עומר חזן: "שיתפתי חברים בדברים והם הדליפו לתקשורת". רובי שביט לוי

עומר חזן: "שיתפתי חברים בדברים והם הדליפו לתקשורת"

כוכב הנוער הענק, עומר חזן, מגיע לפרק סיום העונה של "א' עד ת'" וחושף על הקשר עם החברים שאיבד עם הפרסום, בשמועות על רומן עבר עם נועה קירל, בהישגים שהתבטאו כפרסים נחשקים וגם באופציה שיצור סדרה עם אסי עזר. צפו

עומר חזן לא עוצר לרגע. מאז פריצתו הגדולה הוא הספיק לעשות למעלה מעשר סדרות ותוכניות (במצטבר) כשהוא רק בן 20. חזן נחשב לאחד מכוכבי הנוער הבולטין והחזקים בישראל. רק לאחרונה הוא הצטלם לסדרת נוער חדשה בשם "זיגי", מצטלם בימים אלו לעונה שנייה של "הקומה האחרונה", צילם סרט בשם "אל תחכי לי" שמועמד בפרסי אופיר (ועלייתו נדחתה בעקבות הקורונה) וממש לא מתכוון לעצור. הכוכב האהוב הגיע להתארח בפרק סיום העונה של "א' עד ת'" (המשודרת גם בערוץ KIDZ) ושיתף בהתמודדויות שלו בחיי התהילה, החברים שאכזבו אותו, שמועות על רומן בעבר עם קירל ועל האופציה שיצור סדרה עם אסי עזר.

 

כל הפרקים בתוכנית:

כמה קשה להיות כוכב בסדר גודל כמו שלך?

"לא הייתי אומר שזה קשה, העבודה היא קשה, כמו בכל עבודה. זה כיף ומאתגר. בסוף, אתה יודע, זה משהו שתמיד חלמתי להגיע אליו".

בראיון שעשינו איתך בעבר ועם כוכבי נוער נוספים, אמרת ש'לפעמים אתה מאבד את זה מרוב לחץ ויכול לצעוק בבית בגלל רמות של לחץ שאי אפשר לתאר במילים'.

"כשאתה חווה ימים, לילות ללא שינה, זה משהו שאתה לא יכול להסביר במילים. כאילו, רק מי שחווה לילות ללא שינה יכול להסביר. הגוף שלך עובד על אוטומט והמוח שלך לא עובד. אתה תקוע באיזה מין בועה כזאת של עבודה, ללמוד ולקרוא טקסטים ולאכול איזה משהו בין לבין. כל הלחץ הזה פשוט יוצא החוצה, פשוט מתפוצץ לפעמים. בין אם זה בדמעות שיורדות ובין אם זה בעצבים ובצעקות, פתאום לריב עם חברים בלי סיבה".

© צילום מאינסטגרם @omer_hazan

אמרת שאתה גם לפעמים מפחד לישון כדי לא לפספס משהו. עדיין מרגיש ככה?

"כן, יש לי מן פחד כזה. תמיד אני אומר יש לי איזו נטייה כזאת להגיד 'אוקיי, אז עוד שעה אני אתן, עוד שעתיים אני אתן - אני אהיה הרבה יותר טוב למחרת', ואז אתה פתאום מסתכל בשעון ואתה רואה כזה שלוש לפנות בוקר ובארבע אתה כבר בצילומים".

בנוגע לשמועות וטוקבקים, עומר מספר שהיום הוא נמצא במקום הרבה יותר מכיל ורגוע.

"אני חושב שלפני כשנה, שנה וחצי התחלתי ממש להרפות ולהבין שלא כולם יכולים לאהוב אותך ואתה לא יכול לרצות את כולם ואתה לא יכול תמיד שכולם יאהבו אותך ויפרגנו לך". 

בתחילת דרכו בעולם הבידור וקצת אחרי פריצתה של נועה קירל, היו מי שמיהרו לחשוב שהשניים מנהלים זוגיות צעירה מתחת לרדאר. חזן מספר שהיה מודע לשמועות, אך מבהיר מה בדיוק קרה ביניהם.

"מההתחלה היינו ממש חברים טובים, וזה לא שקר שיש בינינו חיבור ממש ממש טוב ומיוחד מאוד. הכרנו, התחברנו והבנו אחד את השניה - היינו באותה סיטואציה כזה, סוג של אז ככה סוג של מין, מין שמצא את מינו אבל לא בפן הרומנטי".

ב-2016
ב-2016 © מתוך אינסטגרם @omer_hazan

בראיון שהעניקה בעבר השחקנית נאיה פדרמן, איתה ניהל מערכת יחסים, סיפרה כי במהלך הזוגיות עם עומר היא חטפה קללות מצד מעריצות. בימים אלו מנהל חזן זוגיות ארוכה עם הרקדנית ליהי פרויד, זוגיות אשר החלה רשמית על במת הפסטיגל. חזן נשאל האם גם בזוגיות הנוכחית בת הזוג סופגת קללות וטען כי: "גם אם כן היא לא משתפת אותי. ליהיא ככה מאוד מאוד קנאית לפרטיות שלנו ומאוד אנחנו סודיים כאלה ולא כל כך מערבבים עבודה יותר מנסים להנות אחד מהשניה להיות בני אדם רגילים לכמה רגעים אבל אם היא חוטפת, אני אשאל אותה".

באשר לניהול זוגיות עם אדם אנונימי אמר כי: "זה מרגיש יותר נוח, יותר חמים, יותר ביתי ויותר נורמלי".

© מתוך אינסטגרם @omer_hazan

חזן התייחס גם לנושא החברים מהבית. שכן, מן הסתם בעקבות הפרסום לא תמיד מספיקים להתייחס ולשמור על קשר עם כולם כבעבר, והיו כאלו שראו את זה פחות בעין יפה, לא פרגנו להצלחתו ואף זלזלו.

"אני תמיד מאמין שמי שלא מכיל אותך ומי שלא מפרגן לך לא צריך להיות בחיים שלך. נקודה. לא משנה אם זה בן זוג, בת זוג, חבר טוב או חברה טובה -  הוא לא צריך להיות שם. אני מאמין שאתה תמיד צריך להיות בסביבה שמרימה אותך למעלה ודווקא דוחפת אותך להגיע הכי גבוה שאפשר ולא מורידה אותך וסוג של מעליבה אותך על דברים שאתה עושה".

עומר אומנם לא צריך לקבל אישור מהסביבה ומהחברים על הכשרון, הקהל עושה את זה מעצמו ומעניק לו שנה אחר שנה פרסים ותארים במצעדים וטקסים שונים, ביניהם גם אצלנו בטקס נבחרי השנה של גולשי פרוגי. חזן מודה שהוא מחכה לסיכומים האלו ומתרגש אבל לא מצפה אוטומטית לזכות.

"זה כאילו מישהו בא, טופח לך על השכם ואומר לך שהעבודה שלך שווה משהו, שהקהל  אוהב את העבודה שלך, שהם מעריצים את העבודה שלך, שמעריכים את העבודה שלך. וה משהו שאני אשקר אם אני אגיד שאני לא מחכה לו.. אני לא עכשיו מצפה אני, אני בן אדם שבכללי לא מצפה. אני עושה את המיטב שלי".

© יאיר שגיא

בתחילת הדרך ממש התנערת בכל פעם שהגדירו אותך כוכב רשת.

"נכון, כי לעולם לא הייתי כוכב רשת. התחלתי כשחקן ותמיד הייתי שחקן. ממשחק באה ההכרה שלי לקהל והתחלתי לצבור עוקבים. 'המבוגרים' הגדירו כל מי שבז'אנר הצעיר כ'כוכב רשת'".

היום אבל זה כן טייטל שנותנים לו כבוד, גם בתחום המשחק.

"נכון, ואני חלילה לא מזלזל. פשוט לא עשיתי שום דבר כמו שכוכבי רשת עושים, לא יוטיוב לא סרטונים, כלום. בסך הכל היו לי עוקבים באינסטגרם. זה לא הסתדר לי עם המשבצת של דברים שעשיתי. שיחקתי והיו קוראים לי כוכב רשת אז לא הבנתי את ההגדרה הזאת עליי".

© חשבון האינסטגרם של עומר חזן

א' עד ת' משודרת בימים ראשון ורביעי בשעה 15:40 בפרוגי ובערוץ KIDZ (ב-HOT וב-yes וגם ב-VOD).

הגשה: משה אבוטבול | עורכת פרוגי: אורטל לוי | עורכת: רז רפאל | הפקה וסושיאל: רון הלימי | במאי וניתוב: אלי סגל | סאונד: ניסו עזרן | צילום: רובי שביט-לוי | איפור: נוי סויסה | ארט אולפן: MINISO | מנכ"ל פרוגי: אלכס נסטר | הלבשת מגיש: Twentyfourseven Men |  ייצוג עומר: ייצוג1 - יח"צ עומר: נתנאל מויאל | צילומי תמונות סטילס וולים: אינסטגרם, יאיר שגיא | פיתוח כתוביות: ארי הבר | מוזיקת פתיחה: Boost by Joakim Karud | צולם באולפני ynet |

תגובות