החשבון הפיקטיבי דרכו התלוננה. בנוסף, על המקרה השני בו ג'סטין הואשם, הזמר טרם שיחרר הצהרה או התייחסות.

כזכור, המתלוננת הראשונה התלונה על מפגש עם הכוכב במלון "ארבע העונות" באוסטין שבטקסס, לשם, לכאורה, הובלה לאחר שהוצע להיפגש עם מושא הערצתה.'דניאל' (שם בדוי) טענה כי ביבר הפשיט מעליה את בגדיה התחתונים וכפה את עצמו עליה. במקרה השני, של אושיית רשת בשם קאדי, סיפרה על כך שבשנת 2015 היא גם הוזמנה למלון ביבר ביבר שהה, שם לטענתה רדף אחריה לשירותים ואנס אותה.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות