חדשות הקולנוע: הארי סטיילס שם סוף לשמועות?. צילום: gettyimges.IL Rich Fury

חדשות הקולנוע: הארי סטיילס שם סוף לשמועות?

ראיין ריינולדס בסרט חדש ומפתיע, דניאל קרייג בטיפ לג'יימס בונד הבא וגם: מה חדש בגזרת באטמן וכוכבת "בתוך הקצב"? סיכום חדשות הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החיים הם לא משחק מחשב

הטריילר החדש של "בחור חופשי" הגיע סוף סוף ואין יותר שמחים מאיתנו. הסרט בכיכובו של ריאן ריינולדס (דדפול) יעקוב אחר חייו של דמות צדדית של אדם רגיל שיום אחד מגלה שהוא בעצם דמות במשחק מחשב. הטריילר חשף בפנינו הרבה פרטים מהעלילה, יש שיגידו אפילו יותר מידי, אך בכל אופן אין ספק שאנחנו עדיין מתרגשים. הטריילר הראה לנו בין היתר את טייקה ואטיטי, הבמאי והשחקן שהביא לנו סרטים כמו "ת'ור ראגנארוק" ו"ג'וג'ו ראביט", שכאן מסתמן שישחק את הנבל התורן (מתכנת המשחק) אשר יוצא משליטה לאחר שהבחור פוגש את השחקנית שמשחקת במשחק, ועושה הכל בכדי להפוך לאדם אמיתי ולצאת ממנו. 

 תאריכים חדשים
בגלל עקשנות וירוס הקורונה להישאר איתנו כמה שיותר, עוד ועוד אולפנים נאלצים לדחות את שיחרור הסרטים שלהם. כך שוב מצא את עצמו סרט הבאטמן הבא של רוברט פאטיסון בתאריך חדש במקום התאריך המקורי של ה-1 באוקטובר, הוא נדחה אל ה-4 במרץ 2022. כמו כן דחו אולפני האחים וורנר עוד סרטים, ביניהם הסרט "דיונה" בו מכבבים טימות'י שאלמה וזנדייאה אל התאריך הראשון באוקטובר 2021. אל רשימת הסרטים הנדחים מצטרף גם סרט ה"מיינקראפט" שנדחה לתאריך לא ידוע יחד עם "אדם השחור" בכיכובו של דה רוק ג'ונסון. איתם נדחו גם המטריקס 4, הפלאש ושהאזאם 2.

הסוף לשמועות?

שמועות רבות עלו בעקבות ההודעה על הפקת הסרט ה-25 של ג'יימס בונד, ביניהן נטען כי  הזמר והשחקן הארי סטיילס יכנס לנעליו של דניאל קרייג בתפקיד הראשי. על פי דיווחים של מגזין "The sun" נפגש סטיילס עם מפיקי הסרט במטרה לדון בנושא התפקיד האייקוני. אך כאשר נשאל על כך, נציגו הגיב לשמועות והכחיש אותן. כזכור, דניאל קרייג היה מיועד לככב בסרט הבא של ג'יימס בונד שעתיד לצאת באפריל 2021, לאחר שנדחה במשך חמישה חודשים בעקבות מגפת הקורונה. מלבד סטיילס, עלו שמות נוספים אפשריים להחלפת קרייג, בניהם טום הארדי, טום הידלסטון ואידריס אלבה. השבוע, בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון, דניאל קרייג נשאל מה הוא מציע למי שיככב במקומו בסרט הבא הוא השיב "אל תעשו את זה", והוסיף שהסרט יפה ויש להשאיר אותו כפי שהוא.

 

 

 

תאריכים חדשים

בגלל עקשנות וירוס הקורונה להישאר איתנו כמה שיותר, עוד ועוד אולפנים נאלצים לדחות את שחרור הסרטים שלהם. כך שוב מצא את עצמו סרט "הבאטמן" הבא של רוברט פאטיסון בתאריך חדש: ה-4 במרץ 2022. כמו כן דחו אולפני האחים וורנר עוד סרטים, ביניהם הסרט "דיונה" בו מכבבים טימות'י שאלמה וזנדאייה אל התאריך ה-1 באוקטובר 2021. אל רשימת הסרטים הנדחים מצטרף גם סרט ה"מיינקראפט" שנדחה לתאריך לא ידוע יחד עם "אדם השחור" בכיכובו של דה רוק. איתם נדחו גם "המטריקס 4", "הפלאש" ו"שהאזאם 2".

© צילום מהטריילר

המירוץ מתחיל

אמנם ישנן הרבה סצנות מרוצים ותחרויות בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", אך השבוע אולפני יוניברסל מצאו את עצמם בתחרות עם האולפני המתחרים, MGM. הסרט התשיעי בסדרת הסרטים המצליחה של "מהיר ועצבני" (שהיה אמור לצאת עוד ב-22 במאי 2020, אך נדחה בגלל הקורונה לתאריך ה-2 באפריל 2021), נדחה שוב והפעם ל-28 במאי בשנה הבאה. כמו שהזכרנו קודם אולפני MGM הודיעו השבוע כי סרט הבונד החדש והמצופה שלהם "No Time To Die" יגיע לבתי הקולנוע גם הוא ב-2.4.2021, זוהי כמובן בעיה גדולה לשחרר שני סרטים כה גדולים באותו יום ונהוג להישמר ממקרים כאלו בעולם הקולנוע. לא ידוע אם דבר זה נעשה בכוונה תחילה או שמא סתם טעות, אך יוניברסל קיבלו את המכה הזו וימתינו יחד איתנו עוד חודש נוסף.

© צילום: באדיבות yes

החידוש של סברינה

כוכבת דיסני, סברינה קרפטנר, כיכבה לאחרונה בסרט "בתוך הקצב" של נטפליקס שהיה להצלחה אדירה. כעת, נודע לנו שקרפטנר לא עוצרת לרגע וממשיכה בעבודה ביחד עם נטפליקס. היא עתידה לככב בתפקיד ראשי בסרט "אליס", הפקת מקור נוספת של נטפליקס. "אליס" יהיה חידוש נוסף ועדכני לסיפור האגדה "אליס בארץ הפלאות" של לואיס קרול, וזאת לאחר שדיסני הפיקו סרט משלהם שמבוסס על אותה האגדה. הכוכבת שסיפרה בעבר בראיון כי היא הייתה שמחה לגלם את התפקיד, אך עד כה לא נמסרו פרטים נוספים בנושא.

סברינה ב"בתוך הקצב"
סברינה ב"בתוך הקצב" © Brendan Adam Zwelling/NETFLIX © 2020

 

תגובות