שיר מורנו מסבירה למה סירבה לרומן לסבי ב"החממה". צילום מסך מ"החממה"

שיר מורנו מסבירה למה סירבה לרומן לסבי ב"החממה"

לראשונה מאז חשפה את הנושא וספגה לא מעט תגובות על בחירתה: שיר מורנו החליטה לחשוף באינסטגרם את הסיבה לכך שסירבה לרומן לסבי בחממה עם החברה הטובה שלה • "תוכננה רק נשיקה וזהו, רציתי שזה יהיה מספיק מוסבר, עמוק ומובן וזה לא היה כך - אחרת הייתי עושה את זה"

השחקנית, שיר מורנו, החליטה לשים הערב (ד') סוף לשמועות. לראשונה מגיבה הכוכבת לסיפור סביבה בכל הנוגע לרומן הלסבי של סופי, הדמות אותה גילמה בסדרת הנוער "החממה" וסיפרה בלייב בחשבון האינסטגרם שלה את הצד שלה בעניין.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קצת רקע: מורנו גילמה את סופי בלהיט "החממה" של גיורא חמיצר. בעונה השלישית של הסדרה תוכנן בעבור דמותה רומן חד מיני עם חברתה הטובה בעלילה - דריה. מה שבסוף לא קרה. זמן מה לאחר שהסדרה הסתיימה, מורנו התראיינה לכתבה ושם חשפה למעשה את העניין וסיפרה כי סירבה לתפקיד בשל חשש לגרום לקהל לא להבין במה מדובר ולבלבל אותו - ציטוט שהיא לא תיארה שיסבך אותה בהמשך. הערב בשידור הלייב שלה, סיפרה מורנו כי בתקופת הגל הראשון של הקורונה קיבלה הודעה מעיתונאית שביקשה את תגובתה לאייטם על סירובה לגלם לסבית. שיר לא הבינה על מה מדובר, שכן עברו כשנתיים מאז הראיון בו הצהירה על הסירוב וכן קרוב לחמש שנים מאז סיימה "החממה" את שידוריה.

מורנו חקרה את העניין וקיבלה תמונות של ציוצי טוויטר בהם נכתב: "שיר מורנו הומופובית", "שיר מורנו כבר לא", "לבטל את שיר מורנו" ועוד (סגנון ציוצים הנהוג בעיקר מעבר לים, כשאדם מפורסם עושה מעשה לא ראוי). בזמן הסערה, מורנו בחרה שלא להתייחס לסיפור, עד כה. כעת סיפרה לראשונה את הצד המורחב שלה בנושא.

"בעונה השלישית של החממה גיורא רצה לכתוב לי תפקיד שאני והחברה הכי טובה שלי מתנשקות וזהו! זה היה הסיפור. לא שיש בינינו איזה קטע של רומן או משהו מעבר לנשיקה. אמרתי לו שאם הוא רוצה לכתוב לי משהו כזה - זה מבורך, בכיף ואני אשמח אפילו לשחק את זה. אבל אני רוצה שזה יהיה מספיק מוסבר, ברור ושיהיה לזה בשר. להתנשק ככה סתם עם החברה הכי טובה שלי? אין לזה הצדקה! זה לא ברור, ילדים לא יבינו וגם אני. לא יבינו מה המטרה של זה, מה עובר מאחורי זה או איזה הסבר יש לזה עכשיו? בגלל שלא הייתה סדרה ישראלית שעשתה את הדבר הזה, לא רציתי לקחת את האחריות על עצמי שזה לא יהיה מספיק ברור. זה בסך הכל מה שקרה וגיורא הסכים איתי, הוא הבין שאין לו את המקום והיכולת לתת לזה מספיק פוקוס, לתת לזה עוד עומק לתפקיד ראשון כזה בטלוויזיה ובטח לסדרת נוער".

 

"אתם צריכים להבין שסדרת נוער יכולה לכלול גם ילדים בגיל שש. אני מניחה שבני נוער איפשהו כן היו מבינים את הכוונה, אבל הקטנים יותר לא היו מבינים את ההסבר של זה אם זה לא בצורה אחראית. חשוב לי לקחת אחריות ואני לא רוצה שילד לא יבין, אני אוהבת שדברים מסודרים ומביאים את כל הדברים והעומקים של הנושא - זאת אני. אם זה היה בנוי מאוד ברור, עמוק וארוך הייתי עושה את זה".

כזכור, בהמשך חמיצר שילב רומן לסבי ראשון בעולם הנוער בסדרה אחרת שלו - "שכונה". בין הדמות של רחלי ודורי.

 
תגובות