חדשות הקולנוע: ת'ור נגד ת'ור ובובספוג מגיע לנטפליקס. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: ת'ור נגד ת'ור ובובספוג מגיע לנטפליקס

טוויסט חדש לסרט "'תור: אהבה ורעם", הפקת הסרט בכיכובו של הארי סטיילס נעצרה וטום הארדי לוהק לסרט חדש ומרתק - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הוא מוכן

הסרט של הדמות האהובה "בובספוג" אמנם לא הספיק להגיע לבתי הקולנוע, אבל סוף סוף נוכל לראות אותו ב"נטפליקס". הסרט החדש הגיע היום (ה') אל רשת הסטרימינג ונדמה לנו שמצאנו מה לעשות בסופ"ש!

שון קונרי מת בגיל 90

השבוע דווח בצער רב על מותו של השחקן שון קונרי, שגילם את דמותו של ג'יימס בונד האגדי (בין היתר). השחקן נולד באוגוסט 1930 והלך לעולמו בשבת (31.11). השחקן גילם דמויות רבות מוכרות ושיחק בשלל סרטים, הוא זכה בפרסי אוסקר, 3 פרסי גלובוס הזהב ו-3 פרסי באפט"א (האקדמיה הבריטית לאומנויות הקולנוע והטלוויזיה). קונרי היה גם במאי ומפיק, וקיבל תואר סר ממלכת אנגליה לפני כ-20 שנים (2000).

שון קונרי (1999)
שון קונרי (1999) © צילום: באדיבות yes

'דיסני' מתרחקים מג'וני דפ

למרות שהרבה מעריצים ברחבי העולם היו נחושים שיחזירו את השחקן ג'וני דפ לסרטי "שודדי הקאריביים" החדשים, נראה כי הפעם 'דיסני' מתרחקים מהשחקן ולא מעוניינים להחזירו לפרנצ'ייז. בעקבות האירועים האחרונים בחייו של ג'וני דפ, ביניהם ההפסד בתביעת המגזין שקרא אותו "מכה נשים", ענקית הסרטים לכל המשפחה מחליטה לא להחזיר את ג'וני דפ לסרטי "שודדי הקאריביים" (לפי מקורות של מגזין "WGTC"). מה אתם אומרים, המהלך הנכון?

© צילום: באדיבות yes

טום הארדי בסרט מלחמה

השחקן טום הארי, שמגלם את דמותו של "ונום" מצטרף לסרט "The things they carried", שמבוסס על ספר מאותו השם. הסרט על מלחמת ויאטנם עשיר בעוד שמות מוכרים רבים, כמו טיי שרידן (שחקן מספר 1), סטפן ג'יימס (המירוץ), ביל סקארסגארד (זה), פיט דיווידסון (המלך של סטטן איילנד), אשטון סנדרס (אור ירח), מויסס אריאס (monos), אנגוס קלאוד (אופוריה), מרטין סנסמאייר (שבעת המופלאים) - ועוד שחקנים שאמורים להיחשף בקרוב. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ממש מחכים לזה.

טום הארדי
טום הארדי © צילום: באדיבות פורום פילם

ת'ור נגד ת'ור

כבר הבנו שמצפה לנו טוויסט לא קטן בעלילה של הסרט הרביעי של ת'ור, "ת'ור: אהבה ורעם" בו נטלי פורטמן תחזור. לא רק שהיא תחזור לדמותה של ג'יין פוסטר - אלא היא גם תהפוך לגיבורת על בפני עצמה, מכונה לעיתים כ"ת'ור החדש". עכשיו, מסתבר שהאקשן לא מסתיים שם, ויהיה צפוי לנו בסרט גם קרב בין ת'ור, לת'ור (זאת אומרת דמותו של כריס המסוורת', נגד דמותה של נטלי פורטמן). אנחנו כבר מרגישים את החשמל באוויר (כי כאילו, ת'ור, ברק, חשמל, הבנתם?).

© צילום: באדיבות yes

צילומי הסרט “Don’t Worry Darling” הופסקו

בשבועות האחרונים החלו הצילומים לסרט החדש של אוליביה ווילד בשם "Don’t Worry darling” בהשתתפות הארי סטיילס, פלורנס פיו, וכריס פיין. אך היום (ה׳) מדווחים מהוליווד כי צילומי הסרט הופסקו לאחר שאחד מאנשי ההפקה נמצא חיובי לנגיף הקורונה וכל השחקנים ואנשי ההפקה נכנסו לבידוד. הסרט שיעסוק בקהילה מבודדת שחיה במדבר קליפורניה ב-1950 הוא אחד הסרטים המבטיחים ביותר של השנים הבאות. נאחל לשחקנים ולצוות הסרט רק בריאות! 


מתיו מקונהיי

השחקן מתיו מקונהיי חוגג את יום הולדתו ה-51 היום (ה'), ואין ספק שהוא שחקן ן השורה הראשונה שמלווה אותנו על מסך הקולנוע כבר הרבה שנים. מקונהיי שיחק בסרטים כמו "בין כוכבים", "הזאב מוול סטריט", "הג'נטלמנים" ועוד להיטים רבים אחרים. יום הולדת שמח!

"כוח הכסף"
"כוח הכסף" © צילום: באדיבות yes
תגובות