חדשות הקולנוע: נמצא ג'יימס בונד החדש?. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: נמצא ג'יימס בונד החדש?

שמועות ודיווחים לא רשמיים רצים על ג'יימס בונד הבא, 'מארוול' דוחה עוד סרטים של היקום הקולנוע וטריילר חדש לסרט שכולנו מכירים מהילדות - כל מה שקרה השבוע בחדשות הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יקום הבאטמן

זוכרים את כל רשימת השחקנים שנכנסו בעבר לחליפת הבאטמן האייקונית? אנו בהחלט מקווים שכן. בגלל שייתכן שנראה את כל אותם השחקנים חוזרים לחליפות שלהם במסגרת הסרט החדש של "הפלאש". קיבלנו אישור שבן אפלק, הבאטמן שמזמן לא לבש את החליפה יחזור שוב לסרט הזה, כמו כן מייקל קיטון ששיחק את הדמות בשנות ה-80. בנוסף, שמועות  אומרות כי האולפנים יצרו קשר עם ג'ורג' קלוני וגם כריסטיאן בייל על מנת שיחזרו לדמויות האייקוניות, אך מהם עדיין לא נמסרה תשובה. חוץ מצוות העטלפים ישנם דיווחים גם כי אולפני "האחים וורנר" יצרו קשר גם עם השחקן ניקולס קייג' לתפקיד סופרמן, למרות שלא שיחק את הגיבור החזק מעולם (נציין גם כי קייג' או האולפנים אינם אישרו זאת רשמית). מדובר בקאסט רחב ומגוון שילווה עלילה ששזורה במאות חלקים קטנים שבטוח יעשו לנו כאב ראש, אבל כאב ראש טוב. 

באטמן - רוברט פאטינסון
באטמן © צילום מהטריילר

ג'יימס בונד החדש 

כנראה שיש אנשים שפשוט לא עוצרים, גם אם אנחנו רואים אותם בקולנוע במשך שנים כל כך רבות. אחד מהאנשים האלה הוא הדמות של הסוכן הסודי ג'יימס בונד שחוזר למסך שוב ושוב בעזרת שחקן כישרוני חדש לכל דור. עכשיו, נראה שנמצא כבר יורש עצר שיגיע אחרי דניאל קרייג (הבונד הנוכחי) לתפקיד המהולל, והוא לא אחר מאשר טום הארדי. לשחקן שכעת יצטרך למלא נעליים כה גדולות בהחלט יש את הכוח, בעיקר לאחר שהוא הביא לנו את דמויות כמו אדי ברוק ב"ונום", ושיחק בסרטים כמו "מקס הזועם" וגם בסרטי "האביר האפל". אין ספק שלטום יש את הכוח להחזיק את סדרת הסרטים בין שאר הפרויקטים עליהם הוא עובד גם בימים האלה. הידיעה אומנם אינה רשמית (וישנם כמה דיווחים ברחבי העולם), ונדע מה באמת יקרה לדמות האהובה ככל הנראה רק לאחר הסרט האחרון של ג'יימס בונד "לא זמן למות", אבל כרגע זו השמועה החזקה שרצה - ואנחנו חייבים לומר שזה נשמע לנו ממש טוב.

דניאל קרייג כג'יימס בונד
דניאל קרייג כג'יימס בונד © צילום מסך מטריילר

הצצה ללהיט הבא

בחודשים האחרונים 'נטפליקס' נאלצה לדחות ולעצור תהליכי הפקה ועבודה על סדרות וסרטים רבים. בניהם גם הסרט "Red Notice" בכיכובם של גל גדות ודוויין ("דה רוק") ג'ונסון. לאחר ההפסקה, "דה רוק" משתף במידע חדש בנושא ומעלה לעמוד האינסטגרם שלו תמונה מהסט שמראה שמראה את כמות ההקפדה על ההנחיות וכללי הבטיחות מצד השחקנים וצוות ההפקה. הוא מספר- "העולם השתנה, וכך גם אנחנו. אנחנו באופן רשמי חוזרים לעבוד על צילומי "Red Notice". השבוע הראשון היה פרודוקטיבי מאוד אבל בהחלט עם לא מעט חרדה. בסך הכל הצוות המדהים שלנו נשאר ממוקד וממושמע. שמרנו על הנחיות הבטיחות והבריאות בכל הוליווד. אבל שיתפתי את הצוות אתמול, אנחנו עדיין בשלב הבטא בספר של ה-Covid". בהמשך לכך, מספר ג'ונסון כי הוליווד לומדת את דרכי הפעולה תוך כדי עבודה וההפקות מנסות להיות בטוחות ככל האפשר. במקור, הסרט היה מתוכנן לצאת ביוני 2020 על ידי אולפני 'יוניברסל', אך היו הרבה נסיגות ואחר כך 'נטפליקס' נכנסה גם היא לתמונה, דבר שגרם לעיכוב נוסף בהפקה. נכון לעכשיו, אין צפי לתאריך בו נראה את גל גדות ודווין ג'ונסון על המסך ב- "Red Notice".

הקרודים חוזרים

אי שם בשנת 2013, סרט ההרפתקאות והאנימציה "הקרודים" מבית 'דרים וורקס' יצא לאקרנים. והוא עוסק בעלילותיה של משפחה קדמונית שמחפשת בית חדש לאחר שביתה נחרב ברעידת אדמה ומגלה את העולם המודרני שדורש מהם להתאחד מחדש כמשפחה. כבר מהרגע שיצא זכה הסרט לביקורות מעורבות מצד מבקרי הקולנוע, אך למרות זאת החליטו אולפני 'דרים וורקס' לאפשר לסרט לקבל סרט המשך משלו. דבר הדורש איחוד בין מדובבי הסרט המקורי: ניקולס קייג', אמה סטון, ריאן ריינולדס, קתרין קינר, קלוריס ליכמן וקלארק דיוק. בהמשך להודעה הרשמית על הפקת הסרט, מגיע טריילר חדש שמספר לנו כי בסרט החדש תאלץ משפחת "הקרודים" להתמודד פעם נוספת עם העולם המודרני, אך כעת, לאחר שמגלים עולם חדש וקסום שעונה על כל צרכיהם, הם מגלים שישנה משפחה נוספת בסיפור, שתגרום להם לשקול מחדש את כל מה שידעו - משפחת בטרמן (בתרגום חופשי: טוב יותר) שנמצאים כמה שלבים מעל משפחת "הקרודים" בסולם האבולוציוני. ובאשר לתאריך היציאה, סרט ההמשך "הקרודים: עידן חדש" צפוי להגיע למסכים ב-23 בדצמבר הקרוב. 

 

הדחיות החדשות

זה כבר לא דבר חדש שסרטים רבים נדחים בעקבות מגפת הקורונה, בייחוד שהרבה בתי הקולנוע ברחבי העולם עדיין אינם פתוחים. הפעם 'דיסני' שוב החליטו להזיז את לוחות הזמנים שלהם, והסרט הראשון בתור הוא "האלמנה השחורה". הוא יזוז מנומבר השנה, למאי בשנת 2021 (מדובר בתאריכי שחרור של ארצות הברית). וכיוצא מכך גם עוד סרטי 'מארוול' יידחו להם. "שאנג-חאי ואגדת עשר הטבעות" זז ל-9 ביולי, ו-"הנצחיים" עובר ל-5 בנומבר לשנת 2021. באסה!

האלמנה השחורה
האלמנה השחורה © צילום מסך מטריילר

כוכב "חיות הפלא" משתף את חווית הצילומים

כבר בשבוע שעבר נודע כי הסרט שלישי בסדרת "חיות הפלא" התחיל את הצילומים. השבוע, אדי רדמיין, כוכב הסרטים, חולק את החוויה שלו של צילומים במסגרת תקנות הקורונה: "זה נורמלי חדש לגמרי. להיבדק בתדירויות גבוהות, מסיכות. ואני תהיתי, בעצם, אם המסיכות ישפיעו על היצירתיות,בדרך כלשהי. אולי זה היה קצת בור מצידי, אבל רק חשבתי, כבני אדם, אנחנו צריכים אינטרקציה כדי למצוא את הניצוץ אחד מהשני. מה שבאמת מרגיע שזה תהליך שונה, אבל זה עדיין מרגיש תוסס וכולם עובדים בצורה הטובה ביותר." ואנחנו הכי שמחים לשמוע את זה!

חיות הפלא
חיות הפלא © צילום: באדיבות גלובוס מקס

טום פלטון

כוכב סרטי "הארי פוטר", טום פלטון, חגג השבוע את יום הולדתו ה-33 (ב-22 בספטמבר). מלבד היותו שחקן מוכר, שגילם את דמותו המפורסמת של דרקו מאלפוי, פלטון הוא גם זמר מוכשר. נאחל לכוכב המון מזל טוב, ויום הולדת שמח!

תגובות