ראיה והדרקון האחרון: הגיבורה החדשה של דיסני. ערוץ היוטיוב של Walt Disney Animation Studios

ראיה והדרקון האחרון: הגיבורה החדשה של דיסני

אחרי "מואנה" ו-"פרוזן" 'דיסני' ממשיכים להביא לנו גיבורות חזקות אל תוך סרטי אנימציה שממשיכים להתחדש - כעת, הגיע תורה של "ראיה והדרקון האחרון" בטריילר חדש שכולו פנטזיה

הטריילר הראשון של "ראיה והדרקון האחרון" שוחרר לפני זמן קצר (ד') ואנחנו הכי מתרגשים לקראת הדמות החדשה של דיסני. אז למה אפשר לצפות מהגיבורה? כל הפרטים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נראה כי הסרט החדש של 'דיסני' דוהר לכיוונינו בכל הכוח. למרות מגיפת הקורונה, הטריילר מספק לנו הצצה למה שנראה כמו הלהיט הבא. הסרט היה אמור לצאת באזור נובמבר, אבל בגלל משבר הקורונה נדחה לחודש מרץ 2021.

בסרט אנחנו רואים גם את עולמה של ראיה, בחלקו אזור מדברי מרהיב, שמחולק לשבטים (כפי שאנו מבינים מהטריילר). ראיה עושה כל שביכולתה לעזור לאנשיה ומגלה אומץ ונחישות - כמו שרק דיסני יודעים לעשות. העלילה תתמקד במסעה של ראיה, לוחמת שחלמה להפוך לשומרת של "אבן הדרקון", אבל כאשר איום אחר מגיע - עליה לצאת למסע ולמצוא את הדרקון האחרון האמיתי. אולם לפני שהדרקון סיסו (אקוואפינה) תוכל לעזור לראיה (קלי מארי טראן) לשמור על ביתה, עליהם להשיב את כוחות הדרקון המלאים של סיסו. 

 

את הסרט מביימים דין ולינס, קרלוס לופס אסטרדה ודון הול ואת התסריט כתבו אדל לים וקווי אינגוויאן. העלילה מבוססת על מיתולוגית דרקונים סינית. מדובר בסרט אנימציה מקורי ראשון של דיסני מזה ארבע שנים (מאז "מואנה") וסרט אנימציה ראשון מזה שנתיים (מאז שוחרר "ראלף ההורס 2" ב-2018). כך שהציפייה של המעריצים גדולה מתמיד!

תגובות