רכילות בקטנה: מה גרם לכוכב "רייברדיל" לדמוע?. באדיבות Netflix

רכילות בקטנה: מה גרם לכוכב "רייברדיל" לדמוע?

השבוע ב"רכילות בקטנה": שיר מורנו סופגת אש בגלל "החממה", היוטיוברית שעברה תאונת דרכים, טיילור מלכוב מתכוננת לצה"ל וסיכום מיוחד של מאורעות קניה וקים!

הייתם עסוקים במחאות החשובות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שמים פליי על הפסטיגל?

מה יעלה בגורל הפסטיגל השנה? בעוד בהפקה ממשיכים לטעון כי העבודות ממשיכות כסדרן וטרם נקבע על שינוי כלשהו, ב"ערב טוב עם גיא פינס" פרסמו אמש (ה') כי המופע, שהיה אמור לציין 40 שנות במה, יסתפק ככל הנראה בסרט טלוויזיוני בלבד בכיכובם של כוכבי הנוער הגדולים (על פי מקורות יהיו אלו כוכבי "זיגי") ובהובלתו של הזמר האהוב, איתי לוי, אשר חתם מראש על הסכם של שנתיים עם ההפקה.

פסטיגל 2019
פסטיגל 2019 © צילום: אור גפן

רבת כישרונות

השחקנית ג'ואי קינג, כוכבת הסרט "דוכן הנשיקות 2" ערכה השבוע ראיון יחד עם שותפה לצילומי הסרט, ג'ואל קורטני ובו ענו השניים על השאלות הכי נפוצות ומעניינות ברשת עליהם. אחת השאלות הייתה "האם ג'ואי יכולה לשיר?", בתגובה ענתה השחקנית כי היא יכולה לשיר בנוחות בחדר שלה והוסיפה כי פרסמה גם קאבר שלה לשיר של בילי ג'ואל. על דבריה של קינג הוסיף קורטני "וזה היה ממש טוב" וקינג השיבה "תודה חבר! אני תמיד אהבתי לשיר, זה כל כך כיף. תמיד רציתי לעשות מחזמר, יום אחד זה יהיה מדהים!"

© Marcos Cruz/Netflix

פנסטיקלי

על פי התקנות החדשות שפרסם השבוע משרד הבריאות, הזמר מאור אדרי סיים היום את הבידוד בו שהה כ-15 ימים. אדרי מסר בתגובה: "בזמן הבידוד הקדשתי זמן לאהבה, יצירה וחשבון נפש. עכשיו חוזרים לסוג של שגרה חדשה ומתכננים הפתעות חדשות".

© צילום: משה נחומוביץ

הדרמה עולה שלב

כבר תקופה שיחסיהם של קים קרדשיאן וקנייה ווסט עוברים עליות וירידת, אך הפעם נראה כי הם מתקרבים לסופם. אי שם בתחילת החודש החליט קניה ווסט להודיע כי ירוץ לנשיאות ארצות הברית. מאז הספיק להתחרט על ההחלטה ולפרוש מהמירוץ ולהתחרט על הפרישה ולחזור אל המירוץ והשבוע השיק את מצע הקמפיין שלו הכולל ברובו התנגדות להפלות, חיסונים (לטענתו הם שטניים והרסניים) ובנוסף, הודיע כי סגנית הנשיא שלו תהיה מישל טידבל, קואוצ'רית שלא מאמינה בטיפול תרופתי למתמודדי נפש. בנאום שקיים השבוע בעצרת בדרום קרוליינה, הגיע ווסט עם ראש מגולח בצורת 2020 ואפוד מגן כשאר הוא נראה בתוך סערת רגשות. כאשר דיבר על התנגדותו להפלות הוא פרץ בבכי, הודה לאמו על כך שהצילה את חייו בכך שלא הפילה אותו וצרח בזעקה "כמעט הרגתי את הבת שלי!" ועוד שלל הכרזות מטורפות. אך זה לא נגמר כאן, יממה לאחר מכן, פרסם ווסט שלל ציוצים בטוויטר המופנים נגד אישתו, קים קרדשיאן ובאחד מהם טען כי קים וקריס מנסות לשלוח אליו רופא ולאשפז אותו בכפייה. בתגובה לסערה התקשורתית והאישית סביב ווסט, קרדשיאן פרסמה סדרת סטוריז בהם הסבירה כי קניה סובל מהפרעה דו קוטבית ומבקשת מכולם יפסיקו עם ההשערות בנוגע למצבו וסיימה בפניה לתקשורת ולציבור שיתנו להם את זמן ההחלמה לו הם זקוקים כדי שיוכלו לעבור את זה בשלום. לפי פרסום במגזין Us Weekly שעות ספורות לפני שפרסמה את הסטוריז, קים החליטה לשקול מחדש את צעדיה ונפגשה עם עורך דין לענייני גירושים.

הסוף?
הסוף? © צילום: GettyImages

חוטפת באיחור

אחד מכוכבות הנוער האהובות ביותר, שיר מורנו, שמוכרת לכולנו בעיקר מתפקידה בדמותה של סופי הפכה בימים האחרונים לאחד הנושאים החמים ביותר בטוויטר הישראלי. בימים האחרונים מתרוצץ בטוויטר ההשטאג #מסיבתשירמורנונגמרה - גרסה ישראלית להשטאג העולמי #isoverparty - השטאג שמטרתו להביע זעם ורמיזה לכך שהקריירה נגמרה עבורם מבחינת הגולשים, אשר הביעו נגדה תגובות כועסות ונוקבות. חלקם הפכו את דבריה לבדיחה נגדה, חלקם נזפו בה ואילו חלקם הופתעו מהציוצים. הסיבה לכעס הוא ראיון אותו ביצעה מורנו לפני כשנתיים למוסף "זמנים מודרניים" בו שיתפה את הקוראים כי התנגדה לכך שהדמות אותה שיחקה ב"חממה" תנהל מערכת יחסים עם נערה אחרת. לדבריה, "על כל אותם 50 אחוז ילדים שיתחברו לזה יש 50 אחוז שאני יכולה לבלבל אותם". נציין כי זה קרה במקביל לדיון בקרב מעריצים מרחבי הארץ שטענו כי אין מספיק סדרות המציגות תוכן גאה בטלוויזיה. כעס מוצדק או מאוחר מדי? 

© צילום מסך מ"החממה"

צה"ל קורא לך טיי

רגע אחרי שהחלימה מנגיף הקורונה ויצאה מן הבידוד, ובמקביל לזוגיות החדשה לצד לירן דנינו - טיילור מלכוב בדרכה לצה"ל. בעוד כבר סלבס רבים הגיעו לאבן דרך הזו בחייהם והתגייסו לצה"ל (נועה קירל, מרגי, אנה זק, אנג'ל ברנס ועוד) - כעת הגיע גם תורה של כוכבת הרשת. בעוד קרוב לשלושה חודשים - מלכוב מתגייסת לצה"ל, ב-18 באוקטובר, והיא תשרת ביחידת מיטב שבתל השומר. אנחנו מאחלים בהצלחה ומקווים שלירן דנינו לא יתגעגע יותר מדי!

© צילום מסך מאינסטגרם

דרמות על הכביש

מאור שוויצר נתפס לא פעם ולא  פעמיים בעדשת המצלמה כשהוא רוכב בקורקינט ללא חבישת קסדה. בין היתר, גם בצילומי הפאפרצי שחשפו את הקאמבק שלו ושל ניב סולטן. בעקבות כך, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים דרשה משוויצר לחבוש קסדה בזמן נסיעה על קורקינט ולנקוט באמצעי הבטיחות הנדרשים. מוריה מלכה, דוברת הרלב"ד, טענה בפני העיתונאי ערן סויסה, שמעבר לסכנה הכרוכה - שוייצר הוא גם כוכב ומוביל דעת קהל, ולכן עליו לשמש דוגמה טובה לקהל שלו. 

עוד בענייני הכביש: כוכבת הרשת אור יעקב עברה תאונת דרכים בכביש, הייתה קרובה למוות שלוש פעמים ביום - וניצלה בנס. על המקרה כתבה: "הייתי קרובה למוות שלוש פעמים במהלך נסיעה שהייתה אמורה להסתיים תוך 40 דקות. שלוש פעמים! רק רוצה להגיד תודה רבה לבורא עולם ששמר עלי כמו שרק הוא יכול, ושלח לי מלאכים שעצרו בדרך והצילו אותי!", כך סיפרה יעקב בסטורי שלה וחשפה את הטראומה. עוד אמרה כי: "את הסיפור המלא אני שומרת כרגע לעצמי. אני צריכה להתאושש". אנחנו מודים שאת עוד איתנו, וזה הזמן להגיד לכולם: סעו בזהירות, תהיו מרוכזים בנהיגה, ואל תשתמשו בניידים או בהסחות דעת אחרות תוך כדי נהיגה! 

 

© גולדן וירג'יניה

 

לא חושב פעמיים

בסוף השבוע שעבר פונתה הראפרית מייגן די סטליון ("Savage'") לטיפול נמרץ לאחר שנורתה ונמצאה פצועה ברכבו של הראפר טורי לאנז. על פי הדיווחים השניים בילו במסיבת בריכה שהתקיימה בביתה של קיילי ג'נר. כעת צצו שמועות כי מי שירה בראפרית הוא מי שבילה לצידה את הערב - הראפר טורי לאנז. "טורי ירה באקדח בזמן שהיה בתוך הרכב שלו, וכיוון לעבר מייגן שניסתה להימלט", כך טען מקור שמעורב בחקירה. על פי בירורי החקירה עולה כי היה וויכוח בין השניים ברכב, וזה מה שגרם לראפר לשלוף את האקדח כלפי הראפרית. אם השמועות אכן נכונות, אז אנחנו לגמרי מזועזעים.  

 

 בלי עין הרע

כוכב "רייברדיל", קיי ג'י אפא, ממשיך לספק חומרים מיוחדים לאינסטגרם שלו והפעם: ים של דמעות. אל דאגה, הכוכב לא נתקף בעצבות כלשהי, אלא הרגיש כי יש לו שבר מתכת בתוך העין. מכירים את זה שנתקע לכם משהו בעין ואתם חייבים להוציא ונעזרים בכל מי שיכול לעזור? זה בדיוק מה שהוא עשה, אלא שהנוכחות של המצלמה הייתה די מתבקשת בעניין. לכל הדואגים - זה נגמר בשלום!

עולים קומה

צילומי העונה השנייה של "הקומה האחרונה" (טין ניק) החלו השבוע. עומר חזן, שירלי לוי, קים אור אזולאי, שירה לוי ונורוז חזרו לעמדות ההנחיה ומי שיתארחו בעונה הקרובה הם עומר נודלמן, יעל שלביה, סטפן, גיתית פישר, אגם בוחבוט ונוספים.

מבוקש

דניאל ליטמן ממשיך להוכיח שהוא אחד הכוכבים הכי מבוקשים כרגע. התפקיד הראשי בעונה השנייה של תאג"ד גרם לו לכבוש לא מעט לבבות גם בקרב הקהל הבוגר יותר ובהתאמה הוא מתחיל לקצור את הפירות. השבוע הוא הצטלם לקמפיין הראשון שלו בתור הפרזנטור החדש ב"רנואר" ונדמה שהוא לגמרי נהנה.

© סער נווה, באדיבות רנואר

גם היא מבוקשת!

דנה זרמון נבחרה כפרזנטורית חדשה למותג הטיפוח הבינלאומי OLAY בישראל. דנה זרמון אמרה היום: "OLAY הוא מותג שרכשתי במשך שנים בנסיעותיי לחו"ל. זוהי הגשמת חלום עבורי לעמוד בראש הקמפיין ולהיות הפרזנטורית בישראל".

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

 

 

 

 

תגובות