גרסת הקורונה: האם הכוכבים יזהו את הסלבס במסיכה?. חגי דקל, צילומי אינסטגרם

גרסת הקורונה: האם הכוכבים יזהו את הסלבס במסיכה?

פגשנו את כוכבי הקליפ והאתגר החדש "שמור עליי" המעביר את החשיבות בשמירה על הנחיות הקורונה, ואתגרנו אותם לזהות את חבריהם המפורסמים כשהם עוטים מסיכות. האם הם יצליחו? • צפו

בשיתוף עם נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, מגן ישראל ותעשיידע

בזמן שכולם עסוקים בלזהות זמרים במסיכה או בתחפושות ענק, אנחנו החלטנו ללכת על גרסת הקורונה ולתת לכוכבי הקליפ והאתגר "#שמורעליי" לזהות את הסלבס המסתתרים מאחורי המסיכות, שאנו צריכים לעטות מדי יום על מנת לשמור על עצמנו ועל אחרים. האם הם הצליחו? תראו בעצמכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בשבוע האחרון האתגר "#שמורעליי" כובש את הטיקטוק - ולא סתם. מדובר בשיר וקליפ מיוחד אותו יצרו דולי ופן ומבצעים אנה זק, איתי לוי, קווין רובין ואגם בוחבוט. הסינגל המשותף מעביר את ההנחיות של הקורונה בצורה מוזיקלית, קצבית ובעזרתם של הסלבס הבולטים.

נשיאות המעסיקים והעסקים יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לעטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. 

 

על מנת להמשיך ולתפקד בשגרה עם הקורונה ולהימנע מסגר שלישי, נשיאות המעסיקים והעסקים בראשותו של ד"ר רון תומר, יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל, השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות להגיינה, עטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. כדרך לחזרה לחיי שגרה. בנוסף, עמותת תעשיידע תפעיל סדנאות מקוונות בבתי הספר בנושא.

 
תגובות