נקודת מבט: הסרטים על המוזיקאים הגדולים. צילום: David Appleby באדיבות yes

נקודת מבט: הסרטים על המוזיקאים הגדולים

עולם המוזיקה והקולנוע משתלבים לא מעט, הפעם החלטנו לרכז לכם את הסרטים הגדולים על המוזיקאים שכבשו את העולם. מכוכבים כמו אלטון ג'ון ולהקת קווין עד לטיילור סוויפט וקייטי פרי - אלו הסרטים הגדולים

אם חיפשתם כמה סרטים על החיים המיוחדים והמעניינים של המוזיקאים הגדולים, זאת בדיוק הכתבה עבורכם. קבלו את המלצות שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רוקטמן

המוזיקאי אלטון ג'ון המפורסם קיבל רק לאחרונה סרט ביוגרפי משלו, בצורת סרט מחזמר. השחקן טארון אגרטון (קינגסמן) מגלם את הזמר אלטון ג'ון מילדותו ועד חייו העכשווים. מדובר בחתיכת נסיעה קופצנית, אז תחזיקו חזק. חייו של אלטון ג'ון, לפי הסרט, מלאים בתהפוכות, בעליות ובירידות ומציגים באופן הכי צבעוני שיש את החיים המסקרנים האלו. מההופעות האייקוניות, החברות עם כותב השירים ברני טופין ועד לקשיים הרבים שבדרך.  הסרט מומלץ בחום ויגרום לכם לזמזם אלטון ג'ון עד שתתבלבלו ותרגישו כאילו נולדתם בעשור הלא נכון.

בלאקפינק: מאירות את השמיים

אמנם הלהקה "בלאקפינק" לא מוכרות כמו קווין או הביטלס, אבל הן בהחלט הספיקו להפוך פופולריות מאוד ברחבי העולם בשנים האחרונות. בלאקפינק היא להקת בנות קוריאנית שמביאה את ז'אנר הקיי-פופ. הסרט הוא דוקו שמתעד את סיפורן והצלחתן של החבורה וגם את סיפורן האישי. גם אם אתם לא בדיוק מאזינים צמודים של ז'אנר המוזיקה הזה, זה עדיין יכול להיות מסע שווה צפייה.

 

מיס אמריקנה (טיילור סוויפט)

סרט דוקו מבית "נטפליקס" שיצא השנה ומספר את סיפורה האישי של הכוכבת העולמית טיילור סוויפט. אין הרבה אנשים שלא מכירים את זמרת הפופ בת ה-30 שנמצאת בעולם המוזיקה כבר לא מעט זמן. הסרט זכה להרבה שבחים וביקורות טובות. אז בין אם אתם מעריצים שרופים של סוויפט (היי!) ובין אם לא, סרט מרגש ומיוחד מצפה לכם.

 

רפסודיה בוהמית

הסרט על הלהקה האגדית "קווין" יצא רק לפני שנתיים וכבר כבש את העולם (קשה שלא עם להקה כזו). הדרמה בכיכובם של רמי מאלק (פרדי מרקורי), גווילם לי (בריאן מיי), בן הארדי (רוג'ר טיילור) וגו'זף מאזלו (ג'ון דיקון) מגוללת את סיפורה יוצא הדופן של הלהקה שאת להיטיה אנחנו שומעים עד היום ומתמקדת במיוחד בחייו של הסולן פרדי מרקורי. אין ספק שהסרט מתאים לכל מי שאוהב את הלהקה, אבל גם למי שלא. מדובר בדרמה נפלאה ומוזיקלית שקשה לנתק ממנה את העיניים, אם עוד לא ראיתם - זה הזמן.

נער משום מקום

סרט דרמה מרגש שמספר על ג'ון לנון הצעיר, עוד לפני הקמתה של להקת "הביטלס" האייקונית. השחקן אהרון טיילור-ג'ונסון מגלם את לנון בן ה-15, דרכו אנו זוכים להצצה לחיים המורכבים של המוזיקאי הגדול. בסרט מתוארת מערכת היחסים של לנון עם משפחתו הלא טיפוסית והקמת הלהקה שקדמה לביטלס. אם אתם אוהבים את הדרמות המרגשות וגם את להקת הביטלס, אתם בהחלט עשויים למצוא אותו מעניין מאוד, לראות מאיפה המוזיקאי המוכשר הגיע.

שימו לב: הסרט מומלץ לגילאי 16+

קייטי פרי: חלק ממני

גם לזמרת המפורסמת קייטי פרי יש סרט דוקומנטרי המתעד מחלק מסיפור חייה, שנקרא "קייטי פרי: חלק ממני". הסרט שופך אור על חייה של הזמרת, קתרין אליזבת' הדסון (הלא היא קייטי פרי), מחוץ לספוטלייט וצולל יותר אל חייה האישיים. הזמרת נחשבת אחת מהכוכבות הפופולריות יותר בזמן האחרון וזה בהחלט מעניין לראות איך חייה עוברים כשהיא לא נמצאת על הבמה או באולפן ההקלטות.

 

 



 



תגובות